Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

UITP 2019: Heuliez elektryczną forpocztą Iveco

infobus
13.06.2019 11:00
0 Komentarzy

W ramach koncernu Iveco to marka Heuliez odpowiada zaprodukcję elektrycznych autobusów, a po gigantycznym kontrakcie z Paryża (owartości 133 milionów euro) staje się w tym zakresie jednym z europejskiche-liderów.

Główną gwiazdą oferty, a także stoiska Heuliez w Sztokholmiejest trzydrzwiowy, 12-metrowym model GX 337 Elec, który w Szwecji wystąpił wstylistycznej wersji BRT, z możliwością szybkiego ładowania. JednocześnieFrancuzi zapowiedzieli, że już w październiku, podczas Busworld w Brukseli,pokażą jego przegubowego brata, czyli model Heuliez GX 137.

GX Linium

Linia stylistyczna pokazana w Sztokholmie nosi nazwę GXLINIUM i została wprowadzona na rynek w 2015 roku. Oferuje ona ekskluzywnydesign i wyróżnia się ciekawą powierzchnią czołową z uśmiechniętą kratkąchłodnicy, opływowym dachem i kołpakami. Dostępna w wersji standardowej lubprzegubowej, GX LINIUM została zaprojektowany do jazdy po dedykowanych pasach(BRT), aby ułatwić podróżowanie i poprawić warunki życia mieszkańców.

Wewnątrz, aby zwiększyć poczucie jasności i komfortu, zastosowanopanoramiczny szklany dach LUMI'BUS i dodatkowe okna, które oferują panoramicznywidok na miasto. Do tego dodano oświetlenie LED i wbudowane w kolumny światłaLAMPA'BUS, pośrednio oświetlają przedział pasażerski. Porty USB umożliwiająpasażerom ładowanie telefonów komórkowych, tabletów, odtwarzaczy MP4 itp.

I na koniec GX337 w Sztokholmie – zobaczcie go na filmie:

{https://vimeo.com/341841542}

Komentarze