TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Tychy wybierają MAZ-a w rozmiarze 18,75
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 04.10.2013 11:47:55 37 komentarzy
Tychy wybierają MAZ-a w rozmiarze 18,75

Mimo najnowszych zakupów cały czas trzon taboru PKM Tychy stanowią niskopodłogowe autobusy marki Solaris. Jako jedna z niewielu firm przewozowych w Polsce eksploatuje ona także autobusy gazowe (CNG) –łącznie aż 31 szt., które stanowią ok. 30% tyskiej floty. Ostatnie wzmocnienia taboru to oprócz dzierżawy białoruskich autobusów olbrzymi zakup 28. szt. używanych gazowych Solarisów ze Sztokholmu, które zostały wdrożone do eksploatacji na przełomie 2011/2012 r. Dzięki tym zakupom firma pozbyła się starszych pojazdów (w tym także wszystkich Solarisów Urbino 12 z lat 2002-2004) i jednocześnie osiągnęła 100% udział autobusów niskopodłogowych i niskowejściowych w swojej flocie.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tychy
MAZ
  • ff – 04.10.2013

    czyli MAZ lepszy od Solarisa...

  • anteater – 04.10.2013

    Skąd taki wniosek?

  • gość – 04.10.2013

    trzeba być kretynem żeby to kupić

  • ns – 04.10.2013

    No kretynem trzeba byc

  • bs – 04.10.2013

    To jakaś farsa.Podróż podróż bez różnych idzie na wschód

  • roberto – 04.10.2013

    Wszyscy w tychach wiedzą ze to było ustawione, po prostu brak słów a prezes K. z pkm to już dawno powinien być w pudle........

  • bs – 04.10.2013

    Ale jaja coraz lepiej

  • n s – 04.10.2013

    Cóż nic dodac nic ująć ogólnie totaLNE dno i wodorosty

  • n s – 04.10.2013

    Dno i wodorosty

  • adi – 04.10.2013

    Po prostu kretynem być trzeba aby tak sie cofać w rozwoju i kupować takie dziadostwo to za komuny było lepiej kiedy jelcz kupił licencje od berlieta choć berliet awaryjny był to jednak komfort zachodni

  • Trajluś – 04.10.2013

    Ale kapa totalna, żeby w moim mieście jeździł wschodni syf,,, wiedziałem, że tak będzie. Ciekawe czemu odrzucili Urbino 18,75 :(

  • nas – 04.10.2013

    Dno dno dno down down

  • nas – 04.10.2013

    Dno dno dno down down

  • nas – 04.10.2013

    Syflandiia śląska

  • nbas – 04.10.2013

    Solaris za drogi dla nich

  • gva – 04.10.2013

    Po prostu kretynem być trzeba by kupić ten archaizm model 107 boże ten model jest produkowany od 1995 roku

  • si – 04.10.2013

    Moze kiedyś beda znów produkowane Autosany, i setki Sancity 18 wyjada na ulicy miast....

  • anteater – 04.10.2013

    @Trajluś: bo MAZ tańszy... tylko, że razem z ceną poziom dna osiąga jakość...

  • PiSior – 05.10.2013

    Głąby,nikt inny nie wystartował w tym przetargu-wystarczy troche pogrzebac w necie

  • maciej – 05.10.2013

    jechałem takim w rudzie ślaskiej na linii 121. podesty na wysokości połowy uda. silnik w środkupojazdu (2. drzwi) zero wentylacji. dno

  • karol – 05.10.2013

    był kiedyś na testach sor ale nie pamiętam gdzie. ps dziś na linii 40. testowy mercedes hybrydowy. z rejestracją z Wrocławia. ciemna podłoga i skórzane fotele. Jechał z będzina około 16.40

  • Filip – 05.10.2013

    W S T Y D .

  • sphinx – 06.10.2013

    PiSior - sam jesteś głąbem, przetarg był tak napisany, że nikt inny nie mógł wystartować choćby chciał. W skrócie - to była jedna z bezczelniejszych ustawek ostatnich miesięcy w Polsce.

  • Teofilow – 06.10.2013

    Tak samo byla ustawka w Lodzi pod Mercedesa, tez z wschodu. Yyyy z Litzmannstadtu, przepraszam..

  • andrzejh69 – 07.10.2013

    W PKM Tychy wciąż jeździ jeden wysokopodłogowy autobus #038. Ostatnio psrzedali SU15 które wcale nie były stare, a teraz z ich miejsce kupują MAZy 107. No coż, może tak się opłaca, skoro PKM Tychy finansowo dobrze stoi. Szkoda ze nie kupili Ikarusów V187 bo one też mają niespałna 19m.

  • anteater – 07.10.2013

    @Teofilow: wskaż choć jeden zapis z SIWZ, który był "napisany pod Mercedesa" i uniemożliwił innym producentom udział w przetargu.

  • Teofilow – 07.10.2013

    Wystarczy spojrzec na punktacje. Np. Motor musi byc z jednej marki. MB-KONSERVOMB-Motor.. SolarisBusDAF wystarczy?

  • PiSior – 08.10.2013

    @Teofilow-równie dobrze mógł być MAN,VOLVO,SCANIA.

  • uwagi do tekstu – 09.10.2013

    Autor chyba był na haju pisząc ten tekst: "Jego pojemność to 175 miejsc siedzących." To samo tyczy stwierdzenia o 100% pojazdów niskowejściowych w PKM Tychy, g* prawda, mają jeszcze wysokie podłogi.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....