TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Solaris z najkorzystniejszą ofertą w Krakowie
InfoBus.pl - Opublikowano: 21.10.2015 20:00:35 5 komentarzy
Solaris Urbino 8,9 electric

Zdaniem komisji przetargowej MPK Kraków, oferta Solaris Bus&Coach na dostawę czterech nowych autobusów elektrycznych Urbino 8,9 electric została wybrana za najkorzystniejszą.

Czekamy teraz na ewentualne odwołanie drugiego oferta ? firmy SOR Libchavy, jednak Czesi znani są nieagresywnej polityki przetargowej i protest z ich strony jest mało prawdopodobny.

Jak informuje MPK Kraków oferta Solarisa spełniała wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach określonych w przetargu przez przewoźnika.

Przypomnijmy, że Solaris Bus&Coach SA za dostarczenie czterech autobusów elektrycznych zaproponował kwotę 6.240.000,00 zł netto. Kryterium wyboru najlepszej oferty to oprócz ceny, która stanowiła 70 proc., także kryteria techniczne (25 proc.) i zużycie jednostkowe energii elektrycznej (5 proc.).

Z kolei SOR chciał dostarczyć do Krakowa autobusy zasilane energią elektryczną EBN 9,5 za sumę 6.999.600,00 zł netto.

Po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze oferty MPK SA będzie mogło podpisać umowę z Solaris Bus&Coach SA. Od tego momentu firma będzie miała osiem miesięcy na realizację zamówienia i dostawę czterech autobusów.

Elektryczne pojazdy, które zamówił krakowski przewoźnik będą miały ok. 9 metrów długości i będą niskopodłogowe. Komfort podróży zapewni m.in. klimatyzacja. W wyposażeniu znajdzie się także system informacji pasażerskiej oraz monitoring. Baterie elektryczne autobusów można będzie ładować za pomocą pantografu oraz przez wtyczkę.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Kraków
Solaris
SOR
elektrobus
  • wie lange (noch) olschewska – 22.10.2015

    1,56 mln za 9m autobus o pojemności kilku pasażerów do tego bardzo awaryjny (przykład bvg i wiele innych miast) ale za to na prąd pozyskiwany w polsce z węgla. pdeudo ekologiczna kaszana za nasze pieniądze.

  • :) – 22.10.2015

    proszę mi powiedzieć jak to "cudo" prezentuje się na płaszczyźnie zasięgu? Chińczyka można lubić lub nie, ale z własnych obserwacji widzę że pod Wawelem sprawuje się wyśmienicie.

  • wie lange (noch) olschewska – 23.10.2015

    ciekawe skąd prąd na ładowanie tego "cuda":"http://technowinki.onet.pl/biznes-i-finanse/polska-energetyke-moze-czekac-zapasc-powazne-problemy-pojawia-sie-w-przeciagu/1dqz8h"

  • kku – 24.10.2015

    Musi być aby się nazywało że Kraków posiada supernowoczesne innowacyjne ekologiczne bezemisyjne niskopodłogowe!! autobusy elektryczne. Pieniądze to nie problem, zlikwiduje się tu i tam parę kursów, może jakąś linię i pieniądze się znajdą.

  • farafiu – 02.11.2015

    @ :)A po co jest wymóg pantografu? Pod DWG Rampini pobiera z sieci prąd i tak samo nowe Solarisy będą to robić.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....