TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

W Głownie Isuzu vs Karsan. Ponad budżetem
INFOBUS.PL - Opublikowano: 08.10.2019 15:00:12
W Głownie Isuzu vs Karsan. Ponad budżetem

W piątek, 4 października podłódzkie Głowno otworzyło oferty w przetargu na leasing dwóch nowych autobusów klasy MIDI. Dwie otwarte oferty przewyższają szacunki gminy, choć nie są to duże kwoty.

Czego chce Głowno?
O zmianie priorytetów taborowych Głowna co poskutkowało nowym przetargiem pisaliśmy tutaj. Urzędnicy wymagają by były to konstrukcje z nadwoziami o długości 8 - 8,3 m i szerokości 2,25 - 2,45 m. Każdy umożliwi podróż min. 60 pasażerom, w tym nie mniej niż 21 na miejscach siedzących. Min. cztery fotele mają być dostępne z niskiej podłogi. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa wejścia w układzie 2-2-0 lub 1-2-0.

Pojazdy mają być napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Muzą to być jednostki o pojemności 4 - 6 l. Nie mogą być one słabsze niż 130 kW. Zostaną one zblokowane z automatycznymi, min. czterobiegowymi skrzyniami. Przekładnia musi posiadać oprogramowanie umożliwiające optymalizację zużycia paliwa. Nie zabraknie oczywiście systemu detekcji i gaszenia pożaru w komorze silnika.

Termin dostawy to maksymalnie 10 miesięcy od momentu podpisania umowy, a najlepiej jeszcze szybciej. Autobusy mają być objęte min. dwuletnią gwarancją całopojazdową. Dostawa odbędzie się w formie leasingu operacyjnego. Potrwa on pięć lat. Głowno przewidziało bardzo wysoką opłatę wstępną, bo nawet w wysokości 620 000 PLN brutto. Wykup końcowy miałby się odbyć za 1% wartości netto autobusów.

4 października minął termin składania ofert. Głowno na sfinansowanie autobusów zaplanowało wydatek w wysokości 1 550 000 PLN brutto. To trochę mało. Nic więc dziwnego, że obie propozycje dla gminy z łódzkiego nieznacznie przewyższają tą sumę.

Karsan vs Isuzu
Pierwszą ofertę przedstawiło konsorcjum SG Equipment Leasing Polska z Warszawy oraz MMI ze Zbyszewa. A przy takim kształcie SIWZ oznacza, że zaoferowano Karsana Ataka. Oferta opiewa na łącznie 1 695 065,02 PLN brutto. Cena za jeden autobus, która jest podstawą do obliczenia leasingu to 633 010 PLN netto. W pakiecie dwuletnia gwarancja całopojazdowa oraz skrócenie dostawy do sześciu miesięcy.

Tańszą ofertę przedstawił Busimport PL z Gierłatowa. A to oznacza autobusy Isuzu Novociti Life. Łączna cena to 1 658 209,55 PLN brutto. Z kolei mały Isuzu został wyceniony na potrzeby leasingu na 630 000 PLN netto. Do tego mamy dostawę w pięć miesięcy od podpisania umowy oraz trzyletnią gwarancję całopojazdową.

Wygląda więc na to, że jeżeli Głowno zwiększy budżet to wzbogaci się o dwa Novociti Life stając się ich czwartym użytkownikiem w Polsce. Pierwszym była Łódź, gdzie MPK kupiło 24 takie autobusy. Z kolei od początku lipca cztery pojazdy tego typu służą pasażerom olkuskiego Związku Komunalnego Gmin "Komunikacja Międzygminna". Z kolei w sierpniu Busimport PL podpisał umowę z Nowym Targiem na dostawę dwóch Isuzu Novociti Life.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Głowno
UG
Isuzu
Busimport PL
Karsan
MMI
SG Equipment Leasing
wynajem
leasing
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....