TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Sindbad razem z Eurobusem!
InfoBus.pl - Opublikowano: 21.03.2016 12:25:28 59 komentarzy
Sindbad razem z Eurobusem!

Nadchodzą spore zmiany na rynku autokarowych przewozów międzynarodowych. Od 1 maja 2016 wchodzi w życie nowa, połączona oferta linii międzynarodowych Sindbad ? Eurobus! Powyżej prezentujemy roboczą wizualizację, jak w przyszłości będą wyglądały autobusy w ramach wspólnej oferty.

-?Na przestrzeni ostatnich kilku lat ilość przewoźników autokarowych realizujących regularne połączenia międzynarodowe zmniejszyła się z kilkudziesięciu do zaledwie kilku firm. Z przyczyn ekonomicznych również przewoźnicy, udziałowcy firmy Eurobus postanowili zmienić formę prowadzenia działalności rezygnując z realizacji własnych linii i nawiązując współpracę w zakresie obsługi linii realizowanych przez firmę Sindbad?? mówi Bogdan Kurys, wiceprezes zarządu Sindbad Sp. z o.o. - W tej sytuacji na mocy porozumienia zawartego pomiędzy firmą Eurobus Sp. z o.o. a firmą Sindbad Sp. z o.o., ustalono, że wszyscy pasażerowie posiadający bilety na linię Eurobus będą przewiezieni liniami Sindbad. Natomiast z dniem 01.05.2016 roku nowa oferta firmowana będzie marką Sindbad ? Eurobus.

Aktualna sytuacja międzynarodowych przewoźników

Ilość biletów regularnych międzynarodowych przewozów autokarowych z Polski za granicę spadła w ubiegłym roku o około 7% w stosunku do roku 2014. Ponadto ceny biletów relacji międzynarodowych również spadły o około 5%. Branża regularnych przewozów autokarowych boryka się w ostatnim czasie z wieloma problemami.

Do tego dochodzi konkurencja niskobudżetowych linii lotniczych, które oferują tanie, a przede wszystkim dużo szybsze połączenia z Polski do wielu europejskich miast spowodowała, że zwłaszcza na dłuższych dystansach podróż autokarem staje się coraz mniej atrakcyjna. Cena biletu lotniczego niemal całkowicie zwolniona jest z jakichkolwiek podatków i dodatkowych obciążeń. Stawka Vat od biletu lotniczego to 0%, cena paliwa lotniczego również nie jest obciążona podatkiem Vat, a akcyza to około 25% ceny tego paliwa. Cena netto paliwa do autokarów obciążona jest różnymi podatkami i akcyzą w wysokości prawie 60%. W wielu przypadkach samorządy dopłacają liniom lotniczym i portom lotniczym do każdego pasażera tanich linii lotniczych. To wszystko powoduje, że trudno jest konkurować przewoźnikom autokarowym z liniami lotniczymi, bo warunki działalności nie są równe. Koszty wjazdów autokaru na przystanki w Polsce to kwoty od kilku do kilkudziesięciu złotych za każdy wjazd. Jeśli autokar ma na trasie 8-10 przystanków w Polsce i tyle samo za granicą, same koszty dworców stanowią duże obciążenie dla przewoźnika.

Nielegalna konkurencja z mikrobusami

W ostatnich kilku latach nastąpił bardzo dynamiczny rozwój przewozów małymi 7-9 osobowymi mikrobusami na trasach międzynarodowych. Działalność ta niemal w całości pozostaje poza jakąkolwiek ewidencją fiskalną oraz poza kontrolą urzędową. Przejazd busem kierowanym przez jednego kierowcę na trasie ponad 1500km w nieprzerwanym czasie od kilkunastu do ponad 24 godzin (rozwożenie pasażerów pod konkretny adres) naraża pasażerów na niebezpieczeństwo, jednak proceder ten kwitnie i odbiera liniom autokarowym kolejnych pasażerów.

