TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Troligabus wchodzi na polski rynek
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 10.02.2014 19:22:03 21 komentarzy
Troligabus wchodzi na polski rynek
Firma Troligabus z Levoči chce wejść na polski rynek autobusów. Spółka już przystąpiła do budowy w naszym kraju swojej siatki handlowej. Jedyny słowacki producent autobusów liczy przede wszystkim na sukces podmiejskich modeli Pegasus 10,2 m i Feniks 12 m. W ich układzie napędowym zastosowano doskonale znany krajowym przewoźnikom silnik Cummins ISBe250, współpracujący z automatyczną skrzynią biegów ZF Ecomat 4. Aktualnie producent ze Słowacji posiada w swojej ofercie 20 szt. Pegazów z silnikami Euro 5 w atrakcyjnej, jednostkowej cenie 120 tys. EUR. To właśnie te pojazdy mają skusić polskich przewoźników do zakupu pierwszych egzemplarzy słowackiego producenta i tym samym ułatwić firmie zdobycie pierwszego przyczółku na międzymiastowym rynku. Czy spółka posiada zezwolenie naszego ministerstwa na rejestracje autobusów jeszcze z normą Euro 5, tego się nie dowiedzieliśmy, ale na pewno warto się o to zapytać przed dokonaniem zakupu.W kolejnym etapie Troligabuszaproponuje polskim przewoźnikom następcęPegasusa –egzemplarz z silnikiem Euro 6, który zostanie wykonany w nowej, dużo lżejszej technologii, co m.in. ma przełożyć się na mniejsze zużycie paliwa. Co ciekawe,Słowacy oferują standardowy model Fenix także w wersji CNG, co jest charakterystyczne dla naszych południowych sąsiadów, gdzie coraz więcej autobusów w komunikacji regionalnej jest zasilanych właśnie gazem ziemnym. –„Aktualnie pracujemy nad powołaniem spółki handlowej w Polsce oraz logistycznym centrum, które zapewniłoby ciągłość dostaw części zamiennych dla naszych klientów. Cały czas jesteśmy w fazie rozwoju na polskim rynku i dlatego poszukujemy przedstawicieli handlowych, którzy mogliby się przyczynić do sukcesu naszej marki w Polsce –mówi Damian Wawrzyniak z firmy Troliga. –Elastyczność Troligabuspozwala nam indywidualnie rozwijać produkty w celu zaspokojenia potrzeb każdego klienta. Nasi klienci otrzymują wysokiej jakości produkty w umówionym czasie i po najlepszej cenie Jesteśmy nie tylko dystrybutorami, ale także projektantami i producentami naszych autobusów. Dodatkowo oprócz kompletnych pojazdów oferujemy również części do samochodów użytkowych i osobowych.”Ponadto słowacki producent ma w swojej ofercie –oprócz podmiejskich pojazdów Pegasus i Feniks –kilka ciekawych modeli. To m.in. :- niskopodłogowy autobus miejski Leoniso długości 12 m (m.in. tego typu pojazdy zakupiły firmy MHD Poprad ( 4 szt.) i MHD Levoč (1 szt.);- niskopodłogowy piętrowy autobus miejski w stylu retro Syrius o długości 10,2 m (m.in. ten wyjątkowy „routemaster”był testowany w lipcu ub.r. na ulicach Bratysławy);- średniopodłogowyautobus miejski Scorpiuso długości 12 m (przeznaczony na rynki wschodnie);- podmiejski Taurus o długości 8,7 m.Firma Troligabus rozpoczęła działalność 11.11.2009r., bazując przede wszystkim na kadrze pracowników byłego zakładu naprawy autobusów SAD Levoč. Aktualnie spółka, której właścicielem jest Marian Troliga zatrudnia ponad 100 pracowników. Jej zdolność produkcyjna to ok. 100 pojazdów rocznie. Docelowo może ona wzrosnąć nawet do 360 autobusów rocznie. Marka jest przede wszystkim obecna w taborze słowackich przewoźników, operujących na podmiejskich i regionalnych trasach.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Troligabus
Słowacja
  • Szoferak – 11.02.2014

    No to to już jest totalny PASZTET !

  • wrazliwy – 11.02.2014

    oczy krwawią!

  • devvil – 11.02.2014

    Nie ma firmy MHD Poprad! Jak już do SAD Poprad, który obsługuję też KM w mieście Levoca....

  • CASANDRA – 11.02.2014

    A czemu to z przodu TAKIE PASKUDNE ?????

