TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ząbki z 2 ofertami, ale i kiepskim budżetem
INFOBUS.PL - Opublikowano: 31.07.2019 12:00:42
Ząbki z 2 ofertami, ale i kiepskim budżetem

Podwarszawskie Ząbki otworzyły dwie oferty w przetargu na trzyletnią obsługę komunikacji miejskiej. Obie przewyższają szacunki miasta. Choć i tak są dosyć tanie mimo braku waloryzacji...

Nowy operator miałby obsługiwać komunikację w podwarszawskim mieście przez trzy lata. Start przewozów na nowym kontrakcie zaplanowano na 1 września 2019 r. Zakończenie odbędzie się 30 sierpnia 2022 r. Przez ten okres przewoźnik będzie odpowiedzialny za obsługę łącznie czterech linii autobusowych, które są oznaczone jako "Ząbki-1", "Ząbki-2" "Ząbki-3" i "Ząbki-4".

Praca eksploatacyjna w trakcie obowiązywania umowy ma wynieść 1 880 230 wzkm. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 8 854 500 zł netto. A to dawało stawkę 4,71 zł/wzkm netto. I to uwzględniając fakt, że zasadniczo miasto nie przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia operatora. W umowie zawarto jednak zamknięty katalog wyjątków w tym m.in. zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę.

Do obsługi tego pakietu operator musi podstawić przynajmniej 12 autobusów. Wszystkie muszą być klimatyzowane, monitorowane, mile widziany też będzie GPS oraz co do zasady wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Najwięcej będzie autobusów klasy MIDI długich na 8,15 - 10,5 m i każdy do przewozu min. 60 pasażerów. Tych musi być osiem. Do tego dojdą cztery autobusy klasy MAXI z nadwoziami długimi na 10 - 12 m, każdy do przewozu min. 80 pasażerów. Dodatkowo w promieniu do 25 km od krańca Centrum Handlowe Marki operator musi otworzyć bazę dla autobusów.

Wczoraj, 30 lipca minął termin składania ofert. Okazało się, że Ząbki na sfinansowanie nowego kontraktu przewozowego przygotowały znacznie mniej niż podano w ogłoszeniu o zamówieniu. To 8 413 530,00 zł brutto. A to daje stawkę za wzkm w wysokości 4,14 zł netto. Obie otwarte wczoraj oferty przewyższają te szacunki.

Pierwszą lecz droższą ofertę przedstawił obecny operator, czyli PKS Grodzisk Mazowiecki. Jego propozycja to 11 243 775,40 zł brutto. A to daje stawkę 5,54 zł/wzkm netto. Tańszy jest PKS Tarnobrzeg, który coraz śmielej poczyna sobie w okolicach Warszawy. Propozycja spółki z podkarpackiego to 10 612 502,84 zł brutto. A to daje stawkę 5,23 zł/wzkm netto.

Różnica między budżetem a najtańszą ofertą jak widać spora. Chociaż przy takim kształcie kontraktu wobec wszystkich można mieć pewne wątpliwości. Czekamy więc na ruch Ząbek.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
Ząbki
UM
PKS Grodzisk Mazowiecki
PKS Tarnobrzeg
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....