-?Obecnie szacujemy, że ilość osób korzystających z przejazdu busami znacznie przewyższyła ilość pasażerów regularnych linii autokarowych, a prawie 100% przychodów z tej działalności trafia gotówką do właścicieli firm bez jakiejkolwiek ewidencji. Paliwo kupowane za gotówkę, bez faktury, wpływy z przejazdów bez pokwitowania, a budżet Państwa traci ogromne przychody z tej działalności. Konkurowanie regularnych przewoźników autokarowych z tą branżą jest bardzo trudne? - podkreśla Bogdan Kurys.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Sindbad
Eurobus
  • Witek – 21.03.2016

    Artykuł sponsorowany przez pewną opolską firmę ...

  • Józek – 21.03.2016

    Srata tata chyba Sinbad stanie się prawie monopolista.i jeszcze najazd na busiki. A kierowcy w autobusach tez jeżdżą na wlasnej działalności i niby to jest fer. Szef Sinbad jak i szefowie poszczególnych firm eurobus to cwaniaczki.

  • O. – 21.03.2016

    Drogi Józku, odrobinę znam "pewną opolską firmę" od środka i uwierz, że u tegoż przewoźnika nie znajdziesz ani jednego kierowcy zatrudnionego na własnej działalności; wszyscy mają umowę o pracę. Co do busików, to autor artykułu ma rację - stwarzają niebezpieczeństwo. Jeden kierowca busika przejeżdża trasę, którą kierowcy na tachografie pokonują we trójkę - i to z przerwami.

  • m – 21.03.2016

    A widziałeś kiedyś trzyosobowa załogę autokaru

  • b – 21.03.2016

    m- za każdym razem załoga jest trzyosobowa - 2 kierowców i pilot, ale wiem, że nie o to Ci chodziło. w Sindbadzie trasy dalej np. za Monachium, Frankfurt, Stuttgart, Dortmund, Hamburg, Veronę robi kierowca łącznik, zatem kurs obsługiwany jest przez 3 kierowców :)

  • ^^ – 21.03.2016

    @m: Ja widzialem. Jest kierowca, Pilot, a drugi kierowca szedl spac do swojej kabiny pod serwisem vis-a-vis toalety.

  • IZAAAAA – 21.03.2016

    Polski Bus Mega Bus i Lux expres WRESZCIE SKONCZA TE PIEP...RZONE 3 PRZESIADKI DLA PASAZEROW SINDBADA W 3 OSOBOWEJ ZALODZE!!!!

  • Pinki – 22.03.2016

    Ciekawe co się będzie działo na rynku jak wejdzie Flix Bus już rozmawiają z potencjalnymi przewoźnikami i pewnie do końca roku sprawa się wyjaśni

  • Malakh – 22.03.2016

    Podziwiam tych którzy jezdza z cwaniakami z busów. Za ciezka kase , bez ubezpieczen z jednym kierowca. Musi zginac kilku pasazerow takich busów aby wladze zauwazyly problem.

  • aga – 22.03.2016

    Boże chroń pasażerów przed Sindbadem-jechałam dwa razy-masakra!Z Dortmund(wyjazd 17:00-do Lublin-przyjazd-23:25-dwie przesiadki i chamska obsługa-zwiedzanie całej południowej Polski i oczywiście krótki wstęp do bazy w Opolu bo kierowca musiał zostawić zakupy(skrzynki z piwskiem)

  • K – 22.03.2016

    Przejedź się EST Lorek. To jest dopiero masakra. Zwiedzanie Polski? Przecież rozkład jest ogólnodostępny i pasażer wie, jak autobus pojedzie...

  • D – 23.03.2016

    Z Dortmundu wyjazd jest o 19 a w Lublinie jest sie o 17. Na tej trasie jedzie 4 kierowcow - dwoch z dortmundu do Polski a tam wsiada kolejnych dwoch. 22 godziny jazdy, po 5:30 na kierowce, 1500km... nie wiem co tu jeszcze porownywac do busow. Szybko czy biezpiecznie? Kazdy niech sobie sam odpowie czy woli byc te dwie,trzy godziny szybciej czy troche wolniej, z barem, pilotem,wc, filmem i... wypoczetym kierowca a nie cyborgiem napedzanym redbullem czy innym... nie chce nawet myslec czym...

