TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Stanowisko Kolei Mazowieckich ws. pociągu Słoneczny
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.08.2019 16:10:39
Stanowisko Kolei Mazowieckich ws. pociągu Słoneczny

Publikujemy stanowisko Kolei Mazowieckich ws. pociągu "Słoneczny":

Spółka Koleje Mazowieckie nie posiada systemu rezerwacji miejsc w uruchamianych pociągach, w tym na przejazd pociągiem "Słoneczny". Oznacza to, że sprzedaż biletów na dany pociąg jest nielimitowana, a każdy z podróżnych, niezależnie od kanału dystrybucji biletów, może nabyć bilet na przejazd w danym dniu, w określonej relacji.

W sytuacjach zwiększonej frekwencji podróżnych występuje znaczne przepełnienie składów, a co za tym idzie - komfort podróży ulega obniżeniu.

Pociąg "Słoneczny" już od 15 lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród naszych podróżnych, którzy docenili m.in. bardzo atrakcyjną cenę tego połączenia. To z myślą o tych podróżnych oferta była wzbogacana np. o towarzyszącą jej akcję promocyjną Słoneczny Wysyp Rabatowy, a trasa pociągu została wydłużona do Ustki, co roku także staraliśmy się, by godziny kursowania pociągu były jeszcze bardziej dogodne. Po zakupie wagonów piętrowych komfort podróży uległ poprawie – w trasę wyjeżdża pociąg klimatyzowany, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażony w przewijaki dla niemowląt, posiadający miejsce na rowery, a także dysponujący większą liczbą miejsc. Każdego roku cieszyliśmy się z dobrej frekwencji, jednak sytuacja z ostatniego długiego weekendu przerosła nasze oczekiwania. Jesteśmy bardzo poruszeni faktem, że część z podróżnych, która zakupiła bilety, nie mogła z nich skorzystać z uwagi na przepełnienie pociągu. Jak już zaznaczyłam, w pociągu nie ma rezerwacji miejsc. Chcieliśmy w ten sposób uniknąć sytuacji, w której w jakikolwiek sposób miałoby dojść do ograniczenia dostępności biletów. Długie weekendy są od zawsze czasem newralgicznym, dlatego decyzja o podroży w tym terminie jest obarczona ryzykiem związanym z bardzo dużą liczba współpasażerów. Tak też się stało podczas ostatniego długiego weekendu. Jest nam bardzo przykro z tego powodu. Frekwencja w "Słonecznym" wracającym 18 sierpnia z Ustki przerosła nasze oczekiwania, mimo maksymalnego zestawienia pociągu, tj. ośmiu wagonów. Łącznie w pociągu było ponad 1000 miejsc siedzących i prawie drugie tyle stojących. W związku z zaistniałą sytuacją podejmiemy działania związane z monitorowaniem liczby sprzedawanych biletów, co niestety będzie się wiązało z ograniczeniami w sprzedaży. W tej sytuacji jednak musimy kierować się bezpieczeństwem podróżnych.

Przepraszamy osoby, które nie mogły skorzystać z wykupionych biletów. W tej sytuacji podróżni mogą złożyć reklamację. Każda z nich zostanie rozpatrzona pozytywnie. W ramach zadośćuczynienia te osoby otrzymają bilety specjalne na przejazd pociągiem "Słoneczny" w przyszłym roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....