TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Volvo i 132 autobusydla BRT Belo Horizonte
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 23.05.2014 22:12:17
Volvo i 132 autobusydla BRT Belo Horizonte
Belo Horizonte, miasto położone w południowo-wschodniej części Brazylii inwestuje w transport publiczny i zamówiło 132 autobusów na podwoziach Volvo dlalokalnego systemu BRT. W skład zamówienia wchodzi 89 pojazdów w wersji przegubowej i 43 w wersji standardowej.Będą to jednocześnie pierwsze pojazdy tej marki w Belo Horizonte. Zabudową autobusów zajmie się brazylijska firma nadwozia Marcopolo. –„Nasze pojazdy są powszechnie uznawane za bezpieczne, niezawodne i efektywne za kresie zużyciu paliwa. To najważniejsze argumenty dla każdego systemu transportu publicznego o wysokiej jakości' - powiedział Luis Carlos Pimenta, prezes Volvo Bus w Ameryce Łacińskiej.Belo Horizonte to kolejny system BRT, gdzie jest obecne Volvo . Pojazdy szwedzkiego producenta możemy spotkać m.in. na wydzielonych autobusowych pasach Kurytyby, Bogoty, Gwatemali, Meksyku, Santiago de Chile i San Salvador. Autobusy w Belo Horizonte rozpoczną eksploatację dwóch pierwszych korytarzach ruchu BRT. W zakresie pojazdów przegubowych zdecydowano się na wybór podwozia Volvo B340M, które zapewnia pojemność do 140 pasażerów. Wszystkie pojazdy Volvo są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów , hamulce tarczowe i EBS (system elektronicznej kontroli hamowania), który zapewnia większą wydajność i stabilność hamowania. Z kolei standardowe podwozia Volvo B270F zostały specjalnie opracowane na potrzeby brazylijskiego miasta. Są one produkowane ze specjalnej stali i co zaskakuje mają zabudowany z przodu silnik. Dzięki rozstawowi osi na poziomie 6300 mm mają one długość aż 13,2 mi zdecydowanie większą pojemość pasażerską niż inne dwuosiowe autobusy w Belo Horizonte. Ponadto wyposażono je w inteligentny system kontroli trakcji Volvo, który pozwala jeszcze bardziej ograniczyć zużycie paliwa. –„Pozwala to jeszcze bardziej zoptymalizować eksploatację pojazdu, ponieważ system zapobiega nadmiernemu przyśpieszaniu' –powiedział Idam Stival , inżynier sprzedaży Volvo Bus w Ameryce Łacińskiej. Warto podkreślić, że w Belo Horizonte panują trudne warunki topograficzne. Wiele tras obfituje w ostre zjazdy i podjazdy, stąd teżprzewoźnikpreferuje konstrukcjedwuosiowe przedniosilnikowe i trzyosiowe z jednostką napędową między przednią a druga osią. Wówczas system przegubu jest bardziej uproszczony, ale za to solidniejszy.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Volvo
Belo Horizonte
MarcoPolo
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....