TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Solaris z Medcom, ZF, Siemens w Hamburgu
InfoBus.pl - Opublikowano: 02.09.2016 16:12:01
Medcom, ZF, Siemens razem z Solarisem w Hamburgu

Hamburger Hochbahn AG od paru tygodni posiada w swojej flocie trzy nowoczesne egzemplarze Urbino 12 electric ? modelu, który otrzymał prestiżową nagrodę Bus of the Year 2017 ? będą jeździć przede wszystkim na trasie linii 109, na której hamburski przewoźnik wykorzystuje pojazdy tylko z niekonwencjonalnymi napędami.

W 12-metrowych Urbino electric dla hamburskiego przewoźnika Hochbahn została zamontowana elektryczna oś napędowa ZF AVE 130. Nowatorskie elektrobusy otrzymały baterie litowo-tytanowe o pojemności 100 kWh oraz osprzęt elektryczny firmy Medcom. Pojazdy wykorzystują system ładowania dachowego, który pozwala im kursować na linii przez cały dzień. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zewnętrznej ładowarki o maksymalnej mocy 300 kW, znajdującej się na trasie przejazdu.

Pojazdy wykorzystują system ładowania dachowego, który pozwala im kursować na linii przez cały dzień. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zewnętrznej ładowarki o maksymalnej mocy 300 kW, znajdującej się na trasie przejazdu.

Infrastrukturę ładowania na przystankach krańcowych innowacyjnej linii autobusowej 109 dostarczył Siemens. Dzięki obniżanym pantografom i mocy ładowania do 300 kW autobusy potrzebują tylko sześciu minut na uzupełnienie energii. Do tej pory przez łącze typu plug-in były tu ładowane autobusy hybrydowe innego producenta. Dzięki odpowiedniej konwersji infrastruktury ładowania mogą z niej teraz też korzystać pojazdy Solarisa. Tym samym po raz pierwszy infrastruktura ładowania dla autobusów elektrycznych przekroczyła ograniczenia producenckie, stając się prawdziwie interoperacyjną.

Z tytułem na linię

Nowe pojazdy zaprezentowali szerokiej publiczności senator Frank Horch, Ulrike Riedel, członkini zarządu HOCHBAHN oraz dr Andreas Strecker, Prezes Solaris Bus & Coach. Pokaz odbył się na terenie pętli autobusów elektrycznych przy Adenauerallee.

-?Dostarczenie trzech pojazdów bateryjnych do Hamburga było dla Solarisa kontraktem szczególnym, gdyż po raz pierwszy musieliśmy dostosować się do istniejącej już w mieście infrastruktury ładowania. Sprostaliśmy wymogom zamawiającego i udowodniliśmy elastyczność, i kompetencje Solarisa w zakresie projektowania oraz produkcji nowatorskich autobusów elektrycznych. Dzięki fachowej wiedzy i doświadczeniu jesteśmy doskonale przygotowani do ery elektromobilności?, dodał dr Andreas Strecker, Prezes Solaris Bus & Coach S.A.

-?Nowy autobus elektryczny będzie dla nas ważnym źródłem informacji, uzupełniającym nasze doświadczenia, jakie już od ponad roku zbieramy na innowacyjnej trasie autobusowej 109. Droga do bezemisyjnych autobusów nie kończy się na pojazdach, oznacza ona również zmianę infrastruktury autobusowej począwszy od zajezdni przez infrastrukturę ładowania aż po warsztaty serwisowe?, powiedziała podczas prezentacji Ulrike Riedel, członkini zarządu Hochbahn ds. zasobów ludzkich i działalności operacyjnej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Hamburg
Solaris
Nowe Urbino
elektrobus
Siemens
Medcom
ZF
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....