TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Warszawa szuka zastępczych autobusów na kolejowe remonty
InfoBus.pl - Opublikowano: 24.04.2017 17:52:48 13 komentarzy
Warszawa szuka zastępczych autobusów na kolejowe remonty

24 kwietnia 2017 r. Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie ogłosił przetarg na świadczenie zastępczego transportu autobusowego z Piastowa i Pruszkowa do stolicy w okresie od 3.9.2017 r. do 1.9.2018 r., czyli na czas modernizacji linii kolejowej nr 447.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od 03.09.2017 r. do 01.09.2018r. usługi przewozu regularnego na zastępczych liniach autobusowych łączących miasta Piastów oraz Pruszków z Warszawą w liczbie:

a) 2236 320 / +20%/-20% wozokilometrów przy wykorzystaniu 32 (29 w ruchu, 3 rezerwowe) autobusów o długości ok. 12 m MAXI

lub:

b) 1863 130 / +20%/-20% wozokilometrów przy wykorzystaniu 23 (21 do ruchu, 2 rezerwowe) autobusów o długości ok. 18 m MEGA

lub:

c) 2110 070 wozokilometrów, przy wykorzystaniu 29 autobusów: 10 (9 do ruchu, 1 rezerwowy) o długości ok. 18 m MEGA obsługujące linię Warszawa-Piastów i 19 (17 do ruchu, 2 rezerwowe) o długości ok. 12 m MAXI, obsługujące linię Warszawa - Pruszków. W razie spiętrzenia potoków pasażerskich autobusy przegubowe mogą być również kierowane do obsługi linii Warszawa ? Pruszków, a autobusy o długości ok 12 m. mogą być również kierowane do obsługi linii Warszawa ? Piastów.

Generalnie pojazdy maja obsługiwać dwie linie:

Linia WARSZAWA - PRUSZKOW: DW. ZACHODNI - AI. Jerozolimskie - Pruszk6w: Wojska Polskiego - Kościuszki - Sienkiewicza- Staszica- Powstańców- Plantowa- Wojska Polskiego- PRUSZKOW / OS. STASZICA-PĘTLA/

Linia WARSZAWA- PIASTOW: DW. ZACHODNI- AI. Jerozolimskie- Piast6w- al. Tysiąclecia- al. Wojska Polskiego - Sowińskiego- PIASTOW / OGINSKIEGO. Zawracanie w/w obu linii w rejonie Dw. Zachodniego może się również odbywać przy wykorzystaniu kryterium ulicznego: AI. Jerozolimskie (post6j techniczny) - Szczęśliwiecka- "Grzymaty"- Sokotowskiego- al. Jerozolimskie.

Aby przystąpić do przetargu, firmy muszą wnieść wadium w wysokości 600 000 PLN oraz wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonały należycie przynajmniej 1 usługę przewozu regularnego / przewozu turystycznego świadczoną autobusami ? w liczbie minimum 100 000 wozokilometrów , przy czym przy czym powyższa liczba wozokilometrów musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 roku świadczenia usługi. Oferenci muszą też wykazać, że dysponują taborem w trzech wybranych przez siebie wariantach:

Warszawskie kryteria

Przygotowane przez ZTM kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty są następujące:

  • Norma emisji spalin / Waga: 20

  • Tabor klimatyzowany / Waga: 12

  • Tabor monitorowany / Waga: 8

  • Tabor wielkopojemny / Waga: 10

  • Cena / Waga: 50

O tym kto uruchomi zastępcze linie dowiemy się najszybciej 31 maja, kiedy zaplanowano otwarcie ofert.

Buspasem czy "normalnie"?

Kolejnym widocznym elementem do czekającego Warszawę wielkiego kolejowego remontu jest dyskusja o wybudowaniu buspasa pomiędzy Pruszkowem a Warszawą. Zdaniem wielu ekspertów to jedyny sposób na rozładowanie korków, które mogą utworzyć się podczas remontu linii kolejowej 447, łączącej stolicę z Grodziskiem Mazowieckim.

Autobusy na zastępczych liniach maja kursować z częstotliwością około 6-7 minut, co na pewno jeszcze bardziej zakorkuje Aleje Jerozolimskie. Dlatego władze Pruszkowa proponują stworzyć buspas od granic miejscowości do dzielnicy Ursus. Czy to się uda? Zobaczymy.

Wrześniowy remont

Remont trasy Warszawa-Grodzisk ma ruszyć 3 września 2017 i podzielono go na trzy etpay

- Pierwszy zacznie się w marcu lub kwietniu 2017. Wówczas pociągi będą jeszcze jeździły do Grodziska

- Drugi wystartuje we wrześniu 2017 i potrwa rok. Wówczas nastąpi zamknięcie linii 447 dla pociągów.

- Trzeci ? realizowany po wrześniu 2018 r. - to demontaż zabezpieczeń, podczas którego pociągi będą już jeździły nowymi torami

Linia kolejowa numer 447 jest jedną z najważniejszych tras aglomeracji warszawskiej. Szczególnie w dni powszednie z trasy pomiędzy Grodziskiem Mazowieckim a Warszawą korzystają tysiące pasażerów. Kolejarze zapewniają, że po zakończeniu prac pasażerowie poczują wyższy komfort jazdy, a pociągi przyśpieszą z 90 do 120 km/h.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
linie
przetarg
  • Strażak sam – 24.04.2017

    Przeważnie waga składała się z punktów które sumowaly się do 100 czy tym razem jest inaczej

  • Strażak sam – 24.04.2017

    Przeważnie waga składała się z punktów które sumowaly się do 100 czy tym razem jest inaczej

  • Dzemik – 24.04.2017

    A dlaczego ZTM nie zleci przewozu mza ?.Sorki ale PRZEZ TAKIE DZIAŁANIA NISZCZY MZA

  • Powidelko – 24.04.2017

    Może dlatego, że nie stać miasta na pasienie związkowców za 10 zł/wzkm?

  • dzemik – 25.04.2017

    To po co są związki jak i tak ludziom nic nie pomagają

  • xyz – 25.04.2017

    Dzemik. Idź do szkoły.

  • olo – 25.04.2017

    Związki Zawodowe są po to aby niszczyć swojego pracodawcę i dbać wyłącznie o własne cztery litery, a nie służyć pasażerom

  • AA – 25.04.2017

    Pks z Grodziska ze swoimi scaniami to dostanie. Coś mi się tak wydaje.

  • info – 25.04.2017

    A kiedy ogłoszą przetarg na pozostałe linie?Warszawa - BrwinówWarszawa - GrodziskMilanówek - Grodzisk.W tym przetargu zdecydowanie preferowane są przegubowce. PKS Grodzisk ma bardzo małe szanse.

  • AK – 25.04.2017

    racja z tymi punktami. była pomyłka w ogłoszeniu. teaz jest ok. dodaliśmy też liczbe wzkm. poprawiam

  • Kman – 25.04.2017

    Taka wielka modernizacja a pociągi przyspieszą tylko o 30 km/h? Dziwne.

  • Strażak sam – 26.04.2017

    I to mi się podoba kulturalnie zwracam uwagę na błędy które redaktor poprawia dodaję komentarz i jest ok można można poprzedni redaktor był bardzo wyczulony na swoim punkcie

  • NOO – 26.04.2017

    Tak, teraz jest kultura :)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....