TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Volvo i 124 przegubowców dla Rio de Janeiro
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 03.07.2014 22:07:02
Volvo i 124 przegubowców dla Rio de Janeiro
Volvo Buses po raz kolejny potwierdziło swoją pozycję lidera w zakresie dostaw autobusów do systemów BRT w Ameryce Południowej. Tym razem szwedzki producent przekazał 124 szt. podwozi autobusowych dla systemu Transcarioca w Rio de Janeiro. Warto tutaj podkreślić, że Volvo jest pionierem w rozwoju pojazdów BRT. Firma dostarczyła już ponad 3600 szt. autobusów do systemów w Kurytybie, Bogocie, Gwatemali, Meksyku, Santiago de Chile i San Salvadorze. Transcarioca w Rio de to zupełnie nowy korytarz w tym drugim co do wielkości mieście Brazylii. Jego oficjalne otwarcie nastąpiło w czerwcu br. –tuż przed piłkarskim Mundialem. –„System BRT w Rio de Janeiro pokazuje, że inwestowanie w zorganizowany system transportu autobusowego jest jak najbardziej opłacalną inwestycją, która wydatnie zwiększa efektywność transportu miejskiego. Autobusy poruszają się szybciej, co przekłada się na skrócenie czasu podróży”–powiedział Luis Carlos Pimenta, prezes Volvo Bus Ameryce Łacińskiej. Linia Transcarioca ma długość 39 km i łączy lotnisko Galeo z dzielnicą Barra da Tijuca. Korytarz pozwala przejechać w poprzek przez całe miasto, a jego potencjalne obłożenie to około 450 tysięcy pasażerów dziennie. Obsługujące system 124 autobusy bazują na wyskopodłogowych podwoziach Volvo B340M i zostały zabudowane przez największych w Brazylii producentów autobusów –Marcopolo i Neobus. Pojazdy są dostosowane do zabierania pasażerów z podwyższonych przystanków –peronów. Wszystkie mają 21 metrów długości, a ich maksymalna pojemność to 180 osób każdy. To o 20% więcej niż większość klasycznych autobusów przegubowych eksploatowanych w Rio de Janeiro. Dzięki wyższej pojemności została zredukowana liczba pojazdów działających w korytarzu, co w efekcie zwiększyło średnią szybkość autobusów, a dodatkowo zmniejszyło koszty utrzymania systemu i emisję zanieczyszczeń. Dodajmy, że standardowo wszystkie podwozia Volvo dla systemów BRT są wyposażone w automatyczne skrzynie biegów, hamulce tarczowe i EBS, który oferuje wyższą wydajność i stabilność podczas hamowania. Kolejną ich zaletą jest inteligentna kontrola przyśpieszenia. To wyjątkowa funkcja oferowana przez Volvo, która dostosowuje dostępną moc silnika do aktualnej masy pojazdu i zadanej prędkości. To kolejny krok do redukcji zużycia paliwa.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Volvo
BRT
Brazylia
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....