  • Misiek – 23.03.2016

    Od kiedy z Dortmund do Lublina jest 1500 km no chyba ze przez Pragę, wiec nie dziwie się że że jechaliscie 22 godziny .

  • zzz – 24.03.2016

    droga Aga z tego co sie orientuje to sindbad wyjezdza z Dortmundu o 19, a nie o 17 i w Lublinie jest o 17, takze cos się Pani troszeczkę godziny pomylily.

  • ziomalka – 11.04.2016

    po prostu masakra ,najgorsze jest to że nas klientów, potencjalnych pasażerów nikt nie pyta o zdanie,nikt nie raczył nas klientów Eurobusa poinformować o mających nadejść zmianach wszystko odbywa się poza plecami pasażerów,nikt nas nie zapytał ,nie przeprowadził ankiety z zapytaniem czy my bedziemy zainteresowani jeżdzić sindbadem czy wolimy zostać w Eurobusie.jeden raz jechałam sindbadem z Brukseli na południe Polski tragedia nie dość ze bardzo chamska obsługa to jeszcze3przesiadki wjazd do wszystkich miejscowosci po drodze ,no i bilety droższe niż w Eurobusie.teraz napewno sindbad się wzbogaci ,jak ludzie masowo będą omijać tę firmę z daleka,wybiorą lot samolotem,albo będą szukać innego przewożnika

  • swojska – 11.04.2016

    Sindbad to najgorszy i najdroższy przewożnik na rynku międzynarodowym,wszystkich wykosi zadnej konkurencji ,ceny będą z kosmosu,a klienci nie mający wyboru będą zmuszeni z nimi podróżować,niby Eurobus się łączy z sindbadem ,ale na czym to ma polegać?już widać ,że żaden autokar firmy Eurobus po zmianie nie będzie wyjeżdżał z Brukseli o tej godzinie co zawsze tylko według rozkładu sidbada a więc o godz21 więc wszystko bedzie pod dyktando firmy przejmującej ,a my pasażerowie nie mamy nic do powiedzenia ,chociażby dzień,godzina i cena nam nie odpowiadała,bo nas nikt nie pyta o zdanie

  • marta – 11.04.2016

    moim zdaniem skoro Eurobus łączy się z Sindbadem ,to powinno być po równo kursów według rozkładu jazdy obydwu firm a nie tylko firmy przejmującej,tak by było najsprawiedliwiej

  • jan – 13.04.2016

    powiem tylko tyle będe szukał przewożnika zagranicznego najlepiej z niemiec

  • szef sindbada – 16.04.2016

    Co zrobić żebyś nie szukał.?

  • jan – 17.04.2016

    Pocałuj się w cztery litery wraz z sindbadem , zobaczymy czy się opławicie w kasę wy i eurobus , juz ludzie szukają innych przewozników

  • kasia z poznania – 20.04.2016

    wszyscy maja swoje zdanie na temat Sindbada - w pierwszej polowie kwietnia jechalam z Monachium autokarem 126 i tam spotkalam sie wbrew opisom z bardzo mila i przyjazna zaloga pilotka uprzejma a kierowcy naprawde bardzo OK

  • m – 21.04.2016

    Ha ha ha... współpraca sindbad wykupił eurobus i stanie się monopolista!

  • c – 21.04.2016

    a to raczej źle dla pasażerów ponieważ bilety napewno będą droższe

  • q – 21.04.2016

    Polecam zmianę przewoźnika i wsparcie mniejszych firm jako protest przeciwko momopoliscie

  • Olsztynianin – 21.04.2016

    Jak widzę to w Olsztynie większość osób korzysta z przewozów firmy Sindbada niż z Eurobusa. Autokary Sindbada są nowsze, Eurobusa to przeważnie rozklekotane wozy.

