TRANSEXPO 2018: Medcom? Oczywiście elektrycznie

infobus
24.10.2018 09:00
0 Komentarzy
style=text-align: justify;”>Trwa kolejna edycja Międzynarodowych Targów Transportu Zbiorowego TRANSEXPO. W wydarzeniu biorą udział najwięksi producenci rozwiązań dla transportu zbiorowego, w tym firma Medcom, która w Kielcach prezentuje swoje najnowsze rozwiązania do autobusów elektrycznych, trolejbusów oraz tramwajów. style=”text-align: justify;”>Na stoisku warszawskiego producenta, wśród kilku propozycji dla samorządów, operatorów komunikacji miejskiej i dostawców e-busów, zobaczyć można m.in. ładowarki mobilne i stacjonarne z serii EBC wykonane z użyciem nowoczesnej technologii węglika krzemu (SiC). W Kielcach Medcom prezentuje również dwa napędy do e-busów, w tym napęd autobusowy w technologii SiC, dzięki któremu można ograniczyć zużycie energii o kilkanaście procent w porównaniu do zastosowania porównywalnego produktu, ale wykonanego w krzemowej technologii IGBT. style=”text-align: justify;”>„Technologia węglika krzemu to przyszłość transportu publicznego, w tym również transportu miejskiego, który w wielu europejskich i polskich miastach coraz częściej jest realizowany przez autobusy elektryczne. Zastępowanie wysłużonego taboru, nowymi bardziej przyjaznymi środowisku pojazdami elektrycznymi, to jeden z kluczowych elementów budowy zrównoważonego transportu. Dzięki SiC możemy w jeszcze większym stopniu optymalizować zużycie energii i wprowadzać na rynek pojazdy nowej generacji – bardziej ekologiczne, niezawodne i jeszcze tańsze w codziennej eksploatacji. Pierwsze realizacje tego typu już za nami i mamy nadzieję, że za przykładem Jaworzna, Krakowa czy Rzeszowa będą podążać kolejne miasta i lokalne samorządy” – mówi Paweł Choduń, Medcom. style=”text-align: justify;”>Poza bogatą ofertą autobusową Medcom prezentuje w Kielcach także kilka własnych rozwiązań do trolejbusów i tramwajów, w tym m.in. kompletny system napędowy do trolejbusów, który został zintegrowany z pokładową ładowarką baterii trakcyjnych oraz E-recycler – autorski układ odzysku i magazynowania energii stosowany już m.in w tramwajach w Warszawie i Gdańsku oraz w trolejbusach w Gdyni. „

Komentarze