TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Sochaczew szuka ładowarek dla elektrycznych Solarisów
INFOBUS.PL - Opublikowano: 12.08.2019 14:00:24
fot. Kubul, phototrans.pl

Elektrobusy zamówione, więc czas na ładowarki. Sochaczew prowadzi przetarg na dostawę, montaż i uruchomienie trzech wolnych urządzeń ładujących za pomocą złącza plug-in.

Przypomnijmy, że miasto na początku lipca zamówiło w Solarisie łącznie pięć nowych autobusów. To trzy elektryczne Nowe Urbino 12 i dwa nU10,5 z silnikami diesla Euro 6. Łącznie ich zakup pochłonie nieco ponad 10,125 mln PLN bruttp. Koszt pozyskania jednego elektrycznego "jamnika" to 2 098 000 PLN netto, a mniejszego to 969 000 PLN netto. Pierwsze dostawy jeszcze w tym roku. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Sochaczewski standard
Oczywiście wszytki nowe pojazdy będą niskopodłogowe. Każdy z nich ma zmieścić minimum 80 pasażerów, w tym co najmniej 22 na miejscach siedzących. Wyposażone zostaną w najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz użytkowe - zliczanie wchodzących i wychodzących pasażerów dla optymalizacji obciążenia poszczególnych linii, elektryczne kasowniki, sterowaną komputerowo tablicę informacyjną z zapowiedziami lektora, rampę najazdową dla wózków inwalidzkich i dziecięcych, przyciski "na żądanie" oznaczone w alfabecie Braille'a, automatyczną klimatyzację, a nawet wejścia USB do ładowania telefonów. 

Nie tylko autobusy
Projekt "Sochaczewski Eko-bus" oprócz nowych autobusów obejmuje m.in. montaż elektronicznych tablic z rozkładem jazdy, dwóch biletomatów (staną na placu Kościuszki i przy dworcu PKP), budowę punktu ładowania autobusów elektrycznych na terenie bazy ZKM oraz uruchomienie w biurze ZKM punktu sprzedaży biletów okresowych w formie spersonalizowanych kart plastikowych doładowywanych elektronicznie.

Gra o ładowarki
Pozostało jeszcze poszukać ładowarek dla trójki elektrycznych Solarisów. Od lipca miasto prowadzi przetarg na ich dostawę i uruchomienie. Będą to urządzenia ładujące przez złącze plug-in.

Prace dotyczą wykonania dokumentacji projektowej wewnętrznej linii zasilającej, a następnie budowy 3 stanowisk do ładowania akumulatorów autobusów o napędzie elektrycznym wraz z ich zasilaniem na terenie bazy Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie.

Przyjęte zapotrzebowanie mocy wynosi 80 kW. Zakres niezbędnych prac obejmuje:

  • pobranie aktualnych map do celów opiniodawczych
  • wykonanie dokumentacji projektowej
  • budowa linii zasilającej nN
  • zapewnienie zasilania energetycznego podstawowego ładowania
  • budowa linii kablowej zasilających poszczególne stanowiska ładowania
  • instalacje elektryczne gwiazd wtyczkowych 230V w obiekcie
  • sieci kabli zewnętrznych i uziemień na terenie bazy
  • ochrona przeciwpożarowa
  • ochrona od porażeń i połączenia wyrównawcze
Zadanie ma zostać wykonane do końca października 2019 r. Ładowarki oraz część budowlana realizacji będą objęte trzyletnią gwarancją.

Na oferty w Sochaczewie czekają do 20 sierpnia. Jedynym kryterium wyboru jest cena.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
Sochaczew
UM
ZKM Sochaczew
ładowarka
elektrobus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....