TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Szkocki pokaz autonomicznego autobusu klasy MAXI
InfoBus.pl - Opublikowano: 13.01.2020 13:00:04
W Szkocji zademonstrowano autonomiczny autobus standardowej wielkości

Szkocja po raz pierwszy ujrzała pierwszy pełnowymiarowy autonomiczny autobus podczas ważnego szczytu w Glasgow.


Nowości podczas CAV Scotland

Demonstracja, która odbyła się w ramach szczytu CAV Scotland, umożliwiła zapoznanie się z niektórymi technologiami autonomicznymi, które zostaną wykorzystane w ramach testów, które odbędą się na Forth Road Bridge. Prezentowany podczas CAV Scotland autobus Alexander Dennis Enviro200 był poddany już szeroko zakrojonym testom w zajezdni Stagecoach w Manchesterze w pierwszej części projektu autonomicznego autobusu.

Współpraca na rzecz autonomiczności autobusów

Po tym sukcesie Stagecoach, Alexander Dennis i Fusion Processing Ltd współpracują teraz z Transport Scotland, Bristol Robotics Laboratory i Napier University przy projekcie CAVForth, w ramach którego powstanie pięć autonomicznych autobusów, mających kursować pomiędzy Ferrytoll Park i Ride in Fife oraz Edinburgh Park. W tych autobusach, które są obecnie w fazie rozwoju, zainstalowana zostanie dodatkowa autonomiczna technologia, która pozwala im jeździć na wybranych drogach.

Autobusy te będą obsługiwane przez Stagecoach East Scotland. Mogą one przewozić do 42 pasażerów, z przepustowością do 10 000 pasażerów tygodniowo. Autobusy będą kursować zgodnie ze standardem poziomu 4, co oznacza, że kierowca pozostanie na pokładzie podczas każdej podróży, zgodnie z przepisami obowiązującymi w Wielkiej Brytanii.

Sekretarz Gabinetu ds. Transportu, Infrastruktury i Łączności - Michael Matheson powiedział: "Naprawdę podobało mi się uczestnictwo w imprezie CAV Scotland i słuchanie o rozwoju tej ekscytującej i szybko rozwijającej się branży w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Byłem szczególnie zadowolony z demonstracji prototypowego zautomatyzowanego systemu autobusowego, ponieważ jest to rodzaj innowacji, która pokazuje, że Szkocja jest bardzo otwarta na biznes, jeśli chodzi o testowanie tego rodzaju pojazdów. Nasza sieć dróg głównych zapewnia różnorodne środowiska jako zróżnicowane poligony doświadczalne, a przełomowy i globalny projekt CAVForth naprawdę pomoże Szkocji zdobyć uznanie na arenie światowej".

Martin Griffiths, dyrektor generalny Grupy Stagecoach, dodał: "Firma Stagecoach zawsze była liderem innowacji i możemy pochwalić się udanymi osiągnięciami w zakresie wykorzystywania nowych technologii w celu wprowadzania nowych produktów i wprowadzania nowych rozwiązań. Dlatego cieszymy się, że możemy przewodzić w pierwszym autonomicznym teście autobusowym w Szkocji. Nasza branża, klienci i pracownicy mogą czerpać ogromne korzyści z autonomicznej technologii, ponieważ mogą uczynić usługi bezpieczniejszymi, bardziej wydajnymi i pomóc w zapewnieniu lepszych podróży. Dużo inwestujemy również w umiejętności i rozwój naszych pracowników. Wraz z rozwojem nowych technologii nasi pracownicy będą nadal odgrywać kluczową rolę w dostarczaniu usług w zakresie zrównoważonej mobilności, którym nasi klienci ufają i na których polegają".

Projekt CAVForth

Jim Hutchinson, dyrektor generalny Fusion Processing powiedział: "CAVForth opiera się na istniejących relacjach Fusion z wiodącym brytyjskim operatorem autobusowym i producentem autobusów oraz dodaje wiedzę specjalistyczną Transport Scotland, Bristol Robotics Lab i Napier University. Patrząc na całą branżę, CAVForth jest najbardziej zaawansowanym projektem autonomicznego autobusu, jaki kiedykolwiek widzimy. Oprócz dostarczenia autonomicznych systemów, Fusion Processing zapewni dodatkowe projekty z technologii, które mogą pomóc współczesnym autobusom napędzanym ręcznie, takimi jak technologia, która rozpoznaje pieszych i rowerzystów i ostrzega kierowcę, a także system automatycznego hamowania awaryjnego i wymiana lusterek zewnętrznych z zaawansowanym systemem wizyjnym".

Colin Robertson, dyrektor naczelny Alexander Dennis, dodał, że: "Alexander Dennis jest liderem innowacji w branży autobusowej. Ten test pozwala nam ocenić potencjalne korzyści wynikające z zastosowania autonomicznej technologii w rzeczywistych warunkach eksploatacji i stanowi wkład w naszą szeroko zakrojoną pracę nad dalszą poprawą bezpieczeństwa autobusów za pomocą najnowocześniejszych technologii".


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
autobus
autonomiczny
Aleksander Dennis
Stagecoach
Szkocja
Wielka Brytania
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....