  • Tomasz Flaga – 11.02.2014

    Co to za potworek językowy "z Levoči"? Powinno się pisać "z Levoczy". Naprawdę nie zależy Wam, Droga Redakcjo, na poprawności językowej?

  • Trajluś – 12.02.2014

    Bo napisane w oryginalnej wersji językowej, więc jest dobrze. A Ty chcesz po polsku...

  • KW – 12.02.2014

    To już było wałkowane tysiące razy, zwłaszcza w przypadku nazw czeskich i słowackich. Nie zadowolimy wszystkich i proponuję już odpuścić ten temat, skoro połowa chce po polsku a połowa po zagranicznemu.

  • Midge-Ure – 12.02.2014

    Jest jaki jest..Ale stara się i kładzie na ROZWÓJ !!! Szkoda. że inni tego nie potrafią.

  • Tomasz Flaga – 12.02.2014

    @KW zrozumcie wreszcie, że pisownia oryginalna albo spolszczona dotyczy tylko nazw w mianowniku. Końcówki fleksyjne muszą być po polsku! A nie ma w naszym języku końcówki "či". Z tego też powodu wyrazy kończące się na x mają w odmianie końcówki -ksu albo -ksie, czy naprawdę tak ciężko to pojąć?

  • – 12.02.2014

    Na naszym rynku powinni się być lokalni rywale - Solbus, Solaris, Autosan, ewentualnie ci, którzy dają Polakom pracę, składając w Polsce swoje pojazdy (MAN, Volvo). Troligabus nam nie potrzebne.

  • ndx – 13.02.2014

    To cudo niech sie zajmie Bratysławą a nie Warszawą dobrze i będzie sukces dla nich tam nie tutaj

  • xzsn – 13.02.2014

    Bez różnych podróż podróżowania takim cudem nie są potrzebne.Podróż tą tandetą no thanks

  • co i jak – 13.02.2014

    a może trochę techniki - przypomina Szanownej Redakcji, że to nie pudelek, tylko portal dla znawców rynku!!!!! Z czego robią Słowacy kratownicę ? Wygląda mi na zwykłą stal malowaną proszkowo (czyli jeżdżąca korozja:).....

  • Nier – 13.02.2014

    I pomyśleć, że Słowacy śmieli krytykować polskie autobusy...

  • xyz – 13.02.2014

    Ciekawa..... Troszke fantazji i jesteśmy na właściwej stronie :)..................

  • dziadek z Wermachtu – 13.02.2014

    Czyżby patyk w szprychę SOLARUCHOWI ?

  • kudzio – 13.02.2014

    ok.... Polacy nie znają to Słowacy idą do przodu.... Tak dalej

  • nie nie nie – 14.02.2014

    Lewoczy! Autobus masakryczny, SAD Poprad jeździ tym do Łysej Polany. Plastiki trzeszczą bardziej niż w Scaniach PKS Grodzisk Maz., ogólne wrażenie gorsze niż autosan. Myślałem że to jakaś chińska niska półka, aż sprawdziłem co to za marka, i czekałem na ekspansję :) Jaki to problem skonstruować coś takiego? Kratownica, osprzęt ten co wszyscy, i dalej plastiki i cięcie ceny.

  • AX – 15.02.2014

    Za młodu myślałem, że autobus to najbardziej skomplikowany twór motoryzacji. Jednak praktycznie każdy kraj ma jakąś tam swoją manufakturę - wychodzi na to, że jak nie ma pomysłu na biznes to trzeba autobusy produkować.

  • nie nie nie – 16.02.2014

    W autobusach skomplikowane są dwie sprawy: opracowanie podzespołów typu silnik, skrzynia i most, przegub (tu głównie Niemcy są mocni, rynek opanowany bez szans na ekspansję) i solidne konstrukcje + duża skala produkcji takie jak Solaris. Natomiast byle jaki autobus złoży się w manufakturze, dawnym PGR bez kłopotu...

  • xyz – 17.02.2014

    Witam państwa, Nie wiem co panu : nie,enie,nie, się nie podoba jak to taki łatwy biznes to niech sam zacznie robić autobusy wtedy zobaczy co i jak trzeba robic .... pPisac to karzdy zna :) A co do firmy Autosan to jest to dobra firma ale posypało sie to tylko przez ..... sami wieci. Autobusy są ok !!! Troligabus. pracuje nad nowymi technologiami poczekajmy co nam ukarzą..

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....