  • kierowca zawodowy – 23.04.2016

    Apropo załogi trzyosobowej.2 kierowców jedzie do Frankfurtu a trzeci dalej za łącznika.Tu o nic innego nie chodzi jak o biznes włascicieli sindbada.kierowcy ida we Frankfurcie ,,odpoczać" na mieszkanie (czytaj hala z kilkanostoma łóżkami),ważne aby miał 9 godz przerwy i but,but do przodu.

  • stały klijent eurobusa – 26.04.2016

    po znmianie płaciłam bilet 50 zł zdrozej ze znizką! niż w eurobus,po za tym nic nie wiedziałam o połączeniu eurobus z Sindbad,a powinnam być poinformowana ,tak nie powinno być.Pasażerowie tracą na tej zmianie droższymi biletami Sindbadem jeździłam sporadycznie ze względu na piętrowe autokary i pomimo że zaznaczam miejsce na dole sa problemy przy wsiadaniu,wręcz nie przyjemne uwagi.Szukam innego przewożnika!

  • Kierowca Eurobusa – 29.04.2016

    Co do spania po kilkunastu na mieszkaniach Sindbada to prawda.Nie wiem czy można to nazwać odpoczynkiem.

  • MMonika z Żywca – 02.05.2016

    Jezdzilam 4 lata temu z Sinbadem a potem przesiadlam się do Eurobusa.Dlaczego?Eurobus nie zbiera ludzi każdej pipidowki, więc nie ma tyle postojow i szybciej jest się na miejscu. Przystanki na przerwy tez kierowcy robią krótsze i pilnują dyscypliny.Można sobie wybrać samemu miejsce jak jest jeszcze dużo nie zajetych.Jeżdżę przynajmniej 10:razy do roku od 4 lat więc mam porównanie. JA Chce Eurobus!!!Ale najważniejsze zeby szczęśliwie dojechać wrócić. ...

  • Wrr – 04.05.2016

    Szefie Sindbada oddaj Eurobusa

  • Szef Sindbada – 06.05.2016

    Zastanowię sie.

  • wrr – 06.05.2016

    Szefie Sindbada żeby te "połączenie" odbiło ci się czkawką haha, jednak są ludzie bezwzględni haha ale do czasu wszystko co złe wraca, pamiętaj

  • Mmm – 11.05.2016

    Ta strona to pic na wodę......

  • Kierowca – 14.05.2016

    Pracowałem w eurobusie. I znam temat z innej strony. Wszyscy pięknie piszą na oficjalnych stronach. Poszerzamy oferte... teraz będzię korzystniej... ble ble ble. Prawda jest taka- BOJĄ SIĘ BO FLIXBUS CHCE WEJŚĆ NA POLSKI RYNEK I MUSZĄ SIĘ JAKOŚ RATOWAĆ. A jak wejdzie to rychły koniec bedzie z sindbadem i eurobusem. To tylko kwestia czasu. I bardzi dobrze! Cholerni egoiści. Wszyscy Ci właściciele firm. Tak jak pan Andrzej P. Właściciel eurotransu- wiceprezes eurobusu. Wypłaty się spóźniają od 3 lat. Kierowca robi za 1200 zł a reszta pod stołem żeby zusu nie płacić za wysokiego. Wszyscy tyle samo warci. Musieli się poddać Sinbadowi bo nawet na paliwo już często im brakowało. Jak to możliwe? Tyle ludzi wozili pełne autobusy. Kierowca tania siła robocza. Kierowca,pilot,bagażowy w jednym. I ciągle poza domem. To gdzie te pieniążki?

  • Daria... – 14.05.2016

    Sindbad nigdy nie współpracował z nikim. Tylko łyka zadłużonych. I tak też jest teraz!

  • wrr – 14.05.2016

    Kierowco co do tego paliwa przypomniałeś mi taką sytuacje :) Wracałam pewnego razu z Niemiec Orlandem i jestesmy juz w Pl i dzwonią do kierowcy inni kierowcy z innego autobusu ze stoja gdzieś na A4 bo zabrakło im paliwa i czy my byslmy im nie dowiezli haha cale szczescie ze nie minelismy jeszcze cpn-u. Kierowcy musieli bulic za swoje pieniadze a tamci podobno nie mieli na paliwo, no takze lipa. Ale i tak szkoda że Was juz nie ma.

