TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

ZKM Gdynia wybrał midibusową ofertę Gryfu
INFOBUS.PL - Opublikowano: 11.12.2018 14:00:53
fot. ZKM Gdynia

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni rozstrzygnął przetarg na obsługę linii 145 i 153. Nie zmieni się operator tych połączeń. PA Gryf z Żukowa do czerwca 2020 r. dalej będzie odpowiedzialny za ich obsługę.

Gdyński ZKM znalezienie operatora na linie 145 i 153 wyznaczył sobie jako ostatnie w tym roku zadanie przetargowe. Kontrakt na obsługę tych połączeń będzie obowiązywał krótko, bo od 1 stycznia 2019 r. do końca czerwca 2020 r. W tym okresie ma zostać wykonana praca eksploatacyjna w wymiarze 253 937 wzkm. ZKM zastrzegł sobie i tym razem możliwość zwiększenia tego wolumenu. Urzędnicy dali sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 20% kontraktu podstawowego.

Do obsługi tego pakietu operator musi podstawić minimum cztery autobusy klasy MIDI. Muszą to być konstrukcje wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 roku i w zależności od zadania z nadwoziami o długości 7,5 – 10,5 m oraz posiadające silniki o mocy min. 200 KM. Każdy z nich musi umożliwiać podróż przynajmniej 45 lub 60 pasażerom, w tym nie mniej niż 16 lub 20 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa lub trzy wejścia. Miasto daje operatorowi pewną dowolność w doborze układu drzwi. Dopuszczono okres przejściowy, w którym ZKM dopuszcza wykorzystanie tymczasowo autobusów o niższym standardzie.

26 listopada minął termin składania ofert. Na półtoraroczny kontrakt urzędnicy przygotowali 1 864 900 zł brutto. Daje to szacowaną stawkę za wzkm w wysokości 6,80 zł netto. Jedyna oferta, którą dwa tygodnie temu otworzył ZKM była minimalnie poniżej przyjętego kosztorysu.

Przedstawił ją obecny operator linii 145 i 153. Mowa więc o spółce PA Gryf z Żukowa. Jej oferta opiewa na kwotę 1 848 458,21 zł brutto. A to oznacza stawkę jednostkową 6,74 zł/wzkm.

Wobec takiego obrotu spraw rozstrzygnięcie od początku było formalnością. 5 grudnia stało się ono faktem. Tym samym ten rok Gryf zakończy się dwoma wygranymi przetargami w gdyńskiej sieci.

W pozostałych postępowaniach ZKM wybrał przewoźników na dwa inne pakiety. Linie sopockie na pięć lat przejmie lubelski BP Tour. Z kolei za obsługę linii 84 i 87 będą odpowiedzialne spółki ze śląskiej Grupy Irex.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
ZKM Gdynia
PA Gryf
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....