TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Wrocław szuka operatora na linie do Wiszni Małej
INFOBUS.PL - Opublikowano: 16.03.2020 17:00:07
Wrocław szuka operatora na linie do Wiszni Małej

Urząd Miejski we Wrocławiu prowadzi przetarg na trzy i półroczną obsługę strefowych linii autobusowych do gminy Wisznia Mała. Wybrany operator nie musi podstawiać nowych autobusów, choć jeśli na takowe postawi może liczyć na dodatkowe punkty.

Na przetargowym stole położono kontrakt na obsługę dwóch linii autobusowych. To połączenia oznaczone numerami 908 i 930. Zapewniają one połączenia między Wrocławiem a miejscowościami w gminie Wisznia Mała. Obecnie linie te obsługuje wrocławski Sevibus na podstawie umowy zawartej w 2017 r. Przewoźnik na ten cel pozyskał pięć nowych SOR-ów- trzy BN12 i dwa BN9,5. Obecny kontrakt zmierza jednak ku końcowi.

Nowy będzie obowiązywał od 6 lipca 2020 r. do 26 stycznia 2024 r. Termin startu pakietu może jednak ulec przesunięciu w przypadku przeciągnięcia się przetargu. Miasto zakłada, że w okresie obowiązywania nowego kontraktu zostanie wykonana praca eksploatacyjna na poziomie ok. 1 640 000 wzkm. Przewidywany średnioroczny wymiar przewozów to 421 000 wzkm. Z roku na roku może on być zmniejszony o maksymalnie 50 000 wzkm, jednak nie może on zejść poniże poziomu 360 000 wzkm. Zamówienie może ulec jednak zwiększeniu. Magistrat zapewnił sobie prawo zwiększenia kontraktu o 5% wartości zamówienia podstawowego.

Waloryzacja będzie oparta na trzech czynnikach i będzie dokonywana na pisemny wniosek operatora. Nie będzie jednak dotyczyła całości stawki za wzkm, a jedynie jej 85%, a w przypadku wyniku dodatniego podwyżka nie może być wyższa niż 4%. Również w przypadku wyniku ujemnego ma on się zmieścić w -4%, co jest dobrym zabezpieczeniem dla operatora. Składowymi waloryzacji są:

  • 50% - wskaźnik rocznej zmiany realnego wynagrodzenia za pracę wg. GUS
  • 35% - wskaźnik zmiany cen oleju napędowego wg. Orlenu
  • 15% - wskaźnik inflacji

Do obsługi tego pakietu potrzeba siedmiu autobusów. Miasto dopuściło pojazdy używane, byle by tylko nie były starsze niż z 2013 r. Co równie istotne startować można również z autobusami niskowejściowymi. Wg. wrocławskiej nomenklatury mają to być pojazdy typu C, a więc o długości od 10,65 do 12,20 m i nie wyższe niż 3,1 m. Muszą zabierać na pokład minimum 80 pasażerów ogółem, w tym minimum 20 na miejscach siedzących (z czego minimum 6 dostępne bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi). Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 1-2-2, 1-2-1, 2-2-2 lub 2-2-1.

Wszystkie autobusy muszą posiadać napęd spełniający przynajmniej normę czystości spalin Euro 5, a Euro 6D w przypadku fabrycznie nowych. Jeśli chodzi o te drugie to przewidziano okres przejściowy na ich wprowadzenie. Skończy się on wraz z upływem 270 dnia od zawarcia umowy. Nie może oczywiście zabraknąć klimatyzacji. Jeżeli chodzi o wyposażenie dodatkowe to tutaj mamy standard znany z SOR-ów śląskiego konsorcjum, które obsługuje pakiet linii do Długołęki cz ubiegłorocznych Solarisów Dolnośląskich Linii Autobusowych z pakietu Miękinia.

Formalności
Pora na warunki formalne postępowania. Wymagane minimum w zakresie zdolności finansowej oferenta to 300 000 PLN oraz posiadanie polisy ubezpieczeniowej na min. 0,5 mln PLN. Warunek doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli urzędnicy zobaczą, że oferent w ciągu ostatnich 3 lat wykonał jedną usługę transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych o łącznej wielkości nie mniejszej niż 400 000 wzkm w ciągu jednego roku. Nie zapomniano o klauzulach społecznych, przynajmniej w teorii. Operator ma zatrudnić kierowców na podstawie umów o pracę. I do kompletu wadium. Oferta musi posiadać zabezpieczenie na kwotę 300 000 PLN.

Mamy pięć kryteriów oceny ofert. Cena ma 60% wagi. 15% można wywalczyć dzięki zadeklarowaniu wprowadzenia do ruchu autobusów o długości min. 11,5 m. Kolejne 10% jest za autobusy, które mają pierwsze wejście na wysokości max 325 mm, a pozostałe max 340 mm. Kolejne 10% jest za wprowadzenie do ruchu floty, która spełnia normę Euro 6. Pozostałe 5% jest za zaoferowanie obsługi pakietu wyłącznie pojazdami fabrycznie nowymi.

Termin składania ofert mija 7 kwietnia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
Wrocław
UM
Sevibus
używane

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....