TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Szczecin planuje i rozdziela przewozy do 2021 r.
INFOBUS.PL - Opublikowano: 03.01.2019 14:00:10
Szczecin planuje i rozdziela przewozy do 2021 r.

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie planuje podział pracy eksploatacyjnej w komunikacji autobusowej w 2020 i 2021 r. Chodzi o 28 mln wzkm, które w znakomitej większości trafią do tamtejszych przewoźników komunalnych. Jest jednak kawałek z tego tortu, który zostanie powierzony operatorowi wyłonionemu w przetargu...

Szczecińscy urzędnicy planują w 2020 i 2021 r. powierzyć wykonywanie przewozów autobusowych w ramach dwuletnich zleceń. Wolumen ten obejmuje obsługę komunikacyjną w wymiarze nie mniejszym niż 28 mln wzkm na regularnych liniach autobusowych oraz 50 000 wozogodzin w przypadku transportu na żądanie, czyli tele-busa. Najwięcej z tego wolumenu trafi w trybie powierzenia do komunalnych przewoźników, którzy obsługują sieć nadzorowaną przez ZDiTM.

Min. 10 mln wzkm z tej puli zostanie zleconych do wykonania Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowe "Klonowica". Nieco mniej, bo przynajmniej 8 mln wzkm zostanie powierzonych do obsługi Szczecińskiemu Przedsiębiorstwu Autobusowe "Dąbie". Wreszcie czas na zlecenie, na którym będzie do wykonania praca eksploatacyjna w wymiarze nie mniejszym niż 5 mln wzkm. To zlecenie powędruje do Szczecińsko-Polickiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. Można więc się domyśleć, że obejmie ono obsługę wybranych linii autobusowych na terenie Szczecina oraz tych, które łączą miasto z Policami i okolicznymi miejscowościami.

W przypadku ostatniego ze zleceń ZDiTM chce przeprowadzić przetarg. Reguła jest, że od lat trafia ono do PKS Szczecin. Chodzi o obsługę wybranych linii autobusowych (nocnych i głównie podmiejskich) w wymiarze min. 5 mln wzkm oraz min. 25 000 wozogodzin rocznie w ramach tele-busa.

Obecnie trwa przetarg na tegoroczną obsługę wspomnianych zadań. Uwagi do jego warunków miała Arriva, której iście symbolicznie udało się skłonić ZDiTM do jednej, w zasadzie niewiele wnoszącej zmiany. Jednak co ciekawe przewoźnik wskazywał, że urzędnicy ze Szczecina powinni przy tej skali zamówienia rozważyć czy roczny okres obowiązywania umowy nie jest zbyt krótki.

Jak więc widać w pewnym stopniu ZDiTM uwzględnił sugestię Arrivy. Wydaje się jednak, że to zbyt mało by myśleć o faktycznym uwolnieniu choć części przewozów autobusowych w szczecińskiej komunikacji. Wygląda więc na to, że ten status quo utrzyma się raczej przez najbliższe trzy lata.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
ZDiTM Szczecin
SPAK Szczecin
SPAD Szczecin
SPPK Police
Arriva
PKS Szczecin
  • Antek Stefański – 03.01.2019

    Następnym razem, jak chcą ogłaszać przetargi, to niech skorzystają z doświadczeń np. warszawskich - stolyca jest obyta w takich przetargach dla ajentów. Aha- i niech też przygotują jakiś teren pod zajezdnię

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....