TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Warsaw Bus Expo 2019: Autosan w dieslu i na gazie
INFOBUS.PL - Opublikowano: 13.03.2019 12:00:54 2 komentarze
Warsaw Bus Expo 2019: Autosan w dieslu i na gazie

Idziemy na kolejne stoisko. Pora na Autosana. Producent z Sanoka pokazuje na nadarzyńskich targach dwa autobusy. To SanCity 12LF CNG z Przemyśla oraz krakowski SanCity 9LE. Dwa różne metraże, dwa różne spojrzenia na standard wyposażenia autobusów. Ciekawy pomysł.

Przemyśl, czyli 12 metrów na CNG
Zacznijmy od gazowego "bociana". To w pełni niskopodłogowy pojazd, który Każdy pomieści nawet 95 pasażerów, w tym 28 na fotelach Ster NewCity. 12 siedzeń jest dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokład autobusu jest możliwe dzięki trzem drzwiom w układzie 2-2-2. SanCity 12LF CNG jest wyposażony w klimatyzację, co powinno poprawić komfort podróży, szczególnie w okresie letnim i zimowym. Przestrzeń pasażerska jest chłodzona za pomocą agregatu Spheros-Aerosphere Revo mocy 25 kW. Naturalną wentylację zapewnia pięć okien przesuwnych, wentylatory dachowe oraz dwa sterowane elektrycznie szyberdachy.

Za jednostkę napędową posłużył Cummins ISLG320 E6C. To niespełna dziewięciolitrowy silnik o mocy 239 kW, który osiąga 1350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6. Gaz jest magazynowany w czterech kompozytowych zbiornika o pojemności 253 m3.

Krakowska "dziewiątka"
Niskowejściowy Autosan dla Krakowa wyposażony jest w wysokoprężny silnik Cummins ISB4.5E6 210B. To jednostka o pojemności skokowej 4,46 l, która spełnia normę Euro 6. Silnika ma 155 kW mocy i osiąga 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Allison T280R.

Krakowski Sancity 9LE może przewieźć maksymalnie 63 pasażerów, w tym 15 na miejscach siedzących, w większości na fotelach Ster 8MS Ultra Light. Z niskiej podłogi dostępne są cztery siedzenia. Dostęp na pokład jest możliwy dzięki dwóm wejściom w układzie 1-2-0. Autosan zastosował płaty drzwiowe firmy RAWAG z Rawicza oraz sterowanie firmy BODE.

Przestrzeń pasażerska jest klimatyzowana również za pomocą agregatu Revo. Naturalną wentylację zapewnia sześć okien przesuwnych oraz sterowane elektrycznie szyberdachy. Autobus wyposażono w monitoring, gniazda USB, a także- co już na dobre stało się krakowskim standardem- poręcze z diodowym podświetleniem. Bilety można kupić płacąc bilonem oraz kartą w automacie typu BM102 firmy Mera-Systemy z Grodziska Mazowieckiego.

2 standardy SIP
W obu prezentowanych w Nadarzenie autobusach zastosowano SIP mieleckiego R&G Plus. Każdy jednak prezentuje zupełnie inny standard w tym zakresie, co pozwala odwiedzającym na subiektywną ocenę co komu bardziej odpowiada.

W krakowskiej "dziewiątce" mamy zewnętrzne tablice diodowe o wysokiej rozdzielczości. W środku natomiast zobaczymy wewnętrzne monitory LCD ETM-38 (tzw. e-korale) i ETM-23, a także głosowe zapowiedzi przystanków. Całością steruje autokomputer SRG6000P.

Przemyski gazowiec natomiast ma dosyć podstawowy pakiet. Mamy więc zewnętrzne tablice diodowe o standardowej rozdzielczości. W środku zobaczymy jedynie wewnętrzny monitor LED typu ETL416120. Jest oczywiście system GPS oraz głosowe zapowiadanie przystanków. Całością steruje autokomputer SRG5000P.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Warsaw Bus Expo
Autosan
MPK Kraków
MZK Przemyśl
CNG
  • Jacek Kacprzak-Kubiński – 13.03.2019

    Czas na nowy design-kompletnie nowy...

  • Piotr Garbicz – 13.03.2019

    Krzysiek Bobek Patryk Lis

  • Miłosz Zieliński – 13.03.2019

    "Autosan w dieslu"????

  • JaNickInfo – 14.03.2019

    Hmmmmm ......

  • JaNickInfo – 14.03.2019

    To co tu jest napisane jest bardzo dziwne i ciekawe. Najnowszy prezio rodem z izraelskiego Mobilisu właśnie robi czystki w kadrze konstruktorskiej, która stworzyła te auta. O co chodzi? Ta fabryka musi umrzeć.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....