TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Wiemy kto pojedzie za pociągi na trasie Warszawa-Pilawa
InfoBus.pl - Opublikowano: 27.06.2020 14:00:57
Wiemy kto pojedzie za pociągi na trasie Warszawa-Pilawa

Koleje Mazowieckie organizują autobusową komunikację zastępczą za pociągi pasażerskie na odcinku Warszawa–Pilawa–Warszawa.

Zamówienie to zostało podzielone na dwa pakiety (zadania). Pierwsze dotyczy przewozów autobusami niskopodłogowymi lub niskowejściowymi o charakterze międzymiastowym, drugie zaś – dotyczy przewozów autobusami wysokopodłogowymi o charakterze międzymiastowym lub turystycznym. I właśnie w tym drugim zadaniu został wybrany wykonawca spośród następujących (złożonych) ofert:

- Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak – cena 1 044 150,64 PLN brutto (2,89 PLN netto/wzkm),

- konsorcjum firm: RAF TRANS sp. z o.o. i Transport and Infrastructure Management sp. z o.o.  – cena 1 264 542,20 PLN brutto (3,50 PLN netto/wzkm),

- Usługi Transportowe Zofia Wisińska – cena 1 625 840,10 PLN brutto (4,50 PLN netto/wzkm),

- P.T.H.U. DAR-BUS Dariusz Denis – cena 1 203 121,68 PLN brutto (3,33 PLN netto/wzkm),

- Arriva Bus Transport Polska sp. z o.o. – cena 1 474 095,02 PLN brutto (4,08 PLN netto/wzkm),

- MARKPOL Transport Krajowy-Zagraniczny Marek Rzeźnik – cena 1 333 188,88 PLN brutto (3,69 PLN netto/wzkm),

- Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków – cena 1 203 121,68 PLN brutto (3,33 PLN netto/wzkm),

- konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim sp. z o.o. i Stalko Przybysz i Wspólnicy sp. j. – cena 1 474 095,02 PLN brutto (4,08 PLN netto/wzkm),

- Usługowy Przewóz Osób Usługi Transportowe Wiesław Śliwka – cena 1 546 354,58 PLN brutto (4,28 PLN netto/wzkm),

- ALL MIT AUTOMOBILE Andrzej Fabisiak – cena 1 264 542,30 PLN brutto (3,50 PLN netto/wzkm),

- LEMBUS Józef Lemieszek – cena 1 589 710,30 PLN brutto (4,40 PLN netto/wzkm).

Spośród 11 złożonych ofert, Koleje Mazowieckie wybrały najlepszą – tj. Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak. Propozycja ta okazał się najtańsza i jednocześnie mieściła się w budżecie zamawiającego, który miał przygotowane na to zadanie aż 2 276 176,14 PLN brutto.

Ile i jakie autobusy?

W ramach rozstrzygniętego zadania nr 2  – przewóz osób ma być zapewniony przez 15 autobusów, w tym 3 autobusy będą pełnić funkcję rezerwy taborowej. W tym przypadku przewoźnik zrealizuje pracę przewozową dla danego zadania w liczbie około 278 779 wozokilometrów. KM zastrzegły możliwość zmiany tej liczby o maksymalnie 20% (w górę albo w dół). Trasa po jakiej pojadą autobusy zostanie przekazana wykonawcy dopiero przed podpisaniem umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skierowania autobusów na inne trasy niż w obszarze przyległym do obszaru linii kolejowej nr 7 na odcinku Warszawa – Dęblin. Kolejowa spółka ma określone wymagania co do stanu technicznego, wyglądu i wyposażenia autobusów przeznaczonych do realizacji zadań:

- zamawiający nie dopuszcza do realizacji usług pojazdów typu SAM, tj. takich, które zostały zabudowane przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub własnej ramy konstrukcyjnej,

- autobusy muszą posiadać oznaczenia brygad, za szybą czołową, jak również numery taborowe umieszczone w sześciu punktach nadwozia oraz dwóch punktach wewnątrz pojazdów,

- zamawiający wymaga umieszczenia w autobusach informacji pasażerskiej – dotyczącej obowiązującej taryfy biletowej, przewozowej i regulaminów,

- pojazdy mają być wyposażone w wyświetlacze elektroniczne czołowe – z oznaczeniem numeru linii wraz z przystankiem docelowym,

- zewnętrzna kolorystyka autobusów ma być utrzymana w jednolitych barwach,

- wykonawca ma obowiązek zapewnić utrzymanie w pojazdach komfortowej temperatury dla podróżnych – obejmuje to również konieczność wyposażenia autobusów w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej,

- autobusy mają być wyposażone w urządzenia lokalizacji GPS.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
ZKA
Pilawa

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....