TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Zaglądamy do Olkusza. Sześć Autosanów M9LE
INFOBUS.PL - Opublikowano: 02.07.2019 16:00:40 1 komentarz
fot, Autosan

Od wczoraj, 1 lipca olkuski Związek Komunalny Gmin Komunikacja Międzygminna zapewnia swoim pasażerom zupełnie nową jakość. Zaczynamy od sześciu Autosanów SanCity 9LE, które zakupił związek przy unijnym wsparciu.

"Dziewiątki" z fabryki w Sanoku przekazano w użytkowanie obecnemu operatorowi olkuskich linii, czyli konsorcjum, które tworzą Transgór z Mysłowic, LZ Lazar i PKS Południe. Zakup sześciu Autosanów SanCity 9LE kosztował ZKG KM 5 445 210 PLN brutto. To daje cenę jednostkową nieco ponad 737 833 PLN netto. Obejmuje ona pięcioletnią gwarancję całopojazdową.

Każdy z niskowejściowych autobusów wyposażony jest w wysokoprężny silnik Cummins ISB4.5E6 210B. To jednostka o pojemności skokowej 4,46 l, która spełnia normę Euro 6. Silnik ma 155 kW mocy i osiąga 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Allison T280R.

Jeden olkuski Autosan Sancity 9LE może przewieźć maksymalnie 61 pasażerów, w tym 21 na miejscach siedzących, w większości na fotelach Ster MB. Z niskiej podłogi dostępnych jest siedem siedzeń. To bardzo dobry wynik jak na ten metraż. Dostęp na pokład jest możliwy dzięki dwóm wejściom w układzie 1-2-0. Autosan zastosował płaty drzwiowe firmy RAWAG z Rawicza oraz sterowanie firmy BODE. Drugie drzwi posiadają doświetlenie progu wejściowego.

Przestrzeń pasażerska jest klimatyzowana za pomocą agregatu Spheros Revo. Naturalną wentylację zapewnia sześć okien przesuwnych oraz sterowane elektrycznie szyberdachy. Autobusy wyposażono gniazda USB, a także WiFi. Bilety można kupić płacąc bilonem w automacie typu Pixel APM. Również od bydgoskiego producenta elektroniki pochodzi monitoring.

W zakresie SIP-u również króluje Pixel. "Bociany" mają trzy diodowe wyświetlacze zewnętrzne o standardowej rozdzielczości. W środku zamontowano LCD typu XID 230 do prezentacji informacji liniowej. Nie zabrakło oczywiście GPS i głosowego zapowiadania przystanków. Całością steruje najprawdopodobniej autokomputer Asterix.

Olkuskie SanCity 9LE to pierwsze od wielu miesięcy, które dostarczono na czas. Czy to początek wychodzenia z kryzysu przez sanockiego producenta? Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Proste i bardzo eleganckie malowanie powoduje, że Autosany prezentują się całkiem, całkiem.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
ZKGKM Olkusz
Autosan
Trangór Mysłowice
LZ Lazar
  • Marcin Słodownik – 02.07.2019

    Wygląda jakby farby starczyło tylko na front, dach i nadkola 😆

  • Michał Paweł Łukasz – 02.07.2019

    wkurzająca w tych autobusach jest przednia ściana, widać, że na siłę wstawili "ujednolicony dejsing", ale szyba i wygląd od libero został. Psuje to efekt...

  • Norbert Kwiecień – 02.07.2019

    Czy planujecie zmianę sylwetki nadwozia w autobusach?Bo to co reraz jest już chyba za stare,taki konuec XX wieku.

  • RFWWW – 02.07.2019

    "sterowanie firmy BODE." - autorze zweryfikuj ten akapit...

  • Kazimierz Sobolak – 02.07.2019

    TransInfo.pl 7 siedzeń z niskiej podłogi jest w tych Autosanach , zobaczcie na to zdjęcie : https://gazetakrakowska.pl/od-1-lipca-po-olkuszu-beda-jezdzic-nowe-ekologiczne-autobusy-miejskie/ga/c1-14242457/zd/36976461?fbclid=IwAR34lPSULMb4Yr6YXo_CO4yLfA6KziZrBmPbOCVwOwB8dorRyhJ9t4NDrJM

  • Tomáš Kubko – 03.07.2019

    To katastrofa caly pomalowany na żółto by wyglądał lepiej

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....