TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Warsaw Bus Expo: MAN [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 13.04.2016 12:44:39 1 komentarz
Warsaw Bus Expo: MAN [FILM]

Jednym z najważniejszych wydarzeń marcowych targów pod Warszawą była premiera autokaru MAN Intercity. M.in. o tej konstrukcji rozmawialiśmy z Krzysztofem Gawroński, dyrektorem sprzedaży autobusów MAN Truck & Bus Polska.

MAN Lion?s Intercity miał swoją pierwszą oficjalną prezentację jesienią 2015 r. podczas Międzynarodowych Targach Busworld w Kortrijk. Pojazd zdaniem niemieckiego koncernu ma wytyczać nowe standardy w zakresie kosztów eksploatacji. Autokar został dostosowany zarówno do obsługi dalekich tras, jak i do transportu pasażerów do węzłów komunikacyjnych, a także jako autobus szkolny. O szerokim zakresie zastosowania debiutanta rozmawialiśmy z Krzysztofem Gawroński, dyrektorem sprzedaży autobusów MAN Truck & Bus Polska:

MAN Intercity wyposażony został w silnik MAN D08 o mocy 290 KM. W zależności od wybranego układu może dysponować 55 lub (Intercity C) maksymalnie 59 miejsc siedzących. Przewidziano dwa miejsca na wózki inwalidzkie oraz podnośnik takich wózków. Dzięki zastosowaniu elastycznego systemu modułowego można zaprojektować pojazd, uwzględniając specyfikę jego przeznaczenia, np. montując maksymalną liczbę siedzeń lub stosując zdejmowany podest, tak by zapewnić miejsce dla maksymalnie dwóch wózków inwalidzkich lub pasażerów podróżujących na stojąco.

Według producenta, stabilna konstrukcja MAN Intercity wytrzymuje duże obciążenia, a optymalną ochronę przed korozją zapewnia metoda katodowego lakierowania zanurzeniowego (KTL).

W Lion?s Intercity zastosowano rozwiązania pozwalające na ograniczenie zużycia paliwa. Dzięki systemowi automatycznego wyłączania silnika Idle Shutdown można podczas dłuższych postojów uniknąć emisji spalin, CO2 i hałasu. Dwustopniowa sprężarka powietrza nie tłoczy stale powietrza w trybie pełnego obciążenia. Przełącza się automatycznie na pracę w trybie jałowym, gdy tylko jest taka możliwość. Dzięki dopracowanemu pod względem aerodynamicznym kształtowi pojazdu wyposażonemu w sklepioną, lekko nachyloną panoramiczną szybę przednią, pęd wiatru napotyka na mniejszy opór. Strumień powietrza optymalnie opływa krawędź obrysową tyłu pojazdu. Wartość współczynnika cw wynosi 0,4, co wpływa na poziom zużycia paliwa przy wyższych prędkościach.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warsaw Bus Expo
targi
MAN
Intercity
  • Zaster – 13.04.2016

    MAN - spokojnie, bez fajerwerków, robią swoje. Tak Trzymać!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...