TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

TRANSLUB Luboń. Wierni downsizingowi
INFOBUS.PL - Opublikowano: 09.04.2019 16:00:41
fot. Marcin Nader, poznanskie-autobusy.pl

TRANSLUB z Lubonia kupuj kolejne nowe autobusy. Na celowniku przewoźnika są cztery diesle klasy MAXI, najlepiej z małymi silnikami. Po lekturze SIWZ jedno jesteśmy pewni. Przewoźnik nastawia się na dobrą kontynuację.

Warunki formalne ogłoszonego w końcówce lutego postępowania opisaliśmy tutaj. TRANSLUB kupi na cztery "dwunastki" z silnikami diesla Euro 6. Mają one trafić do Lubonia najpóźniej w ciągu 390 dni od podpisania umowy. Czasu na dostawę jest całkiem sporo, a to już pozwala na stacie na wywalczenie przyzwoitej ceny.

Wybór najlepszej oferty
Tutaj sprawa jest bardzo prosta. Mamy cztery prościutkie kryteria oceny ofert. Cena jest oczywiście najważniejsza. Ma ona 60% wagi. Ocena techniczna to maksymalnie 30% punktów. Za co premia? Tutaj punkty TRANSLUB przyzna za:

  • zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego - 9 pkt
  • trzycześciową szybę przednią - 7 pkt
  • oś przednią zależną - 4 pkt
  • stojący silnik - 8 pkt
  • jednoczesną regulację kolumny kierownicy oraz pulpitu - 2 pkt
5% można wywalczyć dzięki warunkom gwarancji. Punktowane są:
  • 37 - 40 miesięcy gwrancji całopojazdowej - 2 pkt
  • 73 - 84 miesiące gwarancji na trwałość powłok lakierniczych - 2 pkt
  • 145 - 150 miesięcy gwrancji na trwałość kostrukcji oraz poszyć zewnętrznych - 1 pkt
Pozostałe 5% można zdobyć za przyspieszenie dostawy dwóch pierwszych autobusów do maksymalnie 360 dni od podpisania umowy.

Jakie autobusy?
TRANSLUB celuje we w pełni niskopodłogowe konstrukcje z nadwoziami o długości 11,8 – 12,2 m, szerokości min. 2,5 m i wysokości do 3,4 m. Każdy z czterech autobusów ma umożliwiać podróż przynajmniej 90 pasażerom, w tym nie mniej niż 28 na miejscach siedzących. Przynajmniej cztery fotele muszą być dostępne z niskiej podłogi. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2, każde o prześwicie min. 1200 mm.

Pojazdy mają być napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Opis techniczny zakłada, że jednostka ma mieć pojemność skokową nie mniejszą niż 6,7 l. Ponadto musi być nie słabsza niż 180 kW i osiągać przynajmniej 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego.Do tego jeszcze skrzynia biegów. Przewoźnika z Lubonia interesuje min. czterobiegowa automatyczna przekładnia ze zwalniaczem hydraulicznym oraz przełożeniami dobranymi pod kątem obniżenia spalania. W komorze silnika oczywiście nie zabraknie systemu detekcji i gaszenia pożaru.

Wentylację przestrzeni pasażerskiej zapewni przynajmniej sieden przesuwnych okien, co najmniej dwa szyberdachy i dwa wentylatory wyciągowe. Autobusy muszą być klimatyzowane za pomocą agregatu, którego moc chłodnicza ma wynosić min. 24 kW. Nie zabraknie oczywiście także monitoringu oraz systemu zliczenia potoków pasażerskich. Dla kierowcy przewidziano kabinę typu zamkniętego.

Autobusy będą wyposażone w cztery zewnętrzne diodowe wyświetlacze (w tym jeden dla niedowidzących) o wysokiej rozdzielczości. W środku znajdujemy dwa typu tablic. Za kabiną kierowcy zamontowany zostanie diodowy wyświetlacz. Na środku autobusu, naprzeciwko drugich drzwi powinien znaleźć się LCD 38", czyli nic innego jak "e-korale". Nie zabraknie także systemu GPS i głosowych zapowiedzi przystanków. Całością będzie sterował autokomputer z dotykowym interfejsem.

Posudmowując...
Dobra kontynuacja- także można podsumować wymagania TRANSLUB-u wobec nowych "dwunastek". Do tego długi termin dostawy, przejrzyste warunki gwarancji, wyposażenie nawiązujące do ostatnich nabytków- przewoźnik wprost mówi czego chce i zrobił naprawdę dużo, aby dostać autobusy w przyzwoitej cenie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
TRANSLUB Luboń

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....