Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warsaw Bus Expo 2019: Otokar wierny targom w Nadarzynie

infobus
13.03.2019 13:00
0 Komentarzy

Na nadarzyńskich targach nie mogło zabraknąć Otokara w postaci jego polskiego dealera, czyli Bus Trans Technik. Firma uraczyła tegoroczną edycję pokazem czterech autobusów. I musimy przyznać, że mamy pewien orzech do zgryzienia. Który jest najciekawszy?

Bez wątpienia na stoisku polskiego przedstawiciela Otokara nie mogło zabraknąć Vectio C Arrivy, który jest jednym z 34 egzemplarzy pojazdów tego typu jeżdżących od końcówki grudnia po Warszawie. Debiut ten był niezłym autobusowym wydarzeniem na koniec 2018 roku. Dla Otokara i Bus Trans Technik była to pierwsz styczność w Polsce z tak „ciężkim kalibrem”, jakim bez wątpienia są warszawskie wymogi. Szczegółowo o stołecznych Vectio C pisaliśmy tutaj.

Drugą ważną „nogą” oferty Otokara w Polsce są konstrukcje klasy MIDI i cała rodzina Navigo. I to widać było podczas tegorocznego Warsaw Bus Expo. Turecki producent ma się czym pochwalić – w ubiegłym roku podolsztyńska gmina Stawiguda zamówiła ostatnio trzy autobusy tej klasy, właśnie marki Otokar. To oznacza debiut Navigo C w wersji miejskiej. Do tego dochodzą wersje turystyczne i międzymiastowe Navigo. Prezentowany na targach egzemplarz Navigo T to turystyczna wersja deluxe, która dodatkowo posiada specjalną windę dla wózka inwalidzkiego.

Kolejną atrakcją na stoisku jest Ulyso T. W tym roku konstrukcja będzie ona obchodziła swoje drugie urudzony. Prócz nowego, aczkolwiek bardzo delikatnego i jednocześnie eleganckiego designu jest zwiastunem kolejnej generacji autobusów tureckiego producenta. Dodatkowo zapewnia więcej komfortu, większą pojemność pasażerską i optymalne koszty operacyjne. Z mocniejszym silnikiem, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem komfortu pojazd ten będzie w stanie zwiększyć wygodę pasażerów, kierowców oraz zysk operatorów.

Czwartym autobusem na stoisku Bus Trans Technik jest poprzedniku Ulyso T, czyli „weteran” Vectio T. Pojazd ma 10,1 m długości. Kierowca ma do dyspozycji najnowszej generacji systemy ABS/ASR, ESP, AEBS, LDWS z możliwością ich odłączenia. Warto zaznaczyć, że dzięki bardzo bogatemu wyposażeniu użytkownicy mają dokładnie wszystko to, czego nie może zabraknąć w nowoczesnych autobusach.

Komentarze