  • Kierowca – 15.05.2016

    Dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce dwa lata temu we Wrocławiu na powrocie z niemiec w EUROTRANSIE. Zatankowałem autobus za 3500zł chce płacić na orlenie a tu karta zablokowana! 4.30 rano! Pracownik stacji-ironiczny uśmieszek i mówi: "Nie pierwszy raz w waszej firmie. Weź czapke przejdź się po autobusie i zrób ściepe na paliwo":-)Wstyd jak nie wiem co. Zapłaciłem swoją kartą prywatną razem z kolegą zmiennikiem. Bo co mieliśmy zrobić. Dobrze źe miałem pieniądze na koncie- bo żona pracuje. Do biura musiałem się osobiście wybrać żeby dostać z powrotem swoje pieniądze.Ale za to od szefa nawet dzjekuję nie usłyszałem.A powinienem wtedy iść do autobusu wziąść mikrofon i oznajmić pasażerom: "Szanowni państwo dalej nie pojedziemy bo mimo że państwo zapłaciliście za bilety to nie mamy na paliwo. Karty płatnicze mamy zablokowane a za swoje z kolegą też nie możemy zapłacić bo nie dostaliśmy jeszcze wypłaty za październik a jest 28 listolada.

  • wojtek..# – 16.05.2016

    Faktycznie porażka!

  • wrr – 16.05.2016

    Kierowco to moja sytuacja miała miejsce tego roku 29 lutego haha No byłam tym zaskoczona no ale jeśli takie rzeczy działy się w firmach :/ o Waszych wypłatach też słyszałam, podziwiam za tak długie wytrzymanie, bo ja za brak jakiejkolwiek wypłaty odeszłabym od razu. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego :)

  • obserwator – 21.05.2016

    Kierowco co do pensji troszkę rozmijasz się z prawdą.Zarabiałeś 1200 zł jesli miałeś w kasie pożyczkę,kursy zagraniczne były płacone i są nadal w euro,na bieżąco.Nie ma w Eurotransie czegoś takiego jak płacenie pod stołem ,pomyliły ci sie firmy.Co do paliwa faktycznie zdarzyła się taka sytuacja o której piszesz,ale w firmie od razu się rozliczyli z kasą,więc nie rób scen.Na koniec proponuje aby Sindbad zrobił kolorowy folder w jakich warunkach pauzują sie kierowcy oraz piloci.Proponuje exklusiv pokoje Paryż,Frankfurt,baza Opole ,Słubice .Co do biletów to pasażerowie już zauważyli ,,dobrą zmianę"

  • Kierowca – 24.05.2016

    Nie rób scen?! Jeśli kierowca tankuje służbowe auto za swoje pieniążki to uważasz że to jest normalne!!? Ok. Bez komentaża... Drogi Obserwatorze słaby z Ciebie obserwator. Masz zaległości widzę na poziomie klasy 3 Szkoły Podstawowej. Czyli czytanie ze zrozumieniem. "Pod stołem" to przenośnia. Dieta zagraniczna to jak sama nazwa wskazuje "dieta"." Dieta za czas podróży służbowej - kwota należna pracownikowi odbywającemu z polecenia pracodawcy podróż służbową w ramach wykonywanej pracy, na pokrycie zwiększonych kosztów wyżywienia w czasie podróży ". To nie jest faktyczny dochód. Czyli pracujesz za 1200. Ale tak już jest niestety w całym naszym kraju. We wszystkich firmach transportowych. A 1200 to pensja zasadnicza czyli - bez premi za godziny nocne, bez premii delegacyjnej i bez uznaniowej. To to co dostaniesz jak się rozchorujesz i nie bedziesz mogl przyjsc do pracy. Tzn. troszkę premi uznaniowej Ci szef da bo musi- bo niestety od 01.01 2016 najniższa kwota brutto to 1850 czyli 1355 netto. Wiec juz wiesz za ile pracujesz obserwatorze! Za najniższą krajową w "transporcie niędzynarodowym"- pięknie brzmi! Prawda? Pani sprzątaczka w szkole ma chyba wyższy dochód i wpływ na konto i może regularniej. Więc łatwiej niż Ty otrzyma kredyt na telewizor w sklepie. Pozdrawiam serdecznie :-)

