TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Szczecin rezygnuje z zakupu 11 elektrobusów. Dzięki Ursusowi
InfoBus.pl - Opublikowano: 29.04.2020 16:00:38 1 komentarz
Szczecin rezygnuje z zakupu 11 elektrobusów. Dzięki Ursusowi

Miasto Szczecin uzyskało zgodę na przesunięcie środków przeznaczonych na zakup 11 szt. autobusów elektrycznych.  Pieniądze te trafią na budowę węzła przesiadkowego Głębokie.

-"5,7 mln zł trafiło na przebudowę Węzła przesiadkowego Głębokie. Dzięki przesunięciu środków, aktualna łączna pula dofinansowania na przebudowę Węzła przesiadkowego Głębokie to ponad 32 mln zł – potwierdza Piotr Zieliński, rzecznik miasta Szczecin ds. inwestycji.

Tym samym prawie 6 mln zł zamiast trafić do branży autobusowej, trafi do branży budowlanej. Miasto jest zadowolone, bo w ten sposób uratowało dofinansowanie z ZIT-u oraz domknie strategiczną inwestycję infrastrukturalną. My możemy tylko żałować, że ponad rok temu Szczecin postawił na Ursusa, a nie na innych producentów. Tym samym lubelska firma – tym razem już "za grobu" – po raz kolejny przyczyniła się do osłabienia autobusowej branży. Mamy nadzieję, że po raz ostatni.

Kasa z Geparda

Pozostaje jeszcze pytanie, co się stanie z drugą częścią dofinansowania na autobusy elektryczne, która miała pochodzić z programu Gepard? To grant w wysokości 6 mln zł.

-"Miasto czeka na efekt rozmów prowadzonych pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej a Rządem Hiszpanii, z którego pochodzą pieniądze na ten projekt – wyjaśnia Piotr Zieliński.

Mamy nadzieje, że Fundusz przeznaczy je na inne autobusowe inwestycje.

Ursusowe nieporozumienie

Przypomnijmy, że 26 marca Szczecin rozwiązał umowę z Ursus Bus na zakup 11 szt autobusów elektrycznych klasy MAXI z powodu przekroczenia terminu dostawy. Przypomnijmy, że kontrakt ten został zawarty z konsorcjum Ursus Bus, w skład którego wchodzi Ursus Bus z siedzibą w Lublinie oraz Przedsiębiorstwo Filialne "Zakład samochodowy Nr 1" Publiczna Spółka Akcyjna "Kompania Samochodowa Bogdan Motors" - spółka prawa ukraińskiego z siedzibą w Łucku.

Po rozwiązaniu zamówienia miasto obciążyło konsorcjum karą umowną w wysokości 1 980 000 zł brutto za przekroczenie terminu wykonania przedmiotu umowy.

Jak informował 14 kwietnia Głos Szczeciński - z uwagi na to, że konsorcjum nie dokonało zapłaty kar umownych, miasto mogło w całości zrealizować gwarancję ubezpieczeniową. 8 kwietnia ubezpieczyciel przekazał na rachunek Gminy Miasta Szczecin kwotę 1 914 495 zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
elektrobus
Ursus
Szczecin
  • Aurelia – 05.05.2020

    Ciekawe jaką decyzję podejmie rząd Hiszpanii? Czy zdecyduje się na promowanie Polsko Hiszpańskiej marki? 5,7 mln odjęte z budżetu a tylko 1,9 mln odzyskane od ubezpieczyciela. Będzie sporo brakować na dobre pojazdy, chyba że Szczecin mocno obniży wymagania.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....