TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Sochaczew rusza z Eko-Busem. Przetarg na 5 autobusów
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.04.2019 14:30:41
fot. Karol Woźniak, phototrans.pl

Sochaczew doczeka się wreszcie pierwszych nowych autobusów od 10 lat. Dziś, 19 kwietnia miasto ogłosiło dwuczęściowy przetarg na dostawę łącznie pięciu nowych pojazdów- trzech "elektryków" i dwóch z silnikami diesla.

Unia daje

Nowe autobusy są elementem projektu, który realizuje magistrat przy wsparciu unijnym. Sochaczewski Eko-bus ma wartość 9 929 223 PL, przy czym dofinansowanie to 7 078 753 PLN. A to prawie 72% kosztów, które pokryje unijna dotacja przyznana miastu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Cel projektu jest jeden – ograniczyć emisję spalin, hałasu, liczbę samochodów na ulicach, zachęcić mieszkańców do korzystania z transportu zbiorowego, promować rowery jako najbardziej ekologiczny środek transportu w centrach miast.

3+2

Dziś wystartował przetarg na dostawę pięciu autobusów, z których każdy ma zabierać na pokład minimum 80 pasażerów. W pierwszym zadaniu miasto chce wyłonić dostawcę trzech elektrobusów. Chodzi o konstrukcje z nadwoziami o długości 9 - 12 m. Rozstrzał spory, ale zapewne stanie na tych większych. Mają one zostać dostarczone do Sochaczewa do końca kwietnia 2020 r.

W drugim zadaniu magistrat chce wybrać firmę, która dostarczy dwa autobusy z silnikami diesla Euro 6. W tym przypadku chodzi konstrukcje z nadwoziami o długości 9,5 - 10,5 m (+-)1%. Te autobusy pojawią się szybciej niż "elektryki", bo do końca listopada 2019 r.

Na omówienie SIWZ dajemy sobie czas i spokojnie po świętach się tym zajmiemy. Czas na warunki formalne. W części na dostawę elektrobusów są to:

  • min. 5 mln PLN zdolności finansowej
  • posiadanie ubezpieczenia na min. 5 mln PLN
  • wykonanie min. dwóch dostaw elektrobusów, każda min. po sześć sztuk i o wartości nie mniejszej niż 5 mln PLN brutto
  • wadium 100 000 PLN

Z kolei oferent chcący powalczyć o zlecenie na autobusy spalinowe musi wykazać:

  • min. 1,5 mln PLN zdolności finansowej
  • posiadanie ubezpieczenia na min. 1,5 mln PLN
  • wykonanie min. dwóch dostaw autobusów niskopodłogowych, każda min. po trzy sztuki i o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN brutto
  • wadium 35 000 PLN

Na oferty w Sochaczewie czekają do 31 maja. W zależności od części inne są kryteria oceny. W przypadku elektrobusów 60% to cena, 25% ocenach techniczna, 10% warunki gwarancji i 5% zużycie energii. W dieslach jest to uproszczone i są jedynie dwa kryteria. To cena (60%) i ocena techniczna (40%)

Wielce prawdopodobne jest natomiast to, że pięć nowych nabytków umożliwi wycofanie z taboru Zakładu Komunikacji Miejskiej ostatnich Jelczy M11. A warto dodać w tym miejscu, że Sochaczew jest prawdopodobnie ostatnim miastem w Polsce, które eksploatuje kultowe "migi".


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Sochaczew
UM
ZKM Sochaczew
elektrobus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....