  • Kierowca – 24.05.2016

    A co do mieszkań w Sindbadzie. To fakt. Ale każdy kto wybierał zawód kierowcy powinien zdawać sobie sprawe z czym się wiąże praca kierowcy. Nikt nie obiecywał hoteli 5-gwiazdek. Czasem jest to tani hotel ,czasem mieszkanie trudno - ale jest! "Nie chciało się nosić teczki? Teraz trzeba nosić pasażerom walizeczki" Bolesna prawda. :-)

  • Szef Sindbada – 24.05.2016

    Oj tam. Oj tam. Nie róbcie scen. Mieszkania są z fajnym widokiem.Dam wam po czekoladzie na świeta! I po krówce!

  • Kierowca – 24.05.2016

    Po krówce? Nie. Dziękuję. Jestem wegetarianinem. Hm

  • McDonalds – 24.05.2016

    Przyjdzie do nas do pracy. Do driva.Do mcdrive. Damy stówke wiecej i dorzuciny czapke z daszkiem.

  • A. – 24.05.2016

    Sindbad to katastrofa!!! Chamska obsługa to mało powiedziane - kierowcy bez wyraźnej przyczyny narobili 2 godzinnego spóźnienia i ani przepraszam ani pocałuj mnie w dupę, a dupna "pilotka" miała tak protekcjonalny ton i taka była arogancka, że lepiej nich robotę zmieni, bo do pracy z ludźmi się nie nadaje. Było to na trasie do Hamburga, 23-24 maj 2016, autobus 656.

  • hahaj – 28.05.2016

    Chamska obsługa? Ale wiesz że nr 656 to były Eurobus? No tam nie spotkałam się z chamską obsługą nigdy a jeździłam długo :) C do pilotek no niestety coraz bardziej się słyszy o nich co nie co i że do miłych nie należą. Miałam okazję jechać ostatnio tylko w dolne rejony i pilotka taka sobie powiedzmy, pod koniec pokazała co potrafi :)

  • wrr – 28.05.2016

    Szefie Sindbada weź się lepiej za robotę, miały być expressy a ja 25 godzin się tłukłam do Niemiec, super prawda? Pora się przesiąść w inny środek lokomocji. I najważniejsze już ciaśniej w tych setrach być nie może co?

  • Monika – 20.06.2016

    W eurobusie nie było pilotek to nie była obsługa eurobusa nigdy nie chciałam jezdzic sinbadem a teraz musze bo sie połączył z eurobusem tylko to dziwne bo eurobus chyba 3 lata temu połączyl sie z biacomexem i zawsze jezdzily pelne autokary to dziwne ze pochlona ich sinbad i te godziny wyjazdu to masakra! I zmiana ksk eurobusa na ksk sinbada

  • Monika – 20.06.2016

    W eurobusie nie było pilotek to nie była obsługa eurobusa nigdy nie chciałam jezdzic sinbadem a teraz musze bo sie połączył z eurobusem tylko to dziwne bo eurobus chyba 3 lata temu połączyl sie z biacomexem i zawsze jezdzily pelne autokary to dziwne ze pochlona ich sinbad i te godziny wyjazdu to masakra! I zmiana ksk eurobusa na ksk sinbada

  • Klara – 06.07.2016

    Czy ktoś mi może wytłumaczyć, dlaczego ta sama trasa w Eurobus kosztuje 375 złotych a w Sindbadzie 121 euro ?

  • Zawiedziona – 09.07.2016

    Zgadzam się oczywiśce z tymi osobami ,które są niezadowolone z połączenia tych firm.Ja jechałam raz z konieczności Sinbadem i powiedziałam nigdy więcej.Obsługa bardzo niemiła.Będe wracała już niedługo do Polski i już teraz robi mi się niedobrze na samą myśl,że będę wracała Sinbadem,obym się myliła.Może trafię na kierowców z byłego EUROBUSU bo byli bardzo mili jak i cała obsługa w siedzbie biura.

