TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Wrocławski BRT, czyli autobus plus tramwaj
InfoBus.pl - Opublikowano: 07.03.2016 17:19:30
Wrocławski BRT, czyli autobus + tramwaj

Wrocławskie Inwestycje ogłosiły przetarg na projekt połączenia tramwajowo-autobusowego między centrum a Nowym Dworem. Przygotowanie tej dokumentacji to najważniejszy krok poprzedzający budowę trasy.

Projekt będzie podwaliną dla planowanego połączenia wydzieloną trasą dostępną zarówno dla tramwajów jak i autobusów. Będzie długa na około 5 km. Częściowo jej przebieg jest zupełnie oczywisty. Na ul. Strzegomskiej, od Rogowskiej do Gądowianki, wpasuje się w wydzielony buspas, a potem ma przebiegać wzdłuż ulic Strzegomskiej i Robotniczej.

Jednak pole do popisu dla projektantów jest też dość duże. Muszą zaproponować rozwiązania techniczne dla pętli, która ma być zlokalizowana u zbiegu Rogowskiej ze Strzegomską. Najbardziej skomplikowane konstrukcyjnie będzie przejście nad torowiskiem kolejowym niedaleko połączenia Strzegomskiej i Robotniczej, w pobliżu istniejącego wiaduktu przeznaczonego dla ruchu kołowego. Ma mieć około 150 m długości i 12 m szerokości. Kolejne wyzwanie to włączenie nowego torowiska w istniejącą sieć, w obrębie pl. Orląt Lwowskich

Tytuł przetargu ? ?Opracowanie koncepcji programowo ? przestrzennej wraz z wariantami dla wybranych odcinków trasy oraz projektu budowlanego i projektów wykonawczych z uzyskaniem wszelkich decyzji, uzgodnień i pozwoleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania ? Budowa wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z Centrum Wrocławia? ? wskazuje, że nie chodzi tylko o rozwiązania techniczne. Projektant musi przedstawić komplet zezwoleń administracyjnych niezbędnych do realizacji. W tym najtrudniejszego do zdobycia ? decyzji środowiskowej.

Koszt całego przedsięwzięcia, czyli także realizacji projektu, szacowany jest na ok 180 mln zł. Prace projektowe powinny rozpocząć jeszcze wiosną, a ich zakończenie przewidziane jest na przyszły rok.

Trudno na razie precyzyjniej określić ramy czasowe dla tych przygotowań właśnie z powodu konieczności zdobycia decyzji środowiskowej. Pewne jest tylko to, że środki na realizacje są w budżecie miasta zaklepane są na lata 2018-19, zatem budowę można by teoretycznie rozpocząć nawet w przyszłym roku.

Opis zamówienia

Przedmiotem wrocławskiego postępowania jest opracowanie koncepcji programowo ? przestrzennej wraz z wariantami dla wybranego odcinka zadania oraz do opracowania projektu budowlanego i projektów wykonawczych z uzyskaniem wszelkich decyzji, uzgodnień i pozwoleń dla wszystkich odcinków zadania (z kompletną pod każdym względem i ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej umożliwiającą realizację robót budowlanych i ich zakończenie), jak również pełnienia nadzoru autorskiego w niżej określonym zakresie:

1.1. dla Odcinka 1 ? Wykonawca zobowiązuje się do opracowania:

? koncepcji uproszczonej ? wariant 1 (max.) przedstawiający rozwiązania docelowe w pełnym, koniecznym zakresie przebudowy pozwalające na sprawną komunikację zbiorową oraz indywidualną zgodnie z opisem podanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia,

? koncepcji uproszczonej ? wariant 2 (min.) przedstawiający rozwiązania ekonomiczne pozwalające na powiązanie trasy autobusowo-tramwajowej z placem Orląt Lwowskich z ograniczeniem do niezbędnego minimum zmian geometrii istniejącego układu drogowego i zagospodarowania terenu zgodnie z opisem podanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia,

? koncepcji wynikowej ? przedstawiającej rozwiązania oparte o wytyczne do projektowania jakie poda Zamawiający po zapoznaniu się z koncepcjami uproszczonymi, o których mowa powyżej.

1.2. dla wszystkich Odcinków od 1 do 4 ? Wykonawca zobowiązuje się do:

? opracowania Projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, przygotowania wszelkich dokumentów, opracowań, pozwoleń, decyzji i materiałów w celu skutecznego złożenia wniosku o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej wraz z pozyskaniem takiej decyzji posiadającej walor ostateczności ? łącznie wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót i wykonania tych robót w wybranym wariancie, w podziale na cztery odcinki wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia - 13 m-cy (od udzielenia zamówienia)

Termin składania ofert upływa 2016-04-12

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie to:

1. Cena. Waga 95

2. Ilość pobytów w ramach nadzoru autorskiego. Waga 5


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
BRT
Wrocław
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....