TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Voith z DIWA bije kolejne rekordy
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 26.11.2013 15:27:46 2 komentarze
Voith z DIWA bije kolejne rekordy
Voith wyposażył w swoje skrzynie biegów DIWA już ponad 250000 autobusów. Dzięki nowym zamówieniom ta liczba wciąż rośnie. Najważniejsi tegoroczni odbiorcy w Europie to m.in. Stagecoach, Wiener Linien, VVM-De Lijn oraz SRWT. Brytyjska grupa transportowa Stagecoach złożyła niedawno zamówienie na 400 autobusów miejskich Alexander Dennis i Optare wyposażonych w skrzynie DIWA. Już od prawie 15 lat Stagecoach polega wyłącznie na przekładniach Voith, uzasadniając swój wybór niezawodnością produktu w połączeniu z wyjątkowo oszczędnym zużyciem paliwa. Przygotowując się na wejście normy Euro 6 firma Voith wprowadziła do oferty najnowszą generację automatycznej skrzyni biegów –DIWA.6., która również osiąga już niezłe wyniki handlowe. W tego typu przekładnie swoje najnowsze autobusy wyposażyła firma Wiener Linien. To aż 217 nowych pojazdów Mercedes-Benz Citaro, które dodatkowo zostały wzbogacone o system SensoTop, czyli dynamicznie reagujący na zmianę ukształtowania terenu program zmiany przełożeń. To zdaniem Voith idealna para w układzie napędowym Euro 6. W porównaniu ze swoją poprzedniczką DIWA.6. pozwala zaoszczędzić do 5% paliwa, znacząco obniża też koszty obsługi i emisję CO2. Poza przekładniami, nowe autobusy dla Wiednia wyposażone są również w sprężarki powietrza Voith. Także dwaj główni belgijscy przewoźnicy, VVM-De Lijn (Vlaamse Vervoersmaatschappij) oraz SRWT (SociétéRégionale Wallonne du Transport), wybrali przekładnie DIWA.6. W ostatnim czasie zamówili łącznie 306 przeznaczonych do transportu miejskiego oraz lokalnego autobusów marki Van Hool oraz Iveco ze skrzyniami biegów firmy Voith. Jest to kontynuacja współpracy –w ciągu ostatnich 5 latach SRWT zamówiło już ponad 500 pojazdów z przekładniami tego dostawcy. Wszystkie nowo zamówione autobusy spełniają wymogi Euro 6. Przy podejmowaniu decyzji o wyposażeniu bardzo ważnym aspektem była oferta serwisowa, gdyż przewidywany czas użytkowania autobusów u tych przewoźników wynosi 15 lat.Nie tylko EuropaVoith obecny jest także poza granicami Europy, gdzie nie brakuje spektakularnych kontraktów na dostawę autobusów z automatycznymi skrzyniami biegów. Zwiększone zakupu wymuszają m.in. imprezy sportowe –tak jak to ma miejsce w Brazylii. Puchar konfederacji FIFA w 2013 r., mistrzostwa świata w piłce nożnej w 2014 r., letnie igrzyska olimpijskie w roku 2016 –to ogromne wyzwania także dla transportu publicznego. Aby im sprostać, operatorzy brazylijskich metropolii –Sao Paulo, Rio de Janeiro, Recife, Brasilii i Belo Horizonte polegają na nowych systemach BRT albo rozwijają istniejące sieci połączeń. Voith jest światowym liderem w zakresie przekładni dla systemów BRT i aktualnie dostarcza urządzenia do wszystkich nowych pojazdów. Tylko na potrzeby Sao Paulo zostało zamówionych ponad 500 autobusów Mercedes-Benz do Brasil wyposażonych w przekładnie DIWA.5, wśród nich m.in. „Super Articulado”o długości 23 m i mogący przewozić jednocześnie do 200 pasażerów. To prawdziwy Jumbo Jet wśród autobusów. Kolejne 500 przekładni Voith zostanie użytych w systemie BRT w Santiago de Chile. Do słynnego systemu BRT Transmilenio w Bogocie zostanie dokupionych ponad 200 nowych pojazdów. Większość z nich to dwuprzegubowe autobusy Volvo –wszystkie z przekładnią DIWA. Czas na WschódGwałtownie rosnące metropolie to znak szczególnych największych azjatyckich państw. Każdy, kto musi się po nich przemieszczać, jest uzależniony od transportu publicznego. Przewoźnicy, żeby każdego dnia punktualnie dowieźć miliony pasażerów do celu, zwiększają floty we wszystkich głównych miastach. Wiodący operator sieci kolejowej i autobusowej w Singapurze, SBS Transit, zakupił łącznie 1000 jednopokładowych i piętrowych autobusów (450 szt. Mercedes-Benz Citaro i 550 szt. podwozi Volvo) –wszystkie z DIWA.5. To zarazem największe w historii jednorazowe zamówienie na przekładnie DIWA. W Singapurze mieści się jedno z centrów serwisowych Voith, co było istotnym czynnikiem decydującym o wyborze dostawcy. Także w Chinach przewoźnicy doceniają markę Voith. W ciągu ostatnich kilku miesięcy 400 nowych pojazdów z silnikami na LNG (ciekły gaz ziemny) i przekładniami DIWA trafiło do miast Dalian, Kunshan, Changzhou i Wuhan. Ponadto Chengdu, metropolia o wyjątkowo wymagającym systemie komunikacji, zamówiło 200 autobusów z silnikami CNG (sprężony gaz ziemny), także ze skrzyniami firmy Voith. Poniżej prezentujemy dane dt. nowych autobusów z przekładniami DIWA zakupionych przez największe światowe firmy. Miłym polskim akcentem jest obecność wśród nich MZA Warszawa. Europa –ponad 3000 Ameryka Południowa –ponad 2000 Azja –ponad 1800 ATAC, Rzym, WłochyDB Regio, NiemcyFirst Group, Wielka BrytaniaIETT, Istambuł, TurcjaKÖR, Bochum, NiemcyRATP, Paryż, FrancjaRheinbahn, Düsseldorf, NiemcySRWT, BelgiaStagecoach, Wielka BrytaniaVVM de Lijn, BelgiaWiener Linien, AustriaMZA Warszawa, PolskaBelo Horizonte, BrazyliaBrasilia, BrazyliaRecife, BrazyliaRio de Janeiro, BrazyliaSão Paulo, BrazyliaTransantiago, ChileTransmilenio Bogotá, KolumbiaChangzhou PT, ChinyChengdu PT, ChinyDalian PT, ChinyKunshan PT, ChinySBS Transit, SingapurWuhan PT, Chiny
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Voith
  • Trajluś – 27.11.2013

    Ten SuperArticulado wcale nie ma 23m. Podobny konstrukcyjnie do MB CapaCity, czyli 1 przegub, 2-osiowy drugi człon i ok 20m długości. Więcej mają autobusy 3-członowe.

  • kszyszek – 27.11.2013

    No patrz, co za pech, bo ten Super Articulado akurat ma 23 metry, mimo dwóch członów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....