TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Wrocławski BRT, czyli autobus plus tramwaj
InfoBus.pl - Opublikowano: 07.03.2016 17:19:30
Wrocławski BRT, czyli autobus + tramwaj

Wrocławskie Inwestycje ogłosiły przetarg na projekt połączenia tramwajowo-autobusowego między centrum a Nowym Dworem. Przygotowanie tej dokumentacji to najważniejszy krok poprzedzający budowę trasy.

Projekt będzie podwaliną dla planowanego połączenia wydzieloną trasą dostępną zarówno dla tramwajów jak i autobusów. Będzie długa na około 5 km. Częściowo jej przebieg jest zupełnie oczywisty. Na ul. Strzegomskiej, od Rogowskiej do Gądowianki, wpasuje się w wydzielony buspas, a potem ma przebiegać wzdłuż ulic Strzegomskiej i Robotniczej.

Jednak pole do popisu dla projektantów jest też dość duże. Muszą zaproponować rozwiązania techniczne dla pętli, która ma być zlokalizowana u zbiegu Rogowskiej ze Strzegomską. Najbardziej skomplikowane konstrukcyjnie będzie przejście nad torowiskiem kolejowym niedaleko połączenia Strzegomskiej i Robotniczej, w pobliżu istniejącego wiaduktu przeznaczonego dla ruchu kołowego. Ma mieć około 150 m długości i 12 m szerokości. Kolejne wyzwanie to włączenie nowego torowiska w istniejącą sieć, w obrębie pl. Orląt Lwowskich

Tytuł przetargu ? ?Opracowanie koncepcji programowo ? przestrzennej wraz z wariantami dla wybranych odcinków trasy oraz projektu budowlanego i projektów wykonawczych z uzyskaniem wszelkich decyzji, uzgodnień i pozwoleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania ? Budowa wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z Centrum Wrocławia? ? wskazuje, że nie chodzi tylko o rozwiązania techniczne. Projektant musi przedstawić komplet zezwoleń administracyjnych niezbędnych do realizacji. W tym najtrudniejszego do zdobycia ? decyzji środowiskowej.

Koszt całego przedsięwzięcia, czyli także realizacji projektu, szacowany jest na ok 180 mln zł. Prace projektowe powinny rozpocząć jeszcze wiosną, a ich zakończenie przewidziane jest na przyszły rok.

Trudno na razie precyzyjniej określić ramy czasowe dla tych przygotowań właśnie z powodu konieczności zdobycia decyzji środowiskowej. Pewne jest tylko to, że środki na realizacje są w budżecie miasta zaklepane są na lata 2018-19, zatem budowę można by teoretycznie rozpocząć nawet w przyszłym roku.

Opis zamówienia

Przedmiotem wrocławskiego postępowania jest opracowanie koncepcji programowo ? przestrzennej wraz z wariantami dla wybranego odcinka zadania oraz do opracowania projektu budowlanego i projektów wykonawczych z uzyskaniem wszelkich decyzji, uzgodnień i pozwoleń dla wszystkich odcinków zadania (z kompletną pod każdym względem i ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej umożliwiającą realizację robót budowlanych i ich zakończenie), jak również pełnienia nadzoru autorskiego w niżej określonym zakresie:

1.1. dla Odcinka 1 ? Wykonawca zobowiązuje się do opracowania:

? koncepcji uproszczonej ? wariant 1 (max.) przedstawiający rozwiązania docelowe w pełnym, koniecznym zakresie przebudowy pozwalające na sprawną komunikację zbiorową oraz indywidualną zgodnie z opisem podanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia,

? koncepcji uproszczonej ? wariant 2 (min.) przedstawiający rozwiązania ekonomiczne pozwalające na powiązanie trasy autobusowo-tramwajowej z placem Orląt Lwowskich z ograniczeniem do niezbędnego minimum zmian geometrii istniejącego układu drogowego i zagospodarowania terenu zgodnie z opisem podanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia,

? koncepcji wynikowej ? przedstawiającej rozwiązania oparte o wytyczne do projektowania jakie poda Zamawiający po zapoznaniu się z koncepcjami uproszczonymi, o których mowa powyżej.

1.2. dla wszystkich Odcinków od 1 do 4 ? Wykonawca zobowiązuje się do:

? opracowania Projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, przygotowania wszelkich dokumentów, opracowań, pozwoleń, decyzji i materiałów w celu skutecznego złożenia wniosku o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej wraz z pozyskaniem takiej decyzji posiadającej walor ostateczności ? łącznie wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót i wykonania tych robót w wybranym wariancie, w podziale na cztery odcinki wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia - 13 m-cy (od udzielenia zamówienia)

Termin składania ofert upływa 2016-04-12

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie to:

1. Cena. Waga 95

2. Ilość pobytów w ramach nadzoru autorskiego. Waga 5


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
BRT
Wrocław

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....