TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

W Gorzowie pojawi się 15 nowych autobusów
InfoBus.pl - Opublikowano: 04.07.2016 16:34:33 3 komentarze
fot. Łukasz Kulczyński

W sobotę Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim ogłosił przetarg na dostawę 15 autobusów klasy maxi w formie leasingu sześcioletniego. W sobotę opublikowano ogłoszenie o zamówieniu, natomiast od dziś dostępna jest pełna dokumentacja postępowania. Sprawdzamy szczegóły zamówienia, którego wartość oszacowano na 16,5 mln zł netto.

Autobusy mają posiadać nadwozia o długości 11,5 - 12 m. Powinny umożliwiać podróż przynajmniej 85 pasażerom, w tym minimum 24 na miejscach siedzących. Wejście na pokład ma być możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2. Mają być napędzane silnikiem diesla o mocy nie mniejszej niż 230 kW, pojemności skokowej powyżej 10 l oraz z maksymalnym momentem obrotowym nie mniejszym niż 1200 Nm. Jednostka naturalnie ma spełniać normę Euro 6. Do kompletu automatyczna, czterobiegowa skrzynia biegów s konfigurowana pod kątem minimalizowania spalania paliwa.

Nowe nabytki MZK mają być naturalnie konstrukcjami całkowicie niskopodłogowymi. Przestrzeń pasażerska ma być klimatyzowana (urządzenie o mocy przynajmniej 24 kW) i monitorowana. Wymaganych jest minimum osiem uchylnych okien z możliwością ryglowania. Nie zabraknie także biletomatu oraz systemu informacji pasażerskiej. Będzie on się składał z czterech zewnętrznych tablic diodowych, wewnętrznej LCD o przekątnej ok. 22" oraz głosowych zapowiedzi przystanków.

Pora na warunki formalne. Minimum w zakresie doświadczenie to wykazanie przez oferenta faktu zrealizowania w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jednej dostawy pięciu autobusów klasy maxi w formie leasingu o wartości 5 mln zł. W zakresie zdolności finansowej spółka jako minimum dla oferentów stawia 8 mln zł. Propozycje należy zabezpieczyć wadium w wysokości 250 tys. zł.

Oferty, na które gorzowski przewoźnik wstępnie czeka do 10 sierpnia będą oceniane na podstawie trzech kryteriów. Cena odgrywa wiodącą rolę, bo to nawet 70% punktów. 5% przeznaczono na ocenę warunków gwarancji. Maksymalnie 25% punktów można wywalczyć w ocenie technicznej. A w niej premiuje m.in:

  • szkielet nadwozia zabezpieczony metodą KTL oraz poszycia boczne z blachy obustronnie ocynkowanej
  • unifikację marki oferowanych autobusów z dotychczas eksploatowanymi przez MZK
  • unifikacja silnika
  • silnik o pojemności 10 - 11 l
  • okres międzyobsługowy co minimum 60 000 km przebiegu
  • 10 i więcej foteli dostępnych z niskiej podłogi
  • autobusy z najniższym zużyciem paliwa w warunkach testu SORT2

Wszystkie autobusy mają zostać dostarczone do Gorzowa w ciągu maksymalnie 180 dni od podpisania umowy. Aktualne zamówienie jest konsekwencją obietnic, które MZK przedstawiło w marcu. Warto dodać, że jeśli okoliczności będą sprzyjające to miejski przewoźnik zamknie ten rok pozyskaniem łącznie 25 nowych autobusów. Przypomnijmy, że w maju spółka odebrała dziesięć Nowych Urbino 12, które przez dziesięć lat będzie dzierżawić od konsorcjum Solarisa i MLeasing. Wartość tej transakcji to niespełna 12,9 mln zł brutto.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Gorzów Wielkopolski
  • ARG – 05.07.2016

    No to tylko Solaris pasuje :)) MAN może jeszcze spróbować ale małe szanse...

  • Jaro1992 – 06.07.2016

    Zobacz sobie jaka jest ocena w technice.Są duże szanse na Many

  • zz – 07.07.2016

    Solaris totalna lipa !

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....