TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Szczecin: Używane autobusy
- Opublikowano: 23.01.2006 10:59:19
Szczecin: Używane autobusy
Pod koniec 2005 roku do jednej ze szczecińskich spółek autobusowych - SPA "Klonowica" przyjechało pięć używanych solowych autobusów marki Volvo. Dotychczas autobusy eksploatowane były przez berlińskiego przewoźnika - Berliner Vehrkehrsbetriebe AG. Zakupione autobusy Volvo B10L są niskowejściowe tzn. na 60% powierzchni pojazdu nie ma zamontowanych żadnych stopni. Co ciekawe, sprowadzone Volvo B10L-SN12, podobnie jak Carrusy, mają na pokładzie automaty 4 HP 500 spod znaku ZF. W związku z tym ich wyposażenie jest prawie identyczne z eksploatowanymi w SPA "Klonowica" przegubowcami B10MA. W związku z zakupem "berlińskich" autobusów spółka zamierza wycofać z eksploatacji najbardziej wysłużone Jelcz M11. Zdaniem przedstawicieli spółki - "Zakupy używanych autobusów są jak najbardziej opłacalne". Szczecińskich spółek autobusowych nie stać na nowe pojazdy, a mocno już wyeksploatowane pojazdy nadają się już tylko na złom. Gdyby nie sprowadzane autobusy z zachodniej granicy, sytuacja w aglomeracji byłaby bardzo zła. Dlatego SPA"Dąbie" SPA"Klonowica"oraz SPPKPolice planują zakupy kolejnych używanych autobusów.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szczecin

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....