TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Warszawa: Bezpieczniej przed kamerą
GAZETA WYBORCZA - STOŁECZNA 8.02.2008 - Opublikowano: 08.02.2008 10:18:33
Warszawa: Bezpieczniej przed kamerą
Wkrótce przybędzie autobusów monitorowanych przez zainstalowane wewnątrz kamery.
Autobusy linii 517, 171 i 175. Tramwaje 9, 25, 26. A nocne N 34, N 37 - to najniebezpieczniejsze linie w Warszawie. Tam jest najwięcej bójek, pobić i kradzieży. Statystycznie biorąc, bardziej bezpieczne od autobusów są tramwaje, a najbardziej metro. Tak wynika z danych, z którymi zapoznała się wczoraj komisja bezpieczeństwa Rady Warszawy. Przedstawili je dyrektor ZTM Leszek Ruta, zastępca komendanta stołecznej policji, Ewa Gawor, dyrektor biura zarządzania kryzysowego, i komendant straży miejskiej Zbigniew Leszczyński. Jednak generalnie z ich raportów wynikało, że sytuacja się poprawia: zanotowano o kilkadziesiąt procent mniej bójek, kradzieży i rozbojów - chwalił się Tadeusz Bereda, wicekomendant stołeczny. Bezpieczniej było też w SKM - tutaj na bezpieczeństwo pasażerów wpłynęła konstrukcja wagonu (bez zakamarków), przyciski alarmowe i wszechobecne kamery. Bezpieczeństwo warszawiacy zawdzięczają dużej ilości policji, która pojawia się codziennie (i każdej nocy) w pobliżu dużych węzłów komunikacji miejskiej. Policja zapewnia, że tam, gdzie nie widać mundurowych, działają funkcjonariusze w cywilu. - To szczególnie pomaga wyłapywać kieszonkowców - zachwalał Bereda. Straż miejska chwaliła się letnią akcją 'Domestos', która - prowadzona wraz z policją - miała za cel oczyszczenie autobusów z łobuzerii. Łyżkę dziegciu do tych optymistycznych danych dodał jedynie radny Tomasz Zdzikot (PiS), który pytał o sens wprowadzenia w środkach komunikacji patroli ochroniarskich. - Jest ich kilka, po dwie osoby. To wyrzucanie w błoto pieniędzy i pokazówka - mówił, nawiązując do 3,5 mln kontraktu, który ZTM podpisało z firmą ochroniarską. - Stwierdziliśmy o połowę mniej dewastacji i zwiększone wpływy na podwarszawskich liniach nocnych, powszechnie zwanych 'darmowymi' - odparował Leszek Ruta. Zapowiedział także zwiększenie liczby autobusów monitorowanych przez kamery - już marcu ma ich być 250 na ponad 1,4 tys. wszystkich.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linia
bezpieczeństwo
ZTM
Warszawa
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....