TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Szczecin wypowie umowę Ursusowi. W marcu
InfoBus.pl - Opublikowano: 12.03.2020 12:00:08
Szczecin wypowie umowę Ursusowi. W marcu

Zgodnie z oczekiwania,i, w lutym do Szczecina nie przyjechał żaden z zamówionych autobusów elektrycznych marki Ursus. Miasto za moment wypowie niesolidnemu producentowi umowę.

Elektryczny kontrakt dla Szczecina miał został zrealizowany do lutego i obejmował zakup łącznie 11 szt. elektrobusów Ursus City Smile 12 LFE. W tej sytuacji miasto za moment wypowie niesolidnemu producentowi umowę, aczkolwiek nie jest to takie proste. O sytuacji w Szczecinie pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ

Warto podkreślić fakt, że miasto zdecydowało się do końca czekać na zamówione pojazdy, mimo, że od roku powszechnie wiadomo o potężnych problemach lubelskiego producenta i jego bankructwie.

Co z dotacją?

Teraz Szczecin, żeby odstąpić od umowy, musi czekać do końca marca.

-"Termin na dostawę autobusów minął z końcem lutego br. Zgodnie z umową Gminie Miasto Szczecin przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy przekraczać będzie 30 dni – powiedział lokalnym mediom Piotr Zieliński, rzecznik prasowy miasta ds. inwestycji.

Przypomnijmy – wartość szczecińskiego kontraktu to 38 289 900,00 zł. Znaczna część tej kwoty pochodzi z dwóch programów:

  • 5,7 mln zł ze środków ZIT w ramach działania 2.2 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska

  • 6 mln zł z programu GEPARD realizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

-"W związku z tym, że projekt zakupu autobusów jest dofinansowany, prowadzone są rozmowy z Instytucjami, od których uzyskane zostało dofinansowanie, tak aby w przypadku braku realizacji kontraktu przez konsorcjum, Miastu Szczecin nie groziła utrata środków zewnętrznych uzyskanych na ten cel – tłumaczy Piotr Zieliński.

18 tys. dziennie za autobus

Aktualnie miasto nalicza lubelskiemu producentowi kary umowne.

-"Zgodnie z umową, za niedostarczenie autobusów w terminie, wykonawcy jest naliczana kara umowna w wysokości 18 000 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, za każdy autobus. Dodatkowo za odstąpienie od umowy przez zamawiającego lub jej rozwiązanie przez zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 45 procent wynagrodzenia brutto określonego w umowie - wyjaśnia Piotr Zieliński.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
elektrobus
Ursus
Szczecin
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....