TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

ZKM Gdynia szuka operatora na sopockie linie 177 i 187
INFOBUS.PL - Opublikowano: 31.08.2018 15:30:17
fot. Karol Woźniak, phototrans.pl

Kolejna rozgrywka liniowa w Gdyni. Dziś, 31 sierpnia Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłosił przetarg na obsługę sopockich linii 177 i 187. Do zdobycia jest pięcioletni kontrakt, który będzie obowiązywał do końca 2023 r. Czy ktoś zastąpi Warbusa i wspierającego go w roli podwykonawcy PKS Gdańsk?

Linie 177 i 187 gdyński ZKM organizuje w porozumieniu z Sopotem. Nowy kontrakt na obsługę tych połączeń będzie obowiązywał od 1 stycznia 2019 r. do końca grudnia 2023 r. W tym okresie ma zostać wykonana praca eksploatacyjna w wymiarze 1 272 452 wzkm. ZKM jak to ma w zwyczaju przy kilkuletnich umowach zastrzegł sobie możliwość zwiększenia tego wolumenu. Urzędnicy dali sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 20% kontraktu podstawowego.

Do obsługi tego pakietu potrzebne będą min. 2 autobusy klasy MAXI, zapewne o wymaganiach zbliżonych lub identycznych jak w przypadku przetargu na linie 84 i 87. Muszą to być konstrukcje wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 roku, z nadwoziami o długości 11,5 – 13,5 m oraz posiadające silniki o mocy min. 240 KM. Każdy z nich musi umożliwiać podróż przynajmniej 85 pasażerom, w tym nie mniej niż 27 na miejscach siedzących. Przynajmniej 25 foteli ma być stałych. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia. Miasto daje operatorowi pewną dowolność w doborze układu drzwi. Może to być układ 1-2-2 lub 2-2-2. Dopuszczono okres przejściowy, w którym ZKM dopuszcza wykorzystanie tymczasowo autobusów o niższym standardzie.

Z tegorocznego planu postępowań przetargowych wynika, że urzędnicy orientacyjną wartość zamówienia określili na 14 410 733 zł brutto. Gdyby ta suma okazała się zbieżna z budżetem, którym dysponują oznaczałoby to średnią stawkę na poziomie ok. 10,49 zł/wzkm netto. Oczywiście nie posądzamy ZKM o taką łaskawość dla oferentów. Także jeszcze poczekajmy.

Pora na warunki formalne postępowania. Warunek doświadczenia urzędnicy uznają za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się w ciągu ostatnich 3 lat realizacją usług przewozowych w komunikacji miejskiej na poziomie nie mniejszym niż 800 000 wzkm. Do kompletu wadium, które w tym postępowaniu wynosi 200 000 PLN.

Termin składania ofert wyznaczono na 30 sierpnia. Otrzymane oferty w Gdyni będą oceniać na podstawie trzecg kryteriów. Cena to maksymalnie 60% punktów. Do 30% punktów można uzyskać za wiek autobusów. Pozostałe 10% jest do zdobycia za autobusy z klimatyzacją przestrzeni pasażerskiej.

To kolejny przetarg liniowy, który ogłoszono w Gdyni w ostatnich tygodniach. Cały czas czekamy na oferty w postępowaniu na obsługę wybranych kursów na linii 181. Od wczoraj natomiast znamy propozycje od 3 przewoźników, którzy są zainteresowani obsługą linii 84 i 87. Stawki przez nich zaproponowane przewyższają szacunki ZKM więc przypuszczamy, że to postępowanie zostanie unieważnione.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
ZKM Gdynia
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....