TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Wrocławski system BRT chcą zaprojektować dwie firmy
WROCLAW.PL - Opublikowano: 14.04.2014 23:10:53 2 komentarze
Wrocławski system BRT chcą zaprojektować dwie firmy
Dwa biura projektowe złożyły swoje oferty w ogłoszonym przez spółkę Wrocławskie Inwestycje przetargu na sporządzenie koncepcji i części projektu dla szybkiego, autobusowego połączenia centrum miasta i Nowego Dworu.To spółka Trakt z Katowic, która jest chętna podjąć się tego zlecenia za ponad 980 tys. zł oraz warszawskie biuroEgis Poland (działające już na wrocławskim rynku), które chce przygotować projekt za cenę wyższą o 210 tys. zł.Autor koncepcji musi zaprojektować trasę wzdłuż ulic Strzegomskiej i Robotniczej, na odcinku od Nowego Dworu do Dworca Świebodzkiego. W co najmniej dwóch wariantach musi przedstawić przejście pod „Gądowianką”i propozycje nowego wiaduktu nad torami. Istniejąca droga dla autobusów zajmuje środek Strzegomskiej, natomiast na nowych i odcinkach zostanie poprowadzona po południowej stronie jezdni. W ramach szykowanego kontraktu ma powstać także koncepcja systemu szybkiej komunikacji autobusowej miedzy Nowym Dworem a ulicą Góralską. Projekt powinien być gotowy w pierwszym kwartale 2015 roku. Wtedy także będzie można przystąpić do jego realizacji.Jak podkreśla wrocławski magistrat budowa tramwaju na Nowy Dwór jest na razie trudna do zrealizowania z powodu przecięcia się z trasą kolejową i wysokich kosztów tej inwestycji. Jednak nowoczesne i ekologiczne połączenie stosunkowo łatwo zorganizować za pomocą autobusowego systemu BRT (lub jak wolą wrocławscy urzędnicy –metrobusów). W przypadku stolicy Dolnego Śląska miałyby go obsługiwać elektrobusy o bardzo dużej pojemności (klasa MEGA), które tak jak tramwaje miałyby wydzielone trasy. Zastosowanie napędu elektrycznego w systemie BRT byłoby ewenementem na europejską skalę.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
BRT
  • m – 16.04.2014

    Szkoda pieniędzy na wybudowanie samej jezdni autobusowej, lepiej poszerzyć strzegomską do dwóch jezdni i zostaną rozwiązane problemy komunikacyjne w tym rejonie.

  • bokr – 17.04.2014

    m: a tak tak. Poszerzanie jezdni zawsze rozwiązuje "problemy komunikacyjne". Podobnie jak obwodnica Wrocławia. LOL.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....