TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Szkoła pożarnicza z Poznania kupuje minibusa
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.05.2020 14:00:44
fot. TVN24

Pojawił się kolejny resortowy przetarg. Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu poszukuje dostawcy jednego autokaru. Dostawa planowana jest jeszcze w tym roku.

Strażaków interesuje klasa MINI. Ich nowy nabytek ma być konstrukcją o długości min. 6,95 m i nie wyższą niż 3 m. Ma umożliwiać podróż przynajmniej 17 pasażerom. Wysokie fotele pasażerskie muszą być wyposażone w regulację pochylenia i pasy bezpieczeństwa. Mają być tapicerowane materiałem o podwyższonym standardzie. Fotele i tapicerka nie mogą nosić śladów widocznego zużycia.

Autobus ma być napędzany turbodoładowanym silnikiem diesla z intercoolerem i systemem m.in. detekcji pożaru w komorze. Jednostka ma spełniać normę Euro 6 i być nie słabsza niż 140 kW. Silnik ma być zblokowany z automatyczną lub mechaniczną skrzynią biegów, która będzie umożliwiała zmianę przełożeń w trybie manualnym lub automatycznym.

Pojazd ma być wyposażony m.in. w klimatyzację oraz podwójne, przyciemniane od zewnątrz szyby. Tak skompletowany autobus ma trafić do Poznania najpóźniej do 18 grudnia. Musi być on objęty przynajmniej dwuletnią gwarancją całopojazdową.

Pora na warunki, bez których spełnienia nie ma mowy o prawidłowej ofercie. Strażacy odstąpili od jakichkolwiek wymogów w zakresie zdolności finansowej oraz doświadczenia. Wystarczające będzie oświadczenie oferenta, że podoła realizacji zamówienia. Oferta musi posiadać zabezpieczenie na sumę 7 000 PLN. Nie są to więc wygórowane warunki.

Termin składania ofert mija 22 maja. O wyborze decydują trzy kryteria. Cena ma 60% wagi. łącznie 40% można zyskać dzięki zaoferowaniu czteroletniej gwarancji (20%), autobusowi z mechaniczną skrzynią biegów (10%) oraz z automatycznie otwieranymi drzwiami (10%).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
straż pożarna

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....