TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Volvo zacieśnia współpracę z Hamburgiem
InfoBus - Opublikowano: 28.05.2014 22:43:08 2 komentarze
Volvo zacieśnia współpracę z Hamburgiem
Niemiecki przewoźnik Hamburger Hochbahn AG po raz kolejny zdecydował się na zakup autobusów hybrydowych Volvo. W maju 2012 r. firma odebrała10 szt. pojazdów 7700H, rok później zakontraktowała 15 szt. modeli 7900H, a teraz przyszedł czas na trzy egzemplarze z system ładowania przez pantograf.  –„Nasz cel jest jasny: od 2020 r. będziemy zamawiać wyłącznie autobusy nie emitujące szkodliwych substancji. Dlatego już teraz postanowiliśmy zintensyfikować naszą obecność na rzecz rozwoju innowacyjnych napędów . W ramach współpracy badawczej z firmami Volvo i Siemens z roli obserwatora stajemy się siłą napędową na rzecz bezemisyjnej technologii w transporcie publicznym”- powiedział przewodniczący Hochbahn, Günter Elste przy podpisaniu umowy w Hamburgu. Zdaniem szwedzkiego producenta technologia plug-in umożliwia dalsze ograniczenie zużycia paliwa (-75%) i emisji CO2 (-60%). Najnowsze hybrydy wejdą do ruchu w Hamburgu pod koniec br. –„Hamburger Hochbahn AG od lat jest naszym ważnym partnerem w zakresie wdrażania innowacyjnych technologii–mówi prezes Volvo Bus Corporation, HåkanAgnevall. - Teraz firma weszła w partnerstwo z Volvo Bus Corporation na rzecz rozwoju autobusów plug-in.Jesteśmy z tego faktu dumni i bardzo zadowoleni. To kolejny krok zacieśniający naszą współpracę z Hamburger Hochbahn AG na drodze do wspólnego celu –niskoemisyjnego i energooszczędnego transportu publicznego.\' Dodajmy, że podobne projekty szwedzka firma realizuje w Göteborgu , Luksemburgu, Montrealu i Sztokholmie. Najnowsze autobusy hybrydowe Volvo plug-in pozwalają na przebycie dystansu do 10 km z zastosowaniem tylko energii elektrycznej. Zastosowana technologia pozwala na dalsze zmniejszenie zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla w porównaniu z obecnymi autobusami z silnikiem Diesla. W zamian wymagają infrastruktury do ładowania, którąnajczęściej buduje się na krańcowych przystankach. W Hamburgu niezbędną infrastrukturę opracuje i zrealizuje firma Siemens, drugi partner technicznym w tym projekcie. –„Technologia ładowania nie jest skomplikowana. Ruchome ramię styku jest montowane na maszcie i obniża się do punktów stykuzamontowanych na dachu autobusu. Ze względu na możliwość ładowania z mocą do 300 kW, jesteśmy tutaj w stanie pokryć zapotrzebowanie na energię nawet w przypadku bardzo wymagających warunkach pracy pojazdów elektrycznych i hybrydowych\' –zapewnia Andreas Laske, kierownik projektu elektrycznych autobusów w firmie Siemens.Wszystkie hybrydowe autobusy marki Volvo –w tym także egzemplarze przeznaczone dla Hamburger Hochbahn–produkowane są we wrocławskiej fabryce koncernu.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Volvo
Hamburg
  • Chory kraj – 29.05.2014

    Pomimo, iz firma Tiefbahn kupuje takie niby nowoczesne autobusy, jest strasznie zacofana. Autobusy nadal kupuja jak za czasow DDR bez dodatkowych drzwi z tylu pojazdu a w 2012r. wprowadzili zupelnie nie sluszne i kretynskie "wsiadanie pierwszymi drzwiami". Ze to sie nie sprawdza w praktyce, o tym lepiej nie pisac. No tak, ale najwazniejsze jest, aby wnetrzne swiatlo sie palilo ZAWSZE. Czy w bialy dzien czy jak nawet nikogo nie ma w pojezdzie..

  • Hamburczyk – 03.06.2014

    Sam jestes kretynem. Wsiadanie pierrwszymi drzwiami przez caly dzien w HVV nie obowiazuje na najbardziej obciazanych liniach, a w przegubowcu wbrew pozorom 4 drzwi nie robia az takiej roznicy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....