TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

TRANSEXPO 2016: Nowy Urbino 10,5. Premiera!
InfoBus.pl - Opublikowano: 14.10.2016 17:02:15 12 komentarzy
fot. InfoBus.pl

Tegoroczne TRANSEXPO było bardzo udane dla Solarisa. Producent zdobył trzy nagrody, zaprezentował sześć autobusów, w tym jeden premierowy.

W Kielcach zadebiutował Nowy Urbino 10,5. To nowa propozycja Solarisa w segmencie midi. Dzięki wydłużeniu nadwozia do 10,5 m stworzono pojazd, który może zabrać na swój pokład jeszcze więcej pasażerów. Umożliwia podróż maksymalnie 85 osobom, w tym 25 na fotelach typu Ster 8MU Ultra Light. Z niskiej podłogi jest dostępnych sześć siedzeń. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem drzwiom w układzie 2-2-2. Solaris wykorzystał system firmy BODE. Naturalna wentylacja przestrzeni pasażerskiej jest zapewniona przez pięć uchylnych okien. Nie mogło zabraknąć klimatyzacji

Czas na technikę. Układ jest oparto na osiach ZF. Przednia to niezależna typu RL82EC. Jako napędową wykorzystano portalowy most AV132/80. Za jednostkę napędową posłużył Cummins ISB6.7E6 280B. To niespełna siedmiolitrowy silnik o mocy 280 KM, który osiąga 1080 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Został on zblokowany z automatyczną skrzynią biegów ZF Ecolife.

Premiera Nowego Urbino 10,5 to jasne potwierdzenie, że Solarisowi zależy na jak najszybszym uzupełnieniu swojej oferty o kolejną generację autobusów. Jaki pojazd jako kolejny znajdzie się w portfolio producenta z Bolechowa? Na razie wiadomo. wiadomo natomiast, że za jakiś czas Solaris wprowadzi kolejną nowość do swojej oferty.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris
Nowy Urbino
TRANSEXPO
  • fatałaszek – 14.10.2016

    Brzydki jak kupa !!

  • kku – 14.10.2016

    Wydłużenie powinno pozytywnie wpłynąć na komfort.

  • Wacek – 14.10.2016

    Fatałaszku, nie sugeruj się kolorami!

  • Pablo – 15.10.2016

    oby LNG. trzymam za nich kciuki.

  • Pablo – 15.10.2016

    oby LNG. trzymam za nich kciuki.

  • Twardy ? wygodny...... – 15.10.2016

    Przez łysych w dresach, i wszelkiej maści inne menelstwo podróżujące autobusami; wszyscy producenci montują w autobusach "wandaloodporne" fotele (twarde i niewygodne), tak, że po 0,5 h podróży ...odechciewa się dalszej jazdy. Przykre ale prawdziwe.

  • JAKUB#Miłośnik Solarisa – 16.10.2016

    Mnie się podoba. Chciałbym żeby takie jeździły w Legnicy :D

  • ... – 16.10.2016

    uuu, panele w środku...

  • posralis – 16.10.2016

    Archaiczny wyświetlacz wewnętrzny pixela pasuje jak ulał.

  • fromex – 17.10.2016

    Czyżby przygotowania do wersji dwukierunkowej? :P Prawie połowa foteli ustawiona jest tyłem do (obecnego :P) kierunku jazdy. Może to i dobrze, bo zwłaszcza te na podestach zwykle skutecznie odstraszają pewną część starszego pokolenia. Kilka lat temu sam byłem świadkiem niemal awantury jak jeden jegomość w futrzanej czapie (zima była) o ewidentnie wschodniej proweniencji (czapa, bo czy jegomość, to nie wiem) psioczył, że nikt mu miejsca nie ustąpi choć stał obok pustego fotela, tyle że tyłem na pierwszym nadkolu w Su15.

  • andreV – 17.10.2016

    Wszystko dobrze, ALE widziałem to cudo i proszę państwa TRZEBA MOCNO POPRACOWAĆ NAD WYKOŃCZENIEM ! Podłoga i ściany, łączenia, materiały ??? Klapy podsufitowe..FATALNE pasowania, wszystko krzywe, wręcz nie do uwierzenia. Chcecie Państwo zbierać nagrody OK. Musicie wiec wyglądać w tym co piszę trochę lepiej jak np. MAZ.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....