TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

TRANSEXPO: Zmiany, zmiany, zmiany, czyli 35-lecie Sindbada
InfoBus.pl - Opublikowano: 24.10.2018 08:00:44
TRANSEXPO: Nowe logo Sindbada symbolem wielu zmian

Sindbad ma już 35 lat, ale zmienia się w tempie start-upu. To m.in nowy hub przesiadkowy Nowy Sindbad Port Opole, nowa wersja strony internetowej i pierwsza apka, a także informacje tekstowe SMS do klientów.

Sindbad ma już 35 lat, ale zmienia się w tempie start-upu. To m.in nowy hub przesiadkowy Nowy Sindbad Port Opole, nowa wersja strony internetowej i apka, a także informacje tekstowe SMS do klientów.

-"W związku z tym, że w 2018 roku firma obchodzi 35-lecie działalności, a także biorąc pod uwagę szereg zmian w organizacji firmy, jak i samej ofercie, postanowiliśmy zmienić dotychczasowy znak firmowy oraz oklejenie naszych autokarów. Odświeżenie wizerunku zewnętrznego naszej firmy ma pokazać kierunek, w jakim podążamy, a nowe logo ma być symbolem tych zmian - powiedział podczas konferencji prasowej Bogdan Kurys, wiceprezes zarządu spółki.

Nowe logo stało się elementem odświeżonego oklejenia autokarów wchodzących w skład floty platformy Sindbad. Autokary Sindbada zawsze charakteryzowały się prostym, stonowanym, a jednocześnie rozpoznawalnym brandingiem, tak też jest w przypadku nowej wersji oznakowania. Na obu bokach pojazdu znajduje się duże logo w wersji poziomej, składające się z sygnetu i logotypu, dodatkowo uzupełnieniem logo jest błękitna linia biegnąca na wysokości logotypu wzdłuż całego autokaru. Nowe logo umieszczone jest również na przednim pasie autokaru. Na tylnej części pojazdu umieszczony jest jedynie duży sygnet firmowy oraz adres strony internetowej www.sindbad.pl. Ponadto na obu bokach autokaru umieszczone jest mniejsze logo "Partner of Eurolines" mówiące o nawiązaniu współpracy Sindbada z europejską organizacją Eurolines. Zakończenie procesu zmiany brandingu wszystkich autokarów planowane jest do końca grudnia br.

Urodzinowe zakupy

Prezentem na urodziny będzie najnowszy model piętrowego autokaru Setra S 531 DT. To pierwszy taki autobus w Polsce!

-"Sindbad jest pierwszą firmą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie, do której trafi najnowszy produkt koncernu Daimler – dwupokładowa Setra S 531 DT - potwierdza Ryszard Wójcik, prezes Sindbada.

Najnowsza Setra S531DT jest jednym z 16 nowych autokarów turystycznych, jakie Sindbad zakupił  w 2018 roku. W tegorocznych zakupach znajdują się takie modele jak: 515HD (4szt.), 516HD (1szt.), 517HD (5szt.), 519HD (1szt.), 516HDH (1szt.), 517HDH (1szt.) oraz piętrowe 431 DT (2 szt.) i najnowszy pierwszy w Polsce 531DT (1szt.).

Tegoroczna inwestycja o wartości ponad 20 milionów złotych jest wspólnym projektem firmy z Opola oraz jej partnerów, realizujących wspólnie międzynarodowe przewozy w ramach regularnych linii autokarowych. Aktualnie platforma Sindbad dysponuje flotą ponad 300 komfortowych autokarów turystycznych.

Port Sindbad

Kolejna ważna zmiana i to infrastrukturalna. W listopadzie 2018 roku platforma Sindbad zmienia lokalizację swojego głównego hub-u przesiadkowego na południu Polski z Gliwic na Opole. W związku z optymalizacją tras przejazdu i czasów pracy kierowców najdogodniejszą lokalizacją stało się właśnie Opole. Z uwagi na fakt, że obecny dworzec autobusowy jest za mały, aby pomieścić wszystkie autokary, a ponadto w niedługim czasie będzie całkowicie przebudowywany, firma wybrała inne miejsce w Opolu, oddalone od dworca głównego o około dwa kilometry.

