TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Trako i Polbus-PKS wspólnie walczą o pasażerów z Kątów Wrocławskich
Mateusz Pieróg - Opublikowano: 25.03.2014 20:49:12
Trako i Polbus-PKS wspólnie walczą o pasażerów z Kątów Wrocławskich
Od 1 marca 2014 roku konsorcjum firm Trako i Polbus-PKS Wrocław uruchomiło w nowej odsłonie siatkę połączeń obejmującą teren gminy Kąty Wrocławskie. Podstawową relację Wrocław (pl. Grunwaldzki) –Kąty Wrocławskie zapewniają naprzemiennie linie 517 i 527, rozbiegające się w Kątach Wrocławskich w dwóch kierunkach: Bogdaszowice (517) i Kostomoty przez Siemidrożyce lub Piotrowice (527). Dotychczas obsługiwał je Polbus-PKS, obecnie w realizacji części kursów uczestniczyć będzie również Trako. Zoptymalizowano także rozkład jazdy połączeń uzupełniających: linii 507 ze zmodyfikowaną trasą (Wrocław pl. Legionów –Mokronos Górny przez Muchobór, Smolec), 577 (Wrocław pl. Legionów –Kąty Wrocławskie przez Muchobór, Smolec, Krzeptów, Bogdaszowice, Lisowice, Chmielów), 57 (Kąty Wrocławskie –Czerńczyce).Najważniejszym udogodnieniem dla mieszkańców gminy Kąty Wrocławskie jest wprowadzenie zintegrowanej taryfy biletowej obejmującej wszystkie wymienione powyżej linie obsługiwane przez obu przewoźników. Obszar taryfowy jest podzielony na 9 stref, bilety miesięczne wykupione na daną linię są honorowane także w autobusach innych linii na pokrywających się odcinkach. O przebiegu tras linii oraz podziale taryfowym informuje estetycznie i przejrzyście rozrysowany schemat połączeń, dostępny na stronach internetowych obu przewoźników. Rozkłady jazdy linii przewidują odjazdy z głównych przystanków w równych odstępach o łatwych do zapamiętania porach, uwzględniono także możliwości przesiadek do autobusów linii uzupełniających.Przygotowanie obsługi siatki połączeń na wysokim poziomie nie dziwi –firma Trako ma duże doświadczenie w tej dziedzinie. 10 lat temu na zlecenie wrocławskiego Zarządu Dróg i Komunikacji przygotowała założenia integracji przewozów w aglomeracji wrocławskiej. W ich ramach m. in. uporządkowano numerację linii komunikacyjnych wybiegających ze stolicy Dolnego Śląska do ościennych gmin, dzieląc je według kierunku na grupy linii połączonych ze sobą ostatnią cyfrą numeru (stąd wszystkie linie do Kątów Wrocławskich mają na końcu cyfrę „7”). W ostatnich latach Trako opracowywało także plany transportowe i optymalizacyjne dla wielu organizatorów transportu publicznego w całej Polsce (m. in. Legnica, Świnoujście, Lubin, Tarnów). Rzadziej po nowoczesne rozwiązania transportowe sięgają przewoźnicy obsługujący linie na zasadach komercyjnych. Oddolne inicjatywy zmierzające w kierunku zapewnienia wysokiego standardu jakości usług oraz sojusze umożliwiające integrację taryfową są rzadkim zjawiskiem w naszym kraju. W przypadku Kątów Wrocławskich motywacją do połączenia sił Polbus-PKS i Trako była zapewne intensywna konkurencja prywatnych przewoźników mikrobusowych. Najmocniejszy przewoźnik w tej relacji, prężnie działająca firma „Anita”, zapewnia częstotliwość około 20 minut z zagęszczeniem w szczycie do 10-15 minut.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
Trako
Polbus-PKS
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....