Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Z FlixBusem do Londynu. 6 x dziennie! [FILM]

infobus
01.07.2016 10:50
0 Komentarzy

30 czerwca miała miejsce konferencja prasowa FlixBus natemat przejęcia kontynentalnej siatki autokarowych połączeń megabus.com. Zarządniemieckiej firmy zapowiedział dalszą ekspansję. Kierunek: Londyn, Chorwacji iSłowenia!

O sprzedaży swojej transportowej działalności przez megabus wNiemczech, Włoszech, Francji, Hiszpanii i krajach Beneluksu pisaliśmy wInfoBusie TUTAJ. Teraz czas na kolejne wieści z niemieckiej platformy, która dziękitemu jednemu posunięciu stała się największym przewoźnikiem autokarowym wEuropie. Warto podkreślić, że zakup konkurencyjnych połączeń i obsługującej jejfloty stał się możliwy dzięki referendum w Wielkiej Brytanii na temat członkostwaw Unii Europejskiej. Brexit spowodował, że megabus uznał swoje operacje na kontynencieza nieopłacalne w dalszej perspektywie i postawił je sprzedać, jednocześnie skupiającsię na swojej działalności na Wyspach i w USA. Co ciekawe, z kolei FlixBus uznałBrexit za świetny moment, aby wejść do brytyjski rynek i zapowiedział nowetrasy do Londynu. Z wykorzystaniem połączeń megabus.

Na Londyn!

W pierwszym etapie, w ramach podpisanej w dniu 28 czerwca umowyFlixBus z megabus, linie do Londynu będą obsługiwane przez niebieskie autobusy megabus(jako podwykonawcę). Bilety na kursy do brytyjskiej stolicy z Paryża, Koloniiczy Amsterdamu są już dostępne na stronach FlixBus – od 1 lipca.

-?Oznacza to, że nasza sieć połączeń między kontynentem aWielką Brytanią wzrosła do sześciu razy dziennie. Naszym celem jest włączenie trasmegabus do sieci FlixBus do końca lata. Dzięki temu pasażerowie otrzymają jeszczełatwiejszy dostęp do naszej oferty” ? powiedział André Schwämmlein, założycieli CEO FlixBus.

Z kolei Jochen Engert, kolejny właściciel FlixBusa dodał: -?Niezależnieod nabycia megabus, pozostajemy wierni naszemu biznesowemu modelowi: FlixTeam planujerozwój sieci i obsługuje platformę rezerwacji biletów. Natomiast transport jestdomeną małych i średnich przedsiębiorstw autobusowych skupionych w platformieprzewozowej. I od 1 lipca jednym z nich będzie także megabus, który będzie dbało swoje liniowe operacje i autobusy.?

O tym jak szybko niebieskie autobusy staną się niebawem zielone, przekonuje poniższy film z poprzedniej fuzji: FlixBus z MeinFernbus:

{https://www.youtube.com/watch?v=DIMdvwSGO60)

Poza Europę?

Podczas konferencji FlixBus podsumował swoją dotychczasowąsytuację. Dzięki nowym połączeniom firma planuje wzrost liczby przewożonych pasażeróważ o 50% w 2016 roku. Dla porównania ? w 2015 r. niemiecka platforma osiągnęławynik ok. 20 milionów klientów. Z kolei od początku działalności, czyli od 2013r. ? spółka ma na swoim koncie około 50 milionów pasażerów. Zatem FlixBus transportujewięcej osób niż niemiecki krajowy ruch lotniczy?

-?Jesteśmy otwarci nie tylko na rozbudowę naszej europejskiejsieci, ale także na rozwój naszych produktów dla zupełnie nowych odbiorców. W2016 roku oczekujemy wzrostu naszych pasażerów o dalsze 50%. Konkurencja jestnadal ciężka, ale FlixBus ?zaraził? już miliony Europejczyków nowym sposobem podróżowania.”

Cel: Europa Wschodnia

W styczniu br. FlixBus ogłosił ekspansję w kierunku Europy Centralneji Wschodniej. Kilka tygodni temu pierwsze zielone autokary pojawiły się w Chorwacjii Słowenii. Od 20 czerwca ruszyło codziennie połączenie do stolicy Rumunii ? Bukaresztu.Tym samym FlixBus rozszerzył swoją ofertę do 900 destynacji w 20 krajach.

??Następny krok w Europie Środkowej i Wschodniej torozbudowa szerokiej gamy produktów w tym regionie, jak również stworzenie transportukrajowego w Chorwacji” ? zapowiedział André Schwämmlein.

Komentarze