TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Startuje e-Bus 2.0. Od dialogu technicznego
- Opublikowano: 21.06.2019 17:00:41
Startuje e-Bus 2.0. Od dialogu technicznego

NCBiR w zasadzie od nowa rozpoczyna drugie podejście do programu e-Bus, którego celem jest stworzenie innowacyjnej serii  autobusów elektrycznych dla polskich miast.

Jak informuje Centrum: -"Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) kontynuuje program "Bezemisyjny transport publiczny" (BTP), którego celem jest zintensyfikowanie procesu wdrożenia nowoczesnych rozwiązań w zakresie transportu bezemisyjnego.

-"Unieważnienie postępowania o udzielnie zamówienia publicznego nr 44/17/PI nie wstrzymało realizacji programu" - podkreślają służby prasowe NCBiR.

Spotkanie z beneficjentami

Cel, formuła realizacji programu oraz środki finansowe - 100 mln zł na część badawczą oraz 2,2 mld zł na część wdrożeniową - zabezpieczone na potrzeby realizacji programu "BTP" nie uległy zmianie.

To właśnie zapewnienie było najważniejszym punktem spotkania NCBiR z przedstawicielami miast oraz GZM uczestniczących w programie "BTP". Miało ono miejsce 12 czerwca w Warszawie. Równolegle Centrum poinformowało, że , że rozpoczyna projekt w zasadzie od nowa, czyli od dialogu technicznego.

Techniczny dialog

Został on ogłoszony 18 czerwca a osobą kontaktową jest Bartosz Dziadecki. Zamawiający planuje przeprowadzenie Dialogu Technicznego w czerwcu i lipcu 2019. Termin zakończenia dialogu zostanie wskazany z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

W ramach tej procedury NCBiR zamierza uzyskać wiedzę na temat:

1. Właściwego przygotowania i określenia:

a. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

b. oczekiwanego harmonogramu prac,

c. oczekiwanego zakresu treści studium wykonalności,

d. najważniejszych warunków Umowy Partnerstwa Innowacyjnego, w tym w szczególności w zakresie fazy badawczorozwojowej i warunków jej finansowania,

e. oszacowania kosztów wyników projektu,

2. Elementów oceny podmiotowej i przedmiotowej w przyszłym postępowaniu:

a. warunków udziału w postępowaniu,

b. kryteriów selekcji, w tym dotyczących doświadczenia oraz innowacji, jak również oceny ofert,

c. zgodności ze standardami i regulacjami.

3. Pozostałych wymagań dotyczących Przedmiotu Zamówienia, między innymi (choć nie tylko) w obszarach:

a. napędów pojazdów napędów zeroemisyjnych,

b. silników elektrycznych,

c. wodorowych ogniw paliwowych,

d. magazynowania wodoru,

e. ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji,

f. pojazdów semi-autonomicznych,

g. technologii pojazdów autonomicznych,

h. technologii drive-by-wire,

i. systemów zarządzania i optymalizacji zużycia energii,

j. elektroenergetyki i sterowania,

k. systemów ładowania,

l. optymalizacji źródeł energii,

m. systemów zarządzania magazynami energii i ich bezpieczeństwem,

n. optymalizacji kosztów wytworzenia i serwisu przy zachowaniu jakości,

o. poprawy komfortu pasażerów,

p. systemów diagnostycznych i wykrywania błędów,

q. systemów informacji pasażerskiej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
NCBiR
elektrobus

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....