TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Tychy wybierają MAZ-a w rozmiarze 18,75
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 04.10.2013 11:47:55 37 komentarzy
Tychy wybierają MAZ-a w rozmiarze 18,75

Mimo najnowszych zakupów cały czas trzon taboru PKM Tychy stanowią niskopodłogowe autobusy marki Solaris. Jako jedna z niewielu firm przewozowych w Polsce eksploatuje ona także autobusy gazowe (CNG) –łącznie aż 31 szt., które stanowią ok. 30% tyskiej floty. Ostatnie wzmocnienia taboru to oprócz dzierżawy białoruskich autobusów olbrzymi zakup 28. szt. używanych gazowych Solarisów ze Sztokholmu, które zostały wdrożone do eksploatacji na przełomie 2011/2012 r. Dzięki tym zakupom firma pozbyła się starszych pojazdów (w tym także wszystkich Solarisów Urbino 12 z lat 2002-2004) i jednocześnie osiągnęła 100% udział autobusów niskopodłogowych i niskowejściowych w swojej flocie.
Sprawdź też:
Tychy
MAZ
  • ff – 04.10.2013

    czyli MAZ lepszy od Solarisa...

  • anteater – 04.10.2013

    Skąd taki wniosek?

  • gość – 04.10.2013

    trzeba być kretynem żeby to kupić

  • ns – 04.10.2013

    No kretynem trzeba byc

  • ns – 04.10.2013

    No kretynem trzeba byc

  • ns – 04.10.2013

    No kretynem trzeba byc

  • ns – 04.10.2013

    No kretynem trzeba byc

  • bs – 04.10.2013

    To jakaś farsa.Podróż podróż bez różnych idzie na wschód

  • roberto – 04.10.2013

    Wszyscy w tychach wiedzą ze to było ustawione, po prostu brak słów a prezes K. z pkm to już dawno powinien być w pudle........

  • bs – 04.10.2013

    Ale jaja coraz lepiej

  • n s – 04.10.2013

    Cóż nic dodac nic ująć ogólnie totaLNE dno i wodorosty

  • n s – 04.10.2013

    Dno i wodorosty

  • adi – 04.10.2013

    Po prostu kretynem być trzeba aby tak sie cofać w rozwoju i kupować takie dziadostwo to za komuny było lepiej kiedy jelcz kupił licencje od berlieta choć berliet awaryjny był to jednak komfort zachodni

  • Trajluś – 04.10.2013

    Ale kapa totalna, żeby w moim mieście jeździł wschodni syf,,, wiedziałem, że tak będzie. Ciekawe czemu odrzucili Urbino 18,75 :(

  • nas – 04.10.2013

    Dno dno dno down down

  • nas – 04.10.2013

    Dno dno dno down down

  • nas – 04.10.2013

    Dno dno dno down down

  • nas – 04.10.2013

    Dno dno dno down down

  • nas – 04.10.2013

    Dno dno dno down down

  • nas – 04.10.2013

    Syflandiia śląska

  • nas – 04.10.2013

    Syflandiia śląska

  • nbas – 04.10.2013

    Solaris za drogi dla nich

  • gva – 04.10.2013

    Po prostu kretynem być trzeba by kupić ten archaizm model 107 boże ten model jest produkowany od 1995 roku

  • si – 04.10.2013

    Moze kiedyś beda znów produkowane Autosany, i setki Sancity 18 wyjada na ulicy miast....

  • anteater – 04.10.2013

    @Trajluś: bo MAZ tańszy... tylko, że razem z ceną poziom dna osiąga jakość...

  • PiSior – 05.10.2013

    Głąby,nikt inny nie wystartował w tym przetargu-wystarczy troche pogrzebac w necie

  • maciej – 05.10.2013

    jechałem takim w rudzie ślaskiej na linii 121. podesty na wysokości połowy uda. silnik w środkupojazdu (2. drzwi) zero wentylacji. dno

  • karol – 05.10.2013

    był kiedyś na testach sor ale nie pamiętam gdzie. ps dziś na linii 40. testowy mercedes hybrydowy. z rejestracją z Wrocławia. ciemna podłoga i skórzane fotele. Jechał z będzina około 16.40

  • Filip – 05.10.2013

    W S T Y D .

  • sphinx – 06.10.2013

    PiSior - sam jesteś głąbem, przetarg był tak napisany, że nikt inny nie mógł wystartować choćby chciał. W skrócie - to była jedna z bezczelniejszych ustawek ostatnich miesięcy w Polsce.

  • Teofilow – 06.10.2013

    Tak samo byla ustawka w Lodzi pod Mercedesa, tez z wschodu. Yyyy z Litzmannstadtu, przepraszam..

  • andrzejh69 – 07.10.2013

    W PKM Tychy wciąż jeździ jeden wysokopodłogowy autobus #038. Ostatnio psrzedali SU15 które wcale nie były stare, a teraz z ich miejsce kupują MAZy 107. No coż, może tak się opłaca, skoro PKM Tychy finansowo dobrze stoi. Szkoda ze nie kupili Ikarusów V187 bo one też mają niespałna 19m.

  • anteater – 07.10.2013

    @Teofilow: wskaż choć jeden zapis z SIWZ, który był "napisany pod Mercedesa" i uniemożliwił innym producentom udział w przetargu.

  • Teofilow – 07.10.2013

    Wystarczy spojrzec na punktacje. Np. Motor musi byc z jednej marki. MB-KONSERVOMB-Motor.. SolarisBusDAF wystarczy?

  • PiSior – 08.10.2013

    @Teofilow-równie dobrze mógł być MAN,VOLVO,SCANIA.

  • uwagi do tekstu – 09.10.2013

    Autor chyba był na haju pisząc ten tekst: "Jego pojemność to 175 miejsc siedzących." To samo tyczy stwierdzenia o 100% pojazdów niskowejściowych w PKM Tychy, g* prawda, mają jeszcze wysokie podłogi.

  • uwagi do tekstu – 09.10.2013

    Autor chyba był na haju pisząc ten tekst: "Jego pojemność to 175 miejsc siedzących." To samo tyczy stwierdzenia o 100% pojazdów niskowejściowych w PKM Tychy, g* prawda, mają jeszcze wysokie podłogi.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...