TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Zachodniopomorskie nalicza kary Przewozom Regionalnym
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.09.2019 10:58:14
Zachodniopomorskie nalicza kary Przewozom Regionalnym

Województwo Zachodniopomorskie nalicza kary Przewozom Regionalnym za nierealizowane kursy.

Zanim przejdziemy jednak do wskazania ich wysokości warto wskazać, że filozofia tamtejszego Urzędu Marszałkowskiego w zakresie realizacji napraw okresowych taboru jest nieco inna niż w innych województwach. Samorządowcy sami zlecają ich wykonanie, wczoraj pisaliśmy o zakończeniu napraw P4 10 jednostek SA136 przez ASO Mieczkowski. Stąd też sprawność i dostępność pociągów jest o wiele wyższa niż w sytuacji, gdy odpowiadają za to Przewozy Regionalne.

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że znaczna część taboru, kursującego po regionie to pociągi marszałkowie. A to sprawia, że Przewozy Regionalne nie uszczęśliwiają pasażerów swoimi EM57. Ich rola w zachodniopomorskim ogranicza się zatem do wykonywania połączeń z wykorzystaniem udostępnionego im taboru. Mimo to kary są.

Zasady i wysokość naliczania kar umownych przez operatora przewozów kolejowych reguluje obowiązująca umowa z grudnia 2016 r. "o świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich dla których organizatorem jest województwo zachodniopomorskie w okresie obowiązywania rozkładów jazdy pociągów: 2016/2017; 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020", zawarta z "Przewozami Regionalnymi" sp. z o.o. – wyjaśnia Radosław Soćko z Urzędu Marszałkowskiego.

Dotychczas powodem naliczania kar umownych było zawinione przez operatora odwołania kursowania pociągu ujętego w rozkładzie jazdy pociągów na całej trasie, bądź na jej części bez wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej. Jej wysokość opiewa na kwotę w wysokości 500,- zł za każdy odwołany pociąg – dodaje.

Przedstawiciel Urzędu Marszałkowskiego podaje, że wysokość zapłaconych przez operatora kar umownych od 2014 roku:

w 2014 roku - 3 000,- złotych

w 2015 roku - 2 500,- złotych

w 2016 roku - 9 000,- złotych

w 2017 roku - 4 500,- złotych

w 2018 roku - 12 500,- złotych

do 30 czerwca 2019 roku - 500,- złotych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
zachodniopomorskie
kara
tabor
  • Tadeusz Mandziej – 17.09.2019

    pociągi marszałkowie.🙂 Taka gafa... Czytaj więcej: http://inforail.pl/zachodniopomorskie-nalicza-kary-przewozom-regionalnym_more_117598.html?fbclid=IwAR2DKX35Ql0N9rIbL4lELEPE_dt9do3K3kAZIawJh-vmjIzE6FgUIpPqSPE Polski język trudny język

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....