TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Scania Irizar i4 – nowa oferta w segmencie kombi
Dariusz Więcławski - Opublikowano: 04.07.2007 22:30:16
Scania Irizar i4 – nowa oferta w segmencie kombi

We współpracy ze strategicznym partnerem w zakresie nadwozi autobusów, hiszpańską firmą Irizar, Scania wprowadza na europejski rynek nowy model Scania Irizar i4. Ten autokar klasy kombi posiada odmiany przystosowane zarówno do obsługi okazjonalnych przejazdów, jak i regularnej komunikacji międzymiastowej. Autokary Scania Irizar i4 będą sprzedawane i serwisowane przez sieć Scanii, co zapewni klientom pełną ofertę usług, serwisu i dostaw części. Dotychczasowa oferta Scanii w dolnym segmencie autokarów obejmowała modele Irizar InterCentury oraz OmniLine. Dzięki niedawno wprowadzonej serii OmniExpress oraz nowemu modelowi Irizar i4, Scania znacząco poszerzy swoją ofertę w tym ważnym segmencie rynku. Scania ma wyłączność na sprzedaż autobusów z nadwoziami Irizar na większości rynków europejskich (oprócz Hiszpanii, Portugalii, Włoch i Grecji). Stylistyka modelu i4 jest utrzymana w charakterystycznej, nowej linii zapoczątkowanej autokarami Irizar PB. Jest to także pierwszy model, który spełnia surowsze, niż dotąd przepisy dotyczące bezpieczeństwa w razie wywrotki EKG ONZ R66-01 (wejdą w życie w ciągu kilku lat). Autobus i4 dostępny jest w trzech odmianach aranżacji wnętrza, w wersji dwu- lub trzyosiowej oraz szerokiej gamie odmian pojemnościowych –od 11 do 15 metrów. Autobus może zostać wykonany w kompletacji przystosowanej do obsługi regularnej komunikacji międzymiastowej lub okazjonalnego ruchu turystycznego, a nawet w wersji umożliwiającej wykonywanie zamiennie obu tych funkcji. Wersja do komunikacji regularnej ma silniki o mocy 270-340 KM i przewidziana jest do eksploatacji na liniach podmiejskich oraz liniach międzymiastowych o niewielkiej odległości. Autobus posiada dwie pary drzwi w układzie 1-2-0. W standardzie montowany jest układ klimatyzacyjny. Wersja dla ruchu turystycznego posiada wyżej umieszczoną podłogę, tak aby pod pokładem zmieścić więcej bagaży. Do środka prowadzą także dwie pary drzwi, ale w układzie 1-1-0, a standardowe wyposażenie obejmuje m.in. niezależne zawieszenie przedniej osi oraz układ klimatyzacyjny. Autobusy i4 w wersji międzymiastowej napędzane są silnikami o mocy od 310 do 380 KM. Wszystkie jednostki napędowe wyposażono w układ recyrkulacji spalin EGR, który nie wymaga stosowania dodatków oczyszczających spalin. W standardzie, silniki te są łączone z mechanicznymi skrzyniami biegów Scania Comfort Shift. W opcji dostępne są także: przekładnia zautomatyzowana Scania OptiCruise oraz w pełni automatyczna skrzynia biegów ZF. Wszystkie są w standardzie wyposażane w retardery.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Scania
Irizar
silnik
retarder
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....