TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Żylina z kolejnymi trolejbusami Skoda-Solaris 26Tr
INFOBUS.PL - Opublikowano: 20.02.2020 15:00:19
fot. DPMZ

Miejski operator komunikacji w słowackiej Żylinie, Dopravný podnik mesta Žiliny powiększyła swoją flotę o dwa trolejbusy z bateriami. Ich dostawcą jest Skoda, która w kooperacji z Solarisem przekazała spółce dwa pojazdy typu 26Tr. To pierwsze takie pojazdy na Słowacji.

Dwa trolejbusy typu Škoda 26Tr dotarły do ​​zajezdni trolejbusowej DPMZ. Nie są to pierwsze maszyny tego typu we flocie przewoźnika. Jednak w porównaniu z dziewięcioma dostarczonymi w 2017 r. jest jedna istotna różnica. Dwa nowe nowe nabytki mogą bowiem poruszać się bez konieczności poboru prądu z sieci trakcyjnej.

Nowe Skody są bowiem wyposażone w pakiet baterii trakcyjnych. To litowo-tytanowe zasobniki energii, które mają pojemność 45,4 kWh. Powinny one umożliwić trolejbusom przejazd na dystansie minimum 10 km. Ich ładowanie odbywa się w trybie in motion chcarching, a więc w chwilach, kiedy trolejbus porusza się pod siecią trakcyjną.

Zanim Skody 26Tr wyjadą na linie w Żylinie minie jeszcze trochę czasu. Pojazdy tego typu w wersji z bateriami nie posiadają bowiem na razie homologacji, która pozwala na ich eksploatację na terenie Słowacji. W ramach wymaganych testów oba trolejbusy z dodatkowym napędem akumulatorowym przejdą próbną eksploatację bez pasażerów w celu weryfikacji wszystkich parametrów trakcyjnych. Następnie, po pomyślnym zakończeniu pierwszego etapu procedury, rozpoczną próbną eksploatację z pasażerami. Po ocenie działań próbnych zostanie złożony wniosek producenta, którym Skoda Electric o wydanie świadectwa homologacji.

Pasażerowie będą więc musieli trochę poczekać, aż nowe trolejbusy wejdą do regularnej eksploatacji. Mogą się jednak spodziewać pojazdów wyposażonych w najnowocześniejszą technologię, w tym następujące udogodnienia:

  • całkowicie klimatyzowana przestrzeń pasażerska
  • WiFi
  • ładowarki USB
  • system monitoringu
  • kasowniki elektroniczne

Wybrane dane techniczne nowych Skod 26Tr dla DPMZ:

  • Nadwozie -Solaris Urbino III
  • Napęd - Skoda BlueDrive, impulsowe
  • Silnik trakcyjny asynchroniczny o mocy 160 kW
  • Baterie LTO, 45,4 kWh pojemności
  • napięcie znamionowe 655 V
  • Pojemność pasażerska - 76 osób, w tym 25 na miejscach siedzących


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
Skoda
Solaris
Słowacja
Żylina
DPMZ
trolejbus
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....