TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

UITP 2019: RATP przetestuje wodorowego Solarisa [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 13.06.2019 10:00:17
UITP 2019: RATP przetestuje wodorowego Solarisa [FILM]

10 czerwca, podczas Światowego Szczytu Transportu Publicznego (UITP w Sztokholmie, miało miejsce podpisanie umowy na długoterminowy test autobusu Solaris Urbino 12 hydrogen na ulicach Paryża.

W poniedziałek Régie autonome des transports parisiens (RATP) podpisało umowę z firmą Solaris Bus & Coach na 8 tygodniowe testy najnowszego autobusu polskiego producenta z napędem wodorowym. Oczywiście chodzi o model Solaris Urbino 12 hydrogen, który właśnie zadebiutował podczas szczytu UITP.

Pojazd będzie testowany przed dwa miesiące na początku 2020 roku, w ruchu ulicznym i z pasażerami na pokładzie. Poniżej nasza transmisja z tej uroczystości i wypowiedź Javier Calleja, prezesa Solaris Bus & Coach. Dodajmy, że był to jedno z nieliczonych takich wydarzeń podczas światowego spotkania branży transportu publicznego:


Grupa RATP

Przypomnijmy, że ambicją RATP jest wymiana autobusowej floty na pojazdy elektryczne i na biogaz, i to już do 2025 roku. W tym celu firma rozstrzygnęła niedawno gigantyczny przetarg na zakup ok. 800 elektrobusów, o którym pisaliśmy TUTAJ.

http://infobus.pl/paryz-idzie-na-rekord-150-elektrycznych-autobusow-do-2022-r-_more_113887.html

Wygrało go trzech francuskich producentów: Heuliez, Bolloré i Alstom. Dostawa pierwszych autobusów nastąpi w okresie od końca przyszłego roku do końca 2022.

Teraz czekamy jeszcze na zamówienie z Paryża na gazowe autobusy. Natomiast najnowsza deklaracja RATP w zakresie testu wodorowego pojazdu pokazuje, że Francuzi chcą być cały czas na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami transportowymi w zakresie miejskiej komunikacji. Dla Solarisa to kolejna prestiżowa umowa i kolejne potwierdzenie gry w I autobusowej lidze w Europie.

Aktualnie flota RATP liczy ok. 4700 autobusów, w tym 83 szt. ma napęd elektryczny, 142 szt. jeździ na biogaz, a 930 to wersje hybrydowe. Oa szczyt w Sztokholmie Grupa RAT przygotowała film o swojej działalności:



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
elektrobus
UITP
Solaris
Francja
  • Wojciech Liberda – 13.06.2019

    Niedługo skończą się pomysły, ale zawsze mozna wymyśleć autobus na korbke. Tzn w dziecinstwie byly takie zabawki, nakręcili się sprężynę i pojazd jechać siłą nakręcone sprężyny. No to do dzieła 🤣

  • Robert Bojke – 13.06.2019

    W przeciwienstwie do MAN´a Solaris wyglada "staro" i punkt komfortu takze ma wielkie wady: Z tylu odpada az 7 miejsc siedzacych (!!!) a na przodzie jak zwykle, durne 2 rzedy tylem do kierunku jazdy. Omijajac juz przednia szybe, ktora kiedys charakterystycznie odrozniala sie w sumie od wszystkich producentow a takze forma/wzgiecie poreczy. Teraz szyba prawie nie odroznia sie od innych no i porecze "standardowo" wygiete dopiero nad sufitem zamiast zaraz po zakonczeniu siedzenia.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....