TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Warsaw Bus 2017: od gimbusów po elektrobusy. Autosan
InfoBus.pl - Opublikowano: 27.03.2017 11:00:48 5 komentarzy
Warsaw Bus 2017: od gimbusów po elektrobusy. Autosan

Sanocki producent pokazał na targach w Nadarzynie swoją standardową ofertę, czyli dwa autobusy klasy MIDI ? miejski model Sancity 10 LF oraz szkolny Eurolider 9. Równolegle firma rozwija nisko- i bezemisyjne pojazdy.

17 marca br. w Sanoku Autosan zakończyły testy autobusu Sancity 12LF CNG z silnikiem Cummins. Przewoźnik ? Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej ? przygotowuje się do zakupu 11 niskoemisyjnych autobusów komunikacji miejskiej. Podobno ocena z eksploatacji pojazdu jest całkiem niezła, jednak ciężko sobie wyobrazić wybór pojazdów CNG przez SPGK, w sytuacji kiedy w Sanoku nie ma zewnętrznej stacji tankowania gazu. Testowy pojazd był tankowany nocą na terenie fabryki Autosan.

Równolegle firma z Sanoka pracuje nad autobusem elektrycznym. Ma to być pojazd klasy MAXI na bazie sprawdzonej, niskopodłogowej Sancity 12LF. Pierwsze testy mają odbyć się w II półroczu 2017 r. Za elektryczny projekt odpowiada konstruktor Wojciech Wolański.

Nie wiadomo, czy elektryczny autosan będzie miał jeden silnik elektryczny czy też dwa umieszczone w piastach kół. O tym decyduje klient, podobnie jak o wyborze akumulatora i sposobu jego ładowania. Te kwestie zostaną rozstrzygnięte w najbliższych tygodniach.

Warto dodać, że aktualnie stan biura konstrukcyjnego Autosanu to 37 osób, a łączne zatrudnienie wynosi aktualnie 360 osób.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
Warsaw Bus Expo
targi
  • DDDD – 27.03.2017

    I po co Beata było ratować Autosan skoro firma nie robi żadnych postępów. Z taką ofertą to rynku nie zawojują. O ile Sancity wymaga lekkiego dopracowania o tyle te Eurolidery to porażka. Rozumiem że Autosan chce byc tani ale bez przesady. Ja wiem że Autosan bardziej się nastawia na usługi dla wojska i raczej nie zamierza zwiekszać zdolności produkcyjnej dla Autobusów no ale bez przesady... Zdolność produkcyjna na poziomie 300 sztuk autobusów rocznie to manufaktura a fabryka. Nie są w stanie obsłużyć praktycznie żadnego dużego przetargu....

  • solaris150 – 27.03.2017

    Super, teraz tylko czekać na zamówienia oraz na modele dla pks-ów np eurolider low entry. Z pewnością te pojazdy znajdą klientów.

  • pekaesy – 27.03.2017

    Z pewnością? Gdyby nie używki ze Szwecji w Starogardzie to chyba nigdzie by ich nie było u nas. Jakoś nie widzę, żeby w ogóle PKS-y kupowały nowe autobusy.

  • Kamil – 27.03.2017

    A dlaczego nie ma w ofercie euroliderów 12 i 15 metrowych?

  • dvd – 31.03.2017

    Eurolidery 9 nie są żadną porażką, akurat autobusy te są bardzo wygodne, wyglądają też ładnie i tanie w ekspolatacji. Kierowcy bardzo chwalą, w PKS Elbląg mają ich 7 .

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...