Nowy punkt odpraw, nazwany Sindbad Port Opole o powierzchni 1,77ha położony jest przy ul. Braci Kowalczyków (dawniej Obrońców Stalingradu). Teren ten zostanie rozbudowany o pawilon, w którym powstaną kasy biletowe, poczekalnia, punkt informacji i toalety. Dla podróżnych powstanie również zadaszenie przy stanowiskach przesiadkowych oraz miejsca parkingowe i chodniki. Na terenie nowego hub-u Sindbada powstanie 36 miejsc postojowych dla autokarów oraz 80 dla samochodów osobowych.

Z usług Sindbad Port Opole korzystać będą mogli również inni przewoźnicy międzynarodowi oraz autokary krajowe linii dalekobieżnych.

Nowa wersja strony

Najnowsza odsłona witryny internetowej firmy Sindbad została przygotowana przez firmę Voyager z Katowic, operatora głównego systemu rezerwacyjnego platformy Sindbad. Witryna została stworzona w oparciu o najnowsze dostępne technologie, a zaprojektowana została tak, aby korzystanie z niej było intuicyjne i proste zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych takich jak tablet czy smartfon.

Całkowicie zmieniony został sposób wyszukiwania połączeń, który może zostać przeprowadzony zarówno przez wyszukiwarkę, jak i dynamiczną mapę połączeń. W pierwszym kroku wyszukiwania klient wybiera datę wyjazdu, miasto wyjazdu, miasto docelowe, rodzaj taryfy (dorosły, dziecko, młodzież lub senior), ewentualnie datę powrotu lub wybiera opcję biletu Open. Z wyświetlonych wyników wyszukiwania klient zaznacza wybrany bilet, który dodawany jest do koszyka zakupów, w ten sposób można nabyć kilka biletów na różne daty i różne trasy przejazdu. System uwzględnia też zniżki wynikające z posiadania Karty Stałego Klienta Sindbad.

Sindbad Online

Sindbad Online to nowoczesna aplikacja mobilna dedykowana wszystkim klientom firmy, chcącym uzyskać łatwy dostęp do oferty korzystając z tableta lub smartfona. Przejrzysty wygląd oraz podział na cztery moduły ułatwia poruszanie się i odnajdywanie przez użytkownika interesujących go funkcji. Aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play pod nazwą Sindbad Online.

Wiadomości tekstowe

Jednym z najnowszych rozwiązań wprowadzonych przez firmę jest narzędzie do wysyłania komunikatów SMS. Po każdym zakupie biletu klient automatycznie otrzymuje wiadomość tekstową potwierdzającą zakup biletu, ponadto na dzień przed wyjazdem oraz powrotem, otrzymuje również SMS z przypomnieniem godziny i miejsca wyjazdu. W dalszych krokach możliwe będzie automatyczne wysyłanie wiadomości SMS z informacją o możliwych opóźnieniach autokarów oraz ewentualnych zmianach w rozkładach jazdy.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
TRANSEXPO
Sindbad
Setra
  • Karol Piekara – 17.09.2019

    niewiele firm działa dłużej niż te 2/3 lata, a tutaj już 36. Zawsze fajnie jak polskie marki osiągają sukcesy, pozdrawiam!

  • Marcin Szocik – 18.09.2019

    35 lat to już wyczyn! oby tak dalej!

  • Staszek Zbigniak – 18.09.2019

    taak sie robi biznesy!

  • Kamil Rusek – 20.09.2019

    jeździłem nie raz sindbadem i mam nadzieje ze trafie na tą setre nową w końcu :D widzieliście? piękna bestia

  • Mateusz Paskiewicz – 20.09.2019

    jak działają tak długo to dobrze wiedzą co robić, inni powinni sie uczyć właśnie od nich, brawo

  • Dominika Majek – 20.09.2019

    to ja też poproszę taką setre na urodziny!

  • Katarzyna Zuber – 24.09.2019

    wyszukiwanie połączeń mają przystępne, a to mnie wkurza u innych przewoźników

  • Krzysztof Dec – 24.09.2019

    ależ staż, brawa sie należa

  • Anna Leśniewska – 25.09.2019

    nie wiedziałam, ze to tak długo funkcjonuje. szerokości!

  • Amelia Wiewiórka – 30.09.2019

    no teraz juz 36 lat, nie zdawałam sobie sprawy z tego, ze to tak długo, brawo

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....