  • Nigdy nie korzystajcie z firmy byłego sędziego PZPN Wójcika – 26.07.2016

    Ja raz tylko jechałem Sindbadem, obsługa od samego początku była niemiła. W kurzyłem sie i jeszcze w Polsce zadzwoniłem do " biura" i tak podczas jazdy zje...łem tą firmę, tak, zeby kierowcy słyszeli... i za chwilę dostają telefon, że jeszcze jedna uwaga pasażera i wylatują z pracy i to na następnej przesiadce.. Do nich od razu trzeba ostro, bo sobie myślą, że jadą z nimi jakieś "garkotłuki"

  • aga – 04.10.2016

    najgorsza firma transportowa

  • marysia – 15.10.2016

    Ale dno komentujących. Polecam spróbować wlasna działalność i udowodnic panu prezesowi sindbada ze jest sie lepszym przedsiębiorcą. Najlepiej od jutra.

  • marysia – 15.10.2016

    Ten kolega wyżej od gargolutków. Chyba zmien dilera.

  • Pasazer – 16.12.2016

    Duzo juz tu napisano o wspolnej dzialalnosci Sindbada i Eurotransu. Jako dawny pasazer Eurotransu tesknie za stara sytuacja. Za mila obsluga, za sprawnymi przejazdami, za ladnymi miejscami przesiadkowymi, za postojami w Polsce i w Niemczech, gdzie sa wiecej niz 2 toalety.1. Z Amsterdamu jest teraz 'ekspresowe' polaczenie do Gliwic. Tyle tylko, ze trwa tak samo dlugo jak dawny przejazd Eurotransu. Przy tym Eurotrans mial lepsze godziny wyjazdu bo teraz wyjazd jest o 18.00 czyli w samym szczycie. 2. Nie wiem tez po co w autokarze liniowym jest pilot. Kierowcy Eurotransu potrafili 'odhaczyc' pasazerow na liscie i zrobic im herbate. Moim zdaniem pilota mozna skasowac i zaoszczedziec pieniadze. Zgadzam sie rowniez, ze piloci sa nieuprzejmi.3. Obecni kierowcy powinni tez zapytac tych z Eurotransu gdzie sa dobre miejsca postojowe. Jak autokar zatrzymuje sie tam gdzie sa tylko po 2 toalety, to przerwa nigdy nie bedzie trwala 10 minut tylko zawsze dluzej. Zwlaszcza, ze jedzie autokar pietrowy czli zabierajacy duzo pasazerow. Czyli spoznienie gwarantowane. 4. Poza tym w Polsce autokar zatrzymuje sie tylko na przystankach PKS. Ani ladnie, ani przestronnie, ani wygodnie. Taki PRL. Nie ma tez toalet a z toalety w autobusie na postoju korzystac nie wolno. Tylko dlaczego???? Ja jezdze z dzieckiem i ono musi sie meczyc w toalecie w trakcie jazdy podczas gdy na postoju byloby wygodniej. Gdyby na kazdym postoju byly toalety, to jeszcze moglabym to zrozumiec ale na przystankach PKS nie ma toalet. Autokar zatrzymuje sie teraz w kazdej wsi, wiec wszedzie tylko na 5 min i o szukaniu toalet nie ma mowy.5. Serio: po co przystanek w Toszku???? Jak szybko, to szybko, wiec nie ma zatrzymywania sie w kazdej dziurze.6. Na bazie PKS w Gliwicach w trakcie wyjazdu panuje niewyobrazalny chaos a obecny system rozdzielania bagazy tez jest bardzo dziwny i juz na poczatku jazdy generuje opoznienie.

  • Daria – 16.03.2017

    Swietni kierowcy sindbada nr busa 69 bardzo sympatyczni. Jestem z nimi we WLoszech. Daria

  • Daria – 16.03.2017

    Swietni kierowcy sindbada nr busa 69. Jestem z nimi we Wloszech. Daria.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....