TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Zadania specjalne? WAS z lotniskowym Nowym Urbino 12 electric
INFOBUS.PL - Opublikowano: 30.10.2018 16:00:18
fot. Welcome Airport Services, facebook.com

WELCOME Airport Services jest największym pod względem ilości obsługiwanych przewoźników agentem handlingowym w Polsce. Firma zdecydowała się na pomysłowy krok. Jako pierwsza w Polsce kupiła elektrobus do obsługi lotniska. Elektryczny Solaris Urbino 12 będzie służył pasażerom warszawskiego Okęcia.

Nowy Urbino 12 electric trafił do WAS dwa tygodnie temu. To ex demonstracyjny egzemplarz. Może on pomieścić do 70 pasażerów. Z myślą o lotniskowej eksploatacji został on przebudowany tak, aby móc przewieźć jak najwięcej pasażerów na stojąco i z bagażem podręcznym. Ponadto jest wyposażony klimatyzację z napędem elektrycznym.

Baterie Solaris Hight Energi o pojemności 240 kWh pozwalającą na przejechanie w warunkach miejskich min. 140 km bez konieczności podładowania. Jednak w warunkach warszawskiego lotniska taki autut w zupełności zapewni możliwości jeżdżenia przez kilka dni na jednym ładowaniu. Bateryjny Solaris posiada napęd warszawskiego Medcomu. Jest ponadto wyposażony w dwa silniki trakcyjne asynchroniczne umieszczone w tylnej osi napędowej ZF AVE130, każdy o mocy 60 kW (w momencie startu pojazdu osiągają moc do 220 kW).

WAS jest posiadaczem nowiutkiego elektrycznego Urbino 12 od dwóch tygodni. Warto podkreślić, że spółka jako pierwszy agent handlingowy w Polsce będziemy wozić pasażerów elektrobusem. Jako pierwsi będą mogli okazje to docenić pasażerowie warszawskiego Okęcia.
Spec-busy, czyli Solaris niczego się nie boi
Wśród zrealizowanych do tej pory dostaw autobusów specjalnych Solaris może pochwalić się mobilnym centrum kosmetycznym, mobilnym centrum filmowym, wozami służącymi jako mobilne centra dowodzenia Straży Pożarnej czy dostawami mobilnych centrów krwiodawstwa dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu oraz Warszawie. Dwa spośród 'krwiopijców' zamówionych przez RCKiK z Katowic to pojazdy unikatowe na skalę światową – to bowiem pierwsze na świecie autobusy o takim przeznaczeniu z napędem elektrycznym. Z kolei lotniskowe autobusy polskiego producenta wożą pasażerów lotnisk m. in w Poznaniu, Warszawie, Paryżu, Hamburgu, Oslo, Madrycie, Barcelonie czy na słonecznej Majorce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
WAS
Solaris
elektrobus
lotnisko
  • Eliza Glowacka – 31.10.2018

    Lepiej późno niż wcale. A kiedy będzie pojazd o napędzie wodorowym?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...