TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Sindbad z milionowym pasażerem 2015 [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 09.12.2015 20:14:31
Sindbad z milionowym pasażerem 2015 [FILM]

To już czwarty raz z rzędu, kiedy opolska firma odnotowuje tak wysoki wynik w ciągu jednego roku kalendarzowego. Od początku działalności przewozowej z usług Sindbada skorzystało już łącznie ponad 9 milionów osób. Dla porównania ? ?Milionowy Pasażer Sindbada 2014 roku? został przewieziony 24 października, czyli o ponad miesiąc wcześniej niż w tym roku.

-?To bardzo ważne wydarzenie w życiu naszej firmy, dlatego zawsze staramy się celebrować ten wyjątkowy dzień ? mówi Bogdan Kurys, wiceprezes zarządu spółki Sindbad. - Teraz również przygotowaliśmy dla naszych klientów szereg niespodzianek, tak by przewiezienie Milionowego Pasażera było świętem nie tylko dla nas, ale także miłym wspomnieniem dla osób podróżujących tego dnia z Platformą Sindbad.?

Niespodzianka rozpoczęła się już w autokarach dojeżdżających do głównego portu przesiadkowego w Gliwicach. Tego dnia spośród wielu autokarów wyjeżdżających z Polski wytypowany został jeden autokar, którym podróżował szczęśliwy pasażer. Numer autokaru - 83 - podróżni poznali dopiero na gliwickim przystanku, a wszyscy pasażerowie pozostałych autokarów ?na osłodę? częstowani byli z tej okazji lampką szampana.

Wybrany autokar udał się prosto do Opola, gdzie zatrzymał się przy budynku głównej siedziby firmy Sindbad. To właśnie w tym miejscu firma przygotowała atrakcje dla klientów. Najważniejszą z nich było losowanie milionowego pasażera. Okazała się nim Pani Maria Slawik, która podróżowała tego dnia z Zabrza do Hagen. Za granicą mieszka już od 36 lat i jak wspomina, kiedyś podróżowała do Polski bardzo często, obecnie ze względu na wiek ogranicza podróże do kilku razy w roku. Odbierając nagrodę w postaci bezpłatnego dwustronnego biletu autokarowego Sindbad, upominków firmowych i Złotej Karty Stałego Klienta Sindbad VIP Club, Pani Maria miała łzy w oczach.

Tradycyjnie wyłoniono także klientów nr 999.999 oraz 1.000.001. Zostały nimi Pani Teresa Motylińska oraz Lidia Tomiczek. Pani Teresa regularnie podróżuje autokarami Sindbad już od pięciu lat, należy nawet do grona posiadaczy Złotej Karty. Z kolei Pani Lidia korzysta z naszych usług przewozowych by odwiedzać rodzinę ? tego dnia podróżowała do Wuppertalu. Pasażerki wygrały bezpłatne bilety jednostronne i firmowe upominki.

Wszyscy pasażerowie szczęśliwego autokaru otrzymali od firmowe upominki, rozlosowane zostały także Karty Stałego Klienta. Oprócz losowania, pasażerowie mieli okazję zwiedzić nowy biurowiec Sindbada i zobaczyć jak funkcjonuje dział infolinii, z którym klienci często nawiązują kontakt. To była świetna okazja by poznać naszą firmę od wewnątrz. Mimo tej ?nadprogramowej przerwy? w Opolu, autokar dotarł do wszystkich miejscowości w Niemczech zgodnie z rozkładem jazdy, a nawet nieco przed czasem.

Sindbadowi gratulujemy wyniku i trzymamy kciuki za kolejny rok, i milionowego pasażera po raz piąty z rzędu!


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Sindbad

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....