TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Scania Interlink LNG na europejskich drogach
InfoBus.pl - Opublikowano: 09.01.2020 13:00:22
Scania Interlink LNG na europejskich drogach

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy 2019 roku Scania dostarczyła pierwszy autokar Interlink LNG do hiszpańskiego klienta Alsa, a 15 takich pojazdów do operatora TPER w Bolonii (Włochy). Scania Interlink LNG jest jak dotąd jedynym w Europie dalekobieżnym autokarem zasilanym na LNG.


Scania dla Alsa

Dzięki temu pojazdowi przewoźnik Alsa odpowiada na zapotrzebowanie na alternatywne układy napędowe do transportu na duże odległości. Firma autokarowa Alsa od wielu lat inwestuje w napędy na CNG. Nowa Scania Interlink ma obsługiwać regionalne i podmiejskie usługi transportowe na podstawie madryckiej umowy transportowej, łączącej miasta Alcalá de Henares i Torrejón de Ardoz ze stolicą, Madrytem. Według firmy jest to niezwykle wymagająca trasa pod względem natężenia ruchu i liczby pasażerów. Do tego celu Scania Interlink LNG jest dla firmy najlepszym rozwiązaniem, ponieważ ma zasięg do 1 200 km.

15+31 Interlink LNG w Bolonii

W grudniu Scania dostarczyła również 15 pojazdów Interlink LNG do operatora TPER Bologna, który dysponuje flotą trolejbusów, autobusów hybrydowych i ponad 300 autobusów CNG. Na początku lata 2020 roku ma nastąpić druga seria dostaw w postaci 31 autokarów Interlink LNG. W autokarach tych brakuje jednak ułatwień wejścia na pokład dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Firma wyjaśnia, że pojazdy działają na połączeniach pozamiejskich, gdzie - ze względu na specyfikę terenu i usługi - potrzeby w zakresie mobilności pasażerów na wózkach inwalidzkich są gwarantowane poprzez rezerwację miejsc w pojazdach specjalnie wyposażonych dla takich podróży. TPER twierdzi, że skutecznie dba o interesy pasażerów poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dlatego też przewoźnik zamówił drugą partię autokarów, które będą wyposażone w specjalną rampę i miejsce wyposażone dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Autokary Scania LNG mają dwa zbiorniki kriogeniczne. Pojazdy dla Bolonii mogą pomieścić 71 osób, z czego 55 na miejscach siedzących. Zakup autokarów wiązał się z kosztem w wysokości 3,7 miliona euro. TPER sfinansował 90% tej inwestycji, a pozostałe 10% - rząd. Włochy mają 56 z 200 europejskich stacji paliw, co czyni LNG interesującym rozwiązaniem na tym rynku. TPER planuje w ciągu najbliższych trzech lat zakupić kolejne 243 autobusy różnych typów, za łączną kwotę ponad 76 milionów euro.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
autokar
intercity
LNG
Scania
Bolonia
Hiszpania
Włochy
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....