TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

VDL pracuje nad nowymi technologiami ładowania
InfoBus.pl - Opublikowano: 02.01.2020 12:00:43
VDL pracuje nad nowymi technologiami ładowania

We współpracy z firmą Siemens, VDL zbada, w jaki sposób technologie pojazdów, magazynowanie energii i systemy ładowania współpracują ze sobą.

Ładowanie dwukierunkowe i przechowywanie energii

Centrum testowe ładowania VDL zostało zatem rozszerzone o nową technologię ładowania zapewniającą większą wnikliwość w inteligentniejsze i wydajniejsze wykorzystanie istniejących sieci energetycznych i dwukierunkowego ładowania ciężkich pojazdów. Dwukierunkowe ładowanie oznacza, że pojazdy elektryczne są w stanie nie tylko pobierać energię z sieci energetycznej i systemu magazynowania energii, ale także mogą dostarczać energię z powrotem do tych systemów. Centrum testowe ładowania VDL znajduje się w siedzibie VDL ETS (Enabling Transport Solutions) w Valkenswaard. Dzięki tej inicjatywie VDL zamierza uzyskać lepszy wgląd w cały łańcuch dostaw energii elektrycznej dla ciężkich pojazdów, aby można było opracować bardziej zrównoważone rozwiązania mobilności, które ostatecznie przyczynią się do udanego przepływu energii.

"Wdrożenie cięższych pojazdów elektrycznych wiąże się również z problemami technicznymi, takimi jak rosnące zapotrzebowanie na energię i nieprzewidywalne obciążenie sieci energetycznej "- powiedział Menno Kleingeld, dyrektor zarządzający VDL ETS. "Ważne jest stosowanie alternatyw, zarówno w celu inteligentniejszego planowania czasów ładowania, aby energia mogła być tymczasowo przechowywana w buforze. Tymczasowy bufor może następnie uzupełnić dostępną moc sieci energetycznej, aby dostarczyć energię z powrotem do pojazdów w okresach szczytowego obciążenia. Ta nowa technologia pozwala nam zbadać, jak możemy zmniejszyć obciążenie sieci elektrycznej, które są spowodowane przez proces ładowania i jak możemy właściwie przechowywać dostępną pojemność energetyczną i rozdzielać ją na podstawie zapotrzebowania".

"Smart" ładowanie

Trzy stacje szybkiego ładowania firmy Siemens w połączeniu z systemem magazynowania energii VDL zostały zainstalowane w centrum testowym ładowania VDL. Dane z tych systemów są zarządzane przez aplikację do zarządzania energią działającą w "chmurze". Korzystając z danych z tych systemów, ładowanie pojazdów może być aktywnie kontrolowane. Specjalna "matryca przełączająca" umożliwia elastyczne wykorzystanie dostępnej mocy i jej używanie.

Menno Kleingeld, dyrektor zarządzający w VDL powiedział, że: "Ten wspólny projekt z firmą Siemens wpisuje się w strategię i wizję VDL w obszarze e-mobilność. Nasze działania innowacyjne są częścią większego programu, w którym opracowujemy nowe platformy i bloki konstrukcyjne, w ścisłej współpracy z naszymi strategicznymi partnerami. Te partnerstwa są warunkiem wstępnym do kontynuacji opracowywania rozwiązań mobilnych na przyszłość". 

"Jesteśmy podekscytowani współpracą z VDL przy tym innowacyjnym projekcie, który przybliża nas o krok do stworzenia e-mobilności bardziej elastycznej i wydajnej"- powiedziała Monique Mertins, dyrektor ds. infrastruktury ładowania eBusów i pojazdów eUtility w Siemens Smart Infrastructure. "Trzy z naszych najnowszych stacji szybkiego ładowania o mocy 150 kW są używane w Valkenswaard. Elektronika ładująca może być tymczasowo połączona, co pozwala na jednoczesne ładowanie trzech pojazdów o mocy 150 kW każdy lub jednego pojazdu szczególnie szybko do 450 kW za pomocą ładowania o dużej mocy (HPC). Oznacza to, że moc można regulować elastycznie i infrastruktura ładowania jest zoptymalizowana dla magazynów o różnych wymaganiach".



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ładowanie
akumulator
VDL
Siemens

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....