TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Startuje e-Bus 2.0. Od dialogu technicznego
- Opublikowano: 21.06.2019 17:00:41
Startuje e-Bus 2.0. Od dialogu technicznego

NCBiR w zasadzie od nowa rozpoczyna drugie podejście do programu e-Bus, którego celem jest stworzenie innowacyjnej serii  autobusów elektrycznych dla polskich miast.

Jak informuje Centrum: -"Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) kontynuuje program "Bezemisyjny transport publiczny" (BTP), którego celem jest zintensyfikowanie procesu wdrożenia nowoczesnych rozwiązań w zakresie transportu bezemisyjnego.

-"Unieważnienie postępowania o udzielnie zamówienia publicznego nr 44/17/PI nie wstrzymało realizacji programu" - podkreślają służby prasowe NCBiR.

Spotkanie z beneficjentami

Cel, formuła realizacji programu oraz środki finansowe - 100 mln zł na część badawczą oraz 2,2 mld zł na część wdrożeniową - zabezpieczone na potrzeby realizacji programu "BTP" nie uległy zmianie.

To właśnie zapewnienie było najważniejszym punktem spotkania NCBiR z przedstawicielami miast oraz GZM uczestniczących w programie "BTP". Miało ono miejsce 12 czerwca w Warszawie. Równolegle Centrum poinformowało, że , że rozpoczyna projekt w zasadzie od nowa, czyli od dialogu technicznego.

Techniczny dialog

Został on ogłoszony 18 czerwca a osobą kontaktową jest Bartosz Dziadecki. Zamawiający planuje przeprowadzenie Dialogu Technicznego w czerwcu i lipcu 2019. Termin zakończenia dialogu zostanie wskazany z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

W ramach tej procedury NCBiR zamierza uzyskać wiedzę na temat:

1. Właściwego przygotowania i określenia:

a. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

b. oczekiwanego harmonogramu prac,

c. oczekiwanego zakresu treści studium wykonalności,

d. najważniejszych warunków Umowy Partnerstwa Innowacyjnego, w tym w szczególności w zakresie fazy badawczorozwojowej i warunków jej finansowania,

e. oszacowania kosztów wyników projektu,

2. Elementów oceny podmiotowej i przedmiotowej w przyszłym postępowaniu:

a. warunków udziału w postępowaniu,

b. kryteriów selekcji, w tym dotyczących doświadczenia oraz innowacji, jak również oceny ofert,

c. zgodności ze standardami i regulacjami.

3. Pozostałych wymagań dotyczących Przedmiotu Zamówienia, między innymi (choć nie tylko) w obszarach:

a. napędów pojazdów napędów zeroemisyjnych,

b. silników elektrycznych,

c. wodorowych ogniw paliwowych,

d. magazynowania wodoru,

e. ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji,

f. pojazdów semi-autonomicznych,

g. technologii pojazdów autonomicznych,

h. technologii drive-by-wire,

i. systemów zarządzania i optymalizacji zużycia energii,

j. elektroenergetyki i sterowania,

k. systemów ładowania,

l. optymalizacji źródeł energii,

m. systemów zarządzania magazynami energii i ich bezpieczeństwem,

n. optymalizacji kosztów wytworzenia i serwisu przy zachowaniu jakości,

o. poprawy komfortu pasażerów,

p. systemów diagnostycznych i wykrywania błędów,

q. systemów informacji pasażerskiej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
NCBiR
